Hoe is je stemming op dit moment? [2]

-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door -DIA- »

Ararat schreef:
-DIA- schreef:Moedeloos, geslagen, verdrietig, eenzaam, ellendig en onbegrepen.
Als je stemming wordt beïnvloed door dit forum adviseer ik je een poosje afstand te nemen.
Nee het is niet mijn stemming, wel een droefheid die buiten en boven dit forum uitgaat. Ik weet niet of ik dat goed uitdruk. Heb vanavond geluisterd naar een Bijbellezing over Esther. Daar vond ik wel iets in.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Bertiel »

Ik hoop voor je dat Christus er in te vinden was.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door -DIA- »

Bertiel schreef:Ik hoop voor je dat Christus er in te vinden was.
Daar hoeft u niet aan te twijfelen. Ik weet dat ook wel. Maar de toepassing?
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mannetje
Berichten: 7693
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Mannetje »

-DIA- schreef:
Ararat schreef:
-DIA- schreef:Moedeloos, geslagen, verdrietig, eenzaam, ellendig en onbegrepen.
Als je stemming wordt beïnvloed door dit forum adviseer ik je een poosje afstand te nemen.
Nee het is niet mijn stemming, wel een droefheid die buiten en boven dit forum uitgaat. Ik weet niet of ik dat goed uitdruk. Heb vanavond geluisterd naar een Bijbellezing over Esther. Daar vond ik wel iets in.
Van onze vroegere predikant?
-
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door -DIA- »

Mannetje schreef:
-DIA- schreef:
Ararat schreef:
-DIA- schreef:Moedeloos, geslagen, verdrietig, eenzaam, ellendig en onbegrepen.
Als je stemming wordt beïnvloed door dit forum adviseer ik je een poosje afstand te nemen.
Nee het is niet mijn stemming, wel een droefheid die buiten en boven dit forum uitgaat. Ik weet niet of ik dat goed uitdruk. Heb vanavond geluisterd naar een Bijbellezing over Esther. Daar vond ik wel iets in.
Van onze vroegere predikant?
Nee die gaat af en toe in zondagmiddagdiensten voor. En in de Bijbellezingen, maar onze Bijbellezingen zijn in drie gesplitst. Noord en Zuid om de andere week, en West in voor- en nazeizoen.
Omdat we zelf geen dienst hadden was ik in de gelegenheid om de Bijbellezing in de OGGiN te beluisteren.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Christen
Berichten: 767
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Christen »

-DIA- schreef:
Bertiel schreef:Ik hoop voor je dat Christus er in te vinden was.
Daar hoeft u niet aan te twijfelen. Ik weet dat ook wel. Maar de toepassing?
Staat er ook niet... zit stil mijn dochter enz. In Esther. Ik weet nog de plek waar ik vanuit Esther bemoedigd werd door God..
Juist als het gaat om het onmogelijke...
Ik wens je echt het werk van God in jouw hart toe. Niets is zo waardevol als luisteren naar Hem.
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door DDD »

Slecht. Mijn AEG wasmachine heeft het alweer begeven op precies dezelfde plek als de vorige keer. De ophanging is zo slecht, dat hij wel kapot moet gaan en deze keer lijkt er ook iets mis te zijn gegaan met de boordcomputer.

Dat de ophanging slecht is, blijkt ook wel uit andere consumentenreviews. Het lukt me nu helaas niet meer om hem opnieuw aan de praat te krijgen.

Ik twijfel nu tussen een Bosch en een Miele.
JvW
Berichten: 759
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door JvW »

DDD schreef:Slecht. Mijn AEG wasmachine heeft het alweer begeven op precies dezelfde plek als de vorige keer. De ophanging is zo slecht, dat hij wel kapot moet gaan en deze keer lijkt er ook iets mis te zijn gegaan met de boordcomputer.

Dat de ophanging slecht is, blijkt ook wel uit andere consumentenreviews. Het lukt me nu helaas niet meer om hem opnieuw aan de praat te krijgen.

Ik twijfel nu tussen een Bosch en een Miele.
Erg vervelend! We hebben een Miele die intussen ruim 20 jaar oud is en het nog prima doet. De droger van Miele hebben we intussen ruim 14 jaar en doet het ook nog prima. Er wordt in ons gezin (5 personen) veel gewassen en regelmatig gebruik gemaakt van de droger (vooral in de winter). Voor ons dus geen twijfel, al is een Miele in aanschaf een stukje meer.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Bertiel »

Ik ben over Bosch dik tevreden maar die zij nog maar 8 jaar oud
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door DDD »

Ik neig naar een Miele inderdaad, vooral uit duurzaamheidsoverwegingen. Voor mij vermoedelijk nooit meer AEG.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17251
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door huisman »

DDD schreef:Ik neig naar een Miele inderdaad, vooral uit duurzaamheidsoverwegingen. Voor mij vermoedelijk nooit meer AEG.

Wij hebben een Siemens (ik had geen idee maar net even gekeken) . Wasmachines bij intensief gebruik gaan 10 jaar mee.
Weet niet hoe oud jouw AEG was.

Miele weiger ik te kopen. ik ga geen €1500,- betalen als ik voor een vergelijkbare Bosch/Siemens/Samsung €800,- betaal.

Mijn dochter heeft een Miele. Inderdaad prima service maar regelmatig problemen gehad. Altijd gratis gemaakt maar ik heb liever een machine die het 10 jaar probleemloos doet en dan met een grote klap ermee stopt.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2927
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: RE: Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door Job »

-DIA- schreef: Nee die gaat af en toe in zondagmiddagdiensten voor. En in de Bijbellezingen, maar onze Bijbellezingen zijn in drie gesplitst. Noord en Zuid om de andere week, en West in voor- en nazeizoen.
Omdat we zelf geen dienst hadden was ik in de gelegenheid om de Bijbellezing in de OGGiN te beluisteren.
Hoe is de bezetting bij jullie 's middags als er een predikant voorgaat?
Gebruikersavatar
pierre27
Berichten: 5385
Lid geworden op: 10 sep 2005, 12:00
Locatie: Eemvallei

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door pierre27 »

DDD schreef:Slecht. Mijn AEG wasmachine heeft het alweer begeven op precies dezelfde plek als de vorige keer. De ophanging is zo slecht, dat hij wel kapot moet gaan en deze keer lijkt er ook iets mis te zijn gegaan met de boordcomputer.

Dat de ophanging slecht is, blijkt ook wel uit andere consumentenreviews. Het lukt me nu helaas niet meer om hem opnieuw aan de praat te krijgen.

Ik twijfel nu tussen een Bosch en een Miele.
Ik heb een maand geleden een LG was/droogcombi aangeschaft, bevalt me goed. Veel keuzes in de programma's en erg stil.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door DDD »

huisman schreef:
DDD schreef:Ik neig naar een Miele inderdaad, vooral uit duurzaamheidsoverwegingen. Voor mij vermoedelijk nooit meer AEG.

Wij hebben een Siemens (ik had geen idee maar net even gekeken) . Wasmachines bij intensief gebruik gaan 10 jaar mee.
Weet niet hoe oud jouw AEG was.

Miele weiger ik te kopen. ik ga geen €1500,- betalen als ik voor een vergelijkbare Bosch/Siemens/Samsung €800,- betaal.

Mijn dochter heeft een Miele. Inderdaad prima service maar regelmatig problemen gehad. Altijd gratis gemaakt maar ik heb liever een machine die het 10 jaar probleemloos doet en dan met een grote klap ermee stopt.
Ik vind tien jaar belachelijk weinig. Deze is wel langer meegegaan hoor, maar dat mag ook wel met mijn huishouden.

Ik heb het liefst repareerbare apparaten, maar het is inderdaad een lastige afweging. Ik heb getwijfeld tussen een Bosch, een tweedehands Miele voor € 300,- met één jaar garantie of een nieuwe Miele voor € 1300,-. Dat laatste is het geworden. Een tweedehands kan niet uit aangezien ik altijd minstens vijf uur besteed aan het vervangen (en proberen te repareren) van een apparaat. :D En dan ben ik nu nog buitengewoon snel, voor mijn doen.

En trouwens iedereen bedankt voor het meedenken.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: RE: Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]

Bericht door -DIA- »

Job schreef:
-DIA- schreef: Nee die gaat af en toe in zondagmiddagdiensten voor. En in de Bijbellezingen, maar onze Bijbellezingen zijn in drie gesplitst. Noord en Zuid om de andere week, en West in voor- en nazeizoen.
Omdat we zelf geen dienst hadden was ik in de gelegenheid om de Bijbellezing in de OGGiN te beluisteren.
Hoe is de bezetting bij jullie 's middags als er een predikant voorgaat?
Droevig... Maar ooit zei ds. van Dieren, als we de diensten afschaffen krijgen we ze niet meer terug.
Daarom wordt het nog in stand gehouden.
Ik kom niet meer lijfelijk in de kerk, maar als ik het zo hoor zijn dan de galerijen ook gesloten.
Momenteel kunt u meeluisteren met de Bijbellezing:
http://meeluisteren.gergemrijssen.nl:8000/zuid
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie