Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ad Anker »

Beschermt de booster nu ook al tegen besmetting?

Is Zeeland ingenomen door België?
Zeeuw
Berichten: 11547
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

GerefGemeente-lid schreef:
Ambtenaar schreef:
Zeeuw schreef:
Ambtenaar schreef:In quarantaine zitten.
Niet vergeten n fris neusje te halen he
Al gedaan. Vanavond weer. Zelf negatief getest net als de anderen die 3 maanden geleden positief waren.
In Zeeland hoef je niet meer in quarantaine als je een boosterprik hebt gehad, ongeacht of er in de huiselijke kring iemand positief is getest.
Of minder dan 8 weken geleden Corona gehad hebt. Tenzij je klachten hebt. (Ik geloof overigens niet dat dat specifiek Zeeuws is broeder).

GGD: Wij volgen de informatie zoals die op Rijksoverheid.nl staat. Wij verwijzen burgers direct naar de volgende passage: ‘Wie een boosterprik heeft van minimaal een week oud of wie korter dan 8 weken geleden corona heeft gehad, hoeft niet meer in quarantaine na nauw contact met een besmet persoon. Mits iemand geen klachten heeft. Deze wijziging gaat per direct in.’
Zeeuw
Berichten: 11547
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Ad Anker schreef:Beschermt de booster nu ook al tegen besmetting?

Is Zeeland ingenomen door België?
Als we naar de horeca willen, verleggen we de grens al naar gelang het ons uitkomt Ad...
HersteldHervormd
Berichten: 5986
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door HersteldHervormd »

Een Handelsgold Blond op mijn dooie gemakkie roken. Echt heerlijk!
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Erik1960 »

HersteldHervormd schreef:Een Handelsgold Blond op mijn dooie gemakkie roken. Echt heerlijk!
Blij dat ik het niet hoef te doen, maar ik ‘zie’ je genieten!
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ad Anker »

HersteldHervormd schreef:Een Handelsgold Blond op mijn dooie gemakkie roken. Echt heerlijk!
In je eentje? Zo'n ding is lekker onder een warmtelamp op de veranda met een lekkere jeneverachtige borrel en wat gekeuvel als mannen onder elkaar.
HersteldHervormd
Berichten: 5986
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door HersteldHervormd »

Ad Anker schreef:
HersteldHervormd schreef:Een Handelsgold Blond op mijn dooie gemakkie roken. Echt heerlijk!
In je eentje? Zo'n ding is lekker onder een warmtelamp op de veranda met een lekkere jeneverachtige borrel en wat gekeuvel als mannen onder elkaar.
Haha met de buurman ;)
Sterke drank vind ik niks eigenlijk.
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Erik1960 »

HersteldHervormd schreef:
Ad Anker schreef:
HersteldHervormd schreef:Een Handelsgold Blond op mijn dooie gemakkie roken. Echt heerlijk!
In je eentje? Zo'n ding is lekker onder een warmtelamp op de veranda met een lekkere jeneverachtige borrel en wat gekeuvel als mannen onder elkaar.
Haha met de buurman ;)
Sterke drank vind ik niks eigenlijk.
Tja… dan help ik Ad wel met de drank
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Zeeuw
Berichten: 11547
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Erik1960 schreef:
HersteldHervormd schreef:
Ad Anker schreef:
HersteldHervormd schreef:Een Handelsgold Blond op mijn dooie gemakkie roken. Echt heerlijk!
In je eentje? Zo'n ding is lekker onder een warmtelamp op de veranda met een lekkere jeneverachtige borrel en wat gekeuvel als mannen onder elkaar.
Haha met de buurman ;)
Sterke drank vind ik niks eigenlijk.
Tja… dan help ik Ad wel met de drank
Als jullie maar wel wat voor mij over houden dan. Alhoewel, ik neem wel iets mee uit de voorraad.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ad Anker »

Heerlijk mannen! Een borrel en een sigaar. Een ultieme vorm van genieten.
Gebruikersavatar
pierre27
Berichten: 5385
Lid geworden op: 10 sep 2005, 12:00
Locatie: Eemvallei

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door pierre27 »

Misschien hartstikke leuk om een mannenmeeting te houden ergens beneden de rivieren richting de zee met een borrel/wijntje en sigaar voor de liefhebbers. Ik ben nu 4,5 jaar gestopt met roken maar een borrel vind ik heerlijk.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Erik1960 »

Ad Anker schreef:Heerlijk mannen! Een borrel en een sigaar. Een ultieme vorm van genieten.
Hoewel ik al ruim 20 jaar niet meer rook, kan ik me wel het genoegen van een sigaar roken herinneren. Maar niet het roken van een sigaret. :quoi
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4030
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Maanenschijn »

pierre27 schreef:Misschien hartstikke leuk om een mannenmeeting te houden ergens beneden de rivieren richting de zee met een borrel/wijntje en sigaar voor de liefhebbers. Ik ben nu 4,5 jaar gestopt met roken maar een borrel vind ik heerlijk.
Dan neemt een eventuele Betuwse delegatie een lekker flesje whisky mee.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Forummer »

Bier, wijn en roken zijn aan mij niet besteed. Een lekkere zoete likeur daarentegen... :oops
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
HersteldHervormd
Berichten: 5986
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door HersteldHervormd »

pierre27 schreef:Misschien hartstikke leuk om een mannenmeeting te houden ergens beneden de rivieren richting de zee met een borrel/wijntje en sigaar voor de liefhebbers. Ik ben nu 4,5 jaar gestopt met roken maar een borrel vind ik heerlijk.
Al moet ik 2 uur rijden, ik ben er bij :)
Kampvuur erbij is ook niet verkeerd.
Laatst gewijzigd door HersteldHervormd op 22 jan 2022, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
Plaats reactie