Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Tiberius »

De Covid-discussies graag in de betreffende topics.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Schaatsen met een kinderfeestje. Ik ben nu pannenkoeken aan het bakken, warme chocolademelk met slagroom mee en voor de liefhebbers ook nog broodjes knakworst.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Terri »

merel schreef:Schaatsen met een kinderfeestje. Ik ben nu pannenkoeken aan het bakken, warme chocolademelk met slagroom mee en voor de liefhebbers ook nog broodjes knakworst.
Fijn dat het door kan gaan! Heb een goede dag met elkaar.
merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Terri schreef:
merel schreef:Schaatsen met een kinderfeestje. Ik ben nu pannenkoeken aan het bakken, warme chocolademelk met slagroom mee en voor de liefhebbers ook nog broodjes knakworst.
Fijn dat het door kan gaan! Heb een goede dag met elkaar.
Dank je! Ik ben ook erg blij dat het door kan gaan. Het is inmiddels poging 4 en toen hij 9 werd is het door lockdown en verhuizing helemaal niet doorgegaan.
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4030
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Maanenschijn »

Vanavond op kring is Romeinen 12 besproken. Het Woord zelf, en onder andere de kanttekeningen, Matthew Henry, Sproul, Lloyd Jones, Studiebijbel gaven onderwijs en gespreksstof. Een hoofdstuk om vaker te lezen vanwege de lessen in goede omgangsvormen en de Bron daarvan. Ik hoop er aan te denken als ik hier op RF wil reageren.

Volgende keer Romeinen 13, ik zie uit naar de gedachtenwisseling daarover!
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
aggieoudje
Berichten: 897
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door aggieoudje »

aggieoudje schreef:Vanavond de 1e van 9 maandagavonden cursus. Best pittig na een lange werkdag(en gewoon een fulltime werkweek) nog 3,5 uur cursus in de avond, had op het einde wel moeite met concentreren en mijn geeuwen in houden. Ook nog een pak huiswerk mee gekregen dus in vrije tijd er thuis ook nog aan werken.
Zal eerlijk gezegd blij zijn als het erop zit!
Vanavond dan eindelijk de laatste avond!!
A.s. zaterdagochtend het mondeling examen online dat duurt ongeveer 40 min. En dan volgende week zaterdag live op locatie het schriftelijk examen wat de hele ochtend duurt. Ben er nog niet 100% zeker van dat ik het ga halen, maar dat is mijn faalangst die om de hoek komt piepen. Vooral tegen het mondeling zie ik op.
Hoop er maar het beste van, positief blijven!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Orchidee »

Heel veel succes, zet hem op @Aggieoudje
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Erik1960 »

Oefeningen om de flexibiliteit in wervels en (schouder)spieren te verbeteren om daardoor van niet echt pijnlijke maar wel zeurende klachten in mijn bovenarm af te komen.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9161
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door parsifal »

Vandaag met zoonlief en wat van zijn vrienden naar een indoorspeeltuin geweest. Hij was een beetje moe na afloop, ik ben uitgeput :)
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door -DIA- »

Vandaag ziekenhuisbezoek. Als de breuken verder voorspoedig blijven genezen hoef ik niet terug naar deze dokter.
Wel heb ik erg veel last van ulnorapathie, waardoor ik twee vingers niet meer naar behoren kan gebruiken. Dit is vooral jammer omdat hierdoor mijn hobby en ontspanning, orgelspelen, niet meer lukt. Ik mis de pink geheel en de ringvinger gedeeltelijk. In maart (in feite veel te laat) kan ik terecht voor een elektromyografie (EMG) om op te sporen waar in de zenuwbaan een beknelling zit. Of er genezing mogelijk is moeten we afwachten. Een operatie kan, maar bij dit soort operaties komen, zoals ik hoor en lees, nogal eens wat complicaties, of zo'n operatie heeft soms in het geheel geen effect.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Forummer »

Dat is wel vervelend DIA. Zeker als daardoor een stukje hobby wegvalt.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door -DIA- »

Forummer schreef:Dat is wel vervelend DIA. Zeker als daardoor een stukje hobby wegvalt.
Het is inderdaad een gemis nu ik het orgel moet laten zwijgen.
Tja... dan komt er tijd vrij voor het forum, :) maar ik hoop toch mijn tijd ook nog wat beter te kunnen besteden.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1424
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Marck »

Lekker in het zonnetje in de tuin rommelen. :OO3
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Chrisje72 »

Ik ook, appelboom gesnoeid.. Voor het eerst. Ben benieuwd of hij dat overleeft :) Daarna nog een stuk omgespit waar gras moet gaan komen en nu in een warm bad mijn rugwervels weer op zijn plek laten zakken ;)
Straks nog even werken voor mijn baas.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door J.C. Philpot »

Ik heb net ook waterloot weggesnoeid uit de appelboom. Ik moet het volgende week nog afmaken. Eerst nog wat youtube filmpjes bekijken over het snoeien van appelbomen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Plaats reactie