Lichtwekker voor winterdip!!!

Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Re:

Bericht door Luther »

Moni schreef:
Luther schreef:
henriët schreef:
Kaw schreef:Soort kunstzonnetje. In Finland en Rusland worden ze veel gebruikt. Vooral bij kinderen.
Op zichzelf lijkt me dat wel wat, maar ik ben bang dat ik er niet in trap om het zo maar ff te zeggen.
Of de lichtwekker een echte winterdip tegengaat dat denk ik niet, of het moet een dipje zijn. ( depressie is niet zo een twee drie op te lossen)
Maar om makkelijker uit je bed te komen is het een ideaal apparaat! Wij hebben m vorig jaar aangeschaft.. en t werkt echt. Je wordt makkelijker en rustiger wakker..
dus ja.. de winter staat voor de deur, dus misschien een tip om aan te schaffen!
Ik heb er juist vandaag naar gekeken, maar die dingen zijn ongelofelijk duur. Ik zag 149 euro... :bobo
Wij hebben er nog een staan en gebruiken hem niet meer..... interesse??? ;)
Nou, dat was snel geregeld. Moni's wekker staat nu in huize Luther.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11397
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Lichtwekker voor winterdip!!!

Bericht door Mister »

zusterelly schreef:Ik heb wel eens gehoord over lichttherapie bij winterdepressie, dat dit zou helpen, maar een lichtwekker....nee,daar had ik nog niet eerder iets over vernomen.
In principe is natuurlijk geen één wekker goed voor je... ;)
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Lichtwekker voor winterdip!!!

Bericht door Marnix »

Nou ben ik wel benieuwd waarom Moni hem niet meer gebruikte.... want ik hoor tot nu toe alleen positieve verhalen... :)

En natuurlijk ben ik benieuwd naar Luthers bevindingen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Moni
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 mei 2005, 14:40
Locatie: Zuid Holland

Re: Re:

Bericht door Moni »

Luther schreef:Nou, dat was snel geregeld. Moni's wekker staat nu in huize Luther.
:super Dat was nog eens een goeie en snelle deal! Twee mensen blij en ik ken weer een gezicht meer van het forum!
Marnix schreef:Nou ben ik wel benieuwd waarom Moni hem niet meer gebruikte.... want ik hoor tot nu toe alleen positieve verhalen....
Ik ben een ochtendmens (en avondmens) en heb eigenlijk niet eens een wekker nodig, want ik ben altijd al voor de tijd wakker en heb geen problemen met uit bed komen. De enige dag dat ik m'n wekker zet is zondag, want ja stel je voor....
De lichtwekker was dan ook van Lizzy (die dit topic opende). Zij heeft 'm wel gebruikt en het werkte ook echt goed, maar ze heeft nu een levende wekker die het ook heel goed doet (ik dus.... hihi).
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Lichtwekker voor winterdip!!!

Bericht door Marnix »

Oh okeej... ik neem dan aan dat je niet voor 7 uur uit je bed hoeft doorgaans... ik ben ook wel een beetje ochtendmens en avondmens (heb jij ook middagdipjes :D) maar als ik er om 6 uur uit moet zet ik wel een wekker en das maar beter ook :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Moni
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 mei 2005, 14:40
Locatie: Zuid Holland

Re: Lichtwekker voor winterdip!!!

Bericht door Moni »

Marnix schreef:Oh okeej... ik neem dan aan dat je niet voor 7 uur uit je bed hoeft doorgaans... ik ben ook wel een beetje ochtendmens en avondmens (heb jij ook middagdipjes :D) maar als ik er om 6 uur uit moet zet ik wel een wekker en das maar beter ook :)
Nee, ik hoef inderdaad niet voor 7 uur uit bed... Ik had wel een keer een kerstontbijt wat om 7 uur begon en heb toen ook wel de wekker gezet, maar was wel wakker voor hij afging :? , maar in zulke situaties zet ik zeker wel een wekker! Dan vertrouw ik toch niet op mijn natuurlijke wekker :)
Haha, ja die middagdipjes komen wel bekend voor ja... lastig soms :huhu
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Lichtwekker voor winterdip!!!

Bericht door Marnix »

Zelf weinig last van, ik krijg mijn middagdip standaard als ik klaar ben met werken en dan slaap ik ff een minuut of 20 in de trein. Alleen is het idd wel eens lastig op zaterdag en zondag... op zondag wil ik nog wel eens een siesta houden dan, maar daar is natuurlijk niet altijd gelegenheid voor ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Lichtwekker voor winterdip!!!

Bericht door henriët »

Mister schreef:
zusterelly schreef:Ik heb wel eens gehoord over lichttherapie bij winterdepressie, dat dit zou helpen, maar een lichtwekker....nee,daar had ik nog niet eerder iets over vernomen.
In principe is natuurlijk geen één wekker goed voor je... ;)
:haha
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: Lichtwekker voor winterdip!!!

Bericht door Afgewezen »

Marnix schreef:Zelf weinig last van, ik krijg mijn middagdip standaard als ik klaar ben met werken en dan slaap ik ff een minuut of 20 in de trein.
Ik haat slapende mannen in de trein. Brrrrrr.... :banghead
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Lichtwekker voor winterdip!!!

Bericht door Marnix »

Waarom? Ik snurk niet en kwijl ook niet... en dan ben ik lekker rustig... niks mis mee toch? :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
*girly*
Berichten: 772
Lid geworden op: 09 jul 2007, 18:36
Locatie: overijssel

Re: Lichtwekker voor winterdip!!!

Bericht door *girly* »

Hmmmm vanmorgen liep m'n wekker om 6:10 af...Toen wenstte ik echt wel even dat ik een lichtwekker had...'t Was nog zó donker toen ik er uit moest! En 't was ook nog 's ijskoud :fi
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Gebruikersavatar
Katharina van Bora
Berichten: 390
Lid geworden op: 19 mei 2009, 15:32

Re: Lichtwekker voor winterdip!!!

Bericht door Katharina van Bora »

Luther had hem aangezet, 't werd idd langzaam erg licht in de kamer. Vervolgens zei hij: Ik doe hem uit en ga nog een uur slapen :huhu
Ik dus wel wakker (en die gaat er gewoon uit als haar wekker gaat) en Luther slaapt verder....
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Lichtwekker voor winterdip!!!

Bericht door Luther »

Katharina van Bora schreef:Luther had hem aangezet, 't werd idd langzaam erg licht in de kamer. Vervolgens zei hij: Ik doe hem uit en ga nog een uur slapen :huhu
Ik dus wel wakker (en die gaat er gewoon uit als haar wekker gaat) en Luther slaapt verder....
Hé hé, geen bedgeheimen hier!!!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Lichtwekker voor winterdip!!!

Bericht door Marnix »

:)

Kreeg je ook nog ontbijt op bed of dat nog net niet ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Katharina van Bora
Berichten: 390
Lid geworden op: 19 mei 2009, 15:32

Re: Lichtwekker voor winterdip!!!

Bericht door Katharina van Bora »

Marnix schreef::)

Kreeg je ook nog ontbijt op bed of dat nog net niet ;)
Nee, dat niet. Luther sliep verder!!! :)
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Plaats reactie