Gebed gevraagd

Gebruikersavatar
Johannes S
Berichten: 581
Lid geworden op: 22 dec 2017, 16:55
Locatie: Dordrecht

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Johannes S »

Wat erg. Ik denk aan haar.
Filippenzen 3:20 Maar onze wandel is in de hemelen, waaruit wij ook den Zaligmaker verwachten, namelijk den Heere Jezus Christus;
Gebruikersavatar
Roos2018
Berichten: 842
Lid geworden op: 01 aug 2018, 02:16
Locatie: CA - USA

Re: RE: Re: Gebed gevraagd

Bericht door Roos2018 »

merel schreef:
Orchidee schreef:
Terri schreef:Ze is steeds in m'n gedachten....( en gebed)
Bij mij ook, ik ben ook behoorlijk aangedaan door het bericht.
Verder weet ik niets.
Wat ze heeft en welk ziekenhuis ze ligt weet ik ook niet.
Bij mij ook, het is niet uit mijn gedachten geweest. Ik ben er echt ontdaan van.
Hier idem.
Ik hoop en bid dat Mara weer genezen mag, en wens haar en haar dierbaren Gods ondersteuning toe.
Zeeuw
Berichten: 11545
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Zeeuw »

Is het bekend hoe het met Mara gaat?
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10423
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Orchidee »

Ze stellen het medeleven echt zeer op prijs, maar vanwege haar privacy word er verder geen informatie geven over naam, adres, ect.

Ik mag delen dat het levensgevaar nog steeds niet is geweken en dat er veel gebed gevraagd wordt.
Ze is niet bereikbaar, er word dag en nacht voor haar gebeden en gevraagd om een wonder.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Online
Henk J
Berichten: 2558
Lid geworden op: 11 mar 2021, 10:34
Locatie: henkjrefoforum@gmail.com

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Henk J »

Begrijpelijk mbt de privacy.
De situatie is dus nog zeer zorgelijk.... We blijven het meenemen in het gebed.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17243
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Gebed gevraagd

Bericht door huisman »

Orchidee schreef:Ze stellen het medeleven echt zeer op prijs, maar vanwege haar privacy word er verder geen informatie geven over naam, adres, ect.

Ik mag delen dat het levensgevaar nog steeds niet is geweken en dat er veel gebed gevraagd wordt.
Ze is niet bereikbaar, er word dag en nacht voor haar gebeden en gevraagd om een wonder.
Bedankt voor deze info. Ben er wel stil van en schrik opnieuw van de ernst van dit bericht.
Gebed of er nog een wonderlijke wending mag komen .
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
HersteldHervormd
Berichten: 5985
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Gebed gevraagd

Bericht door HersteldHervormd »

Wat een nare situatie! Veel sterkte en Gods nabijheid voor de mensen om haar heen.
En wat de kwaal ook mag zijn, laten we hopen en bidden dat de handen van de artsen haar kunnen genezen.
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
Online
merel
Berichten: 9655
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Gebed gevraagd

Bericht door merel »

huisman schreef:
Orchidee schreef:Ze stellen het medeleven echt zeer op prijs, maar vanwege haar privacy word er verder geen informatie geven over naam, adres, ect.

Ik mag delen dat het levensgevaar nog steeds niet is geweken en dat er veel gebed gevraagd wordt.
Ze is niet bereikbaar, er word dag en nacht voor haar gebeden en gevraagd om een wonder.
Bedankt voor deze info. Ben er wel stil van en schrik opnieuw van de ernst van dit bericht.
Gebed of er nog een wonderlijke wending mag komen .
Jij verwoordt precies wat het is.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Gebed gevraagd

Bericht door GerefGemeente-lid »

Inderdaad.

Ik hoop dat de vele gebeden nog tot verhoring mogen leiden. De Heere kan dat doen. Hij heet Wonderlijk (Jesaja 9 vers 5m).
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2927
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Job »

Orchidee schreef:Ze stellen het medeleven echt zeer op prijs, maar vanwege haar privacy word er verder geen informatie geven over naam, adres, ect.

Ik mag delen dat het levensgevaar nog steeds niet is geweken en dat er veel gebed gevraagd wordt.
Ze is niet bereikbaar, er word dag en nacht voor haar gebeden en gevraagd om een wonder.
Hartelijk bedankt voor het delen, Orchidee. Wat een zorgelijk bericht. We hopen op en bidden om herstel voor haar en kracht voor hen die haar omringen. En als toch de oversteek gemaakt moet worden, dat het dan geborgen in Christus mag zijn.
Gebruikersavatar
pierre27
Berichten: 5385
Lid geworden op: 10 sep 2005, 12:00
Locatie: Eemvallei

Re: Gebed gevraagd

Bericht door pierre27 »

Mooi beste vrienden de eenheid in dezen te zien.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Ad Anker »

pierre27 schreef:Mooi beste vrienden de eenheid in dezen te zien.
Inderdaad, bij zulke zorgelijke berichten vallen alle bijzaken weg. Het is wat vreemd om mee te leven met iemand die je alleen 'digitaal' kent maar mijn gedachten en gebeden zijn bij haar en bij haar naasten.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17243
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Gebed gevraagd

Bericht door huisman »

Zou fijn zijn als er nog een update komt over Mara.

Laten wij Mara en die haar lief zijn maar meenemen in onze gebeden.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Online
merel
Berichten: 9655
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Gebed gevraagd

Bericht door merel »

Doe ik zeker! Niet alleen op dit forum wordt voor haar gebeden, ook op het andere forum waar zij komt.
Online
merel
Berichten: 9655
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Gebed gevraagd

Bericht door merel »

Orchidee schreef:Ze stellen het medeleven echt zeer op prijs, maar vanwege haar privacy word er verder geen informatie geven over naam, adres, ect.

Ik mag delen dat het levensgevaar nog steeds niet is geweken en dat er veel gebed gevraagd wordt.
Ze is niet bereikbaar, er word dag en nacht voor haar gebeden en gevraagd om een wonder.
Weet jij al wat meer over Mara?
Plaats reactie