Wat staat er op je avatar?

Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2927
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Wat staat er op je avatar?

Bericht door Job »

Mannetje schreef:
Mannetje schreef:
-DIA- schreef:Even, om misverstanden te voorkomen... wat er op mijn avatar staat, neem dat niet te serieus. Ik ben echt niet ijskoud, of Ice cool, of Ola ijs or whatever. Misschien is mijn hart wel warm, misschien moet je dat maar denken... Heartbrand! G'woon een experiment.
Hij is leuk!
Hij is weg :ouin
Hè, wat jammer. DIA op zwart. Misschien helpt het jezelf om goede moed te houden met je vrolijke ijslogo DIA! Ik zou 'm erin houden.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat staat er op je avatar?

Bericht door -DIA- »

Job schreef:
Mannetje schreef:
Mannetje schreef:
-DIA- schreef:Even, om misverstanden te voorkomen... wat er op mijn avatar staat, neem dat niet te serieus. Ik ben echt niet ijskoud, of Ice cool, of Ola ijs or whatever. Misschien is mijn hart wel warm, misschien moet je dat maar denken... Heartbrand! G'woon een experiment.
Hij is leuk!
Hij is weg :ouin
Hè, wat jammer. DIA op zwart. Misschien helpt het jezelf om goede moed te houden met je vrolijke ijslogo DIA! Ik zou 'm erin houden.
Deze heeft ook wel iets: een muur. En een muur symboliseert ook wel eens wat.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2927
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Wat staat er op je avatar?

Bericht door Job »

-DIA- schreef: Deze heeft ook wel iets: een muur. En een muur symboliseert ook wel eens wat.
Laat me raden: je voelt je tegen muren oplopen? Tegen zwarte muren zelfs. Da's niet mis. Er is een activist aan je verloren gegaan DIA, of een meme-maker. Zelf ben ik fan van je Ola-avatar, hoop dat 'ie snel terugkomt, mogelijk word je daar zelf ook blijer van dan van je muurtje.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat staat er op je avatar?

Bericht door -DIA- »

Job schreef:
-DIA- schreef: Deze heeft ook wel iets: een muur. En een muur symboliseert ook wel eens wat.
Laat me raden: je voelt je tegen muren oplopen? Tegen zwarte muren zelfs. Da's niet mis. Er is een activist aan je verloren gegaan DIA, of een meme-maker. Zelf ben ik fan van je Ola-avatar, hoop dat 'ie snel terugkomt, mogelijk word je daar zelf ook blijer van dan van je muurtje.
Ik heb ook nog wel wat meer ingetogen plaatjes hoor. Bewerkte logo's van Cif, van Dove of Calvé... Tja, een logo maken vind ik wel een mooi werk. Maar het kan nog ingetogener, een anjer, Dianthus, (daar komt mede de naam DIA vandaan) of een zonnebloem, een madeliefje (maar die is wat te lief voor mij, vindt ik zelf dan). De muur symboliseert een onneembare vesting. Het is voor een mens een onmogelijkheid een ander te bekeren. Een mens heeft zich verschanst achter dikke muren, en voelt zich veilig voor alle pijlen van buitenaf. Tenminste hij waant zich veilig acht zijn eigen muur. Die muur wordt echter verbroken, niet door een mens, maar daar is een almachtige Kracht voor nodig. Van nature verschuilen we ons achter onze dikke zelf opgetrokken muren, en wanen ons daar veilig. En toch... als een een wenk van Boven komt liggen al onze muren, hoe dik ook, in puin.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Susanna
Berichten: 1061
Lid geworden op: 21 jul 2020, 21:01

Re: Wat staat er op je avatar?

Bericht door Susanna »

Ik heb er ook eentje gekozen nu.
Hij past zo goed bij mijn naam.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat staat er op je avatar?

Bericht door -DIA- »

Susanna schreef:Ik heb er ook eentje gekozen nu.
Hij past zo goed bij mijn naam.
un giglio bianco
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie