Curatorium GGiN(jaarloos, alleen feiten)

Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Curatorium GGiN(jaarloos, alleen feiten)

Bericht door Tiberius »

@Cantate, Inderdaad, hij heet Jan, sorry. Hij kerkt in ieder geval niet (meer) in Breda, dan had ik het wel geweten.
Bloksteen
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 jun 2019, 17:42

Re: Curatorium GGiN(jaarloos, alleen feiten)

Bericht door Bloksteen »

Simon0612 schreef:De mensen uit de GGiN die de WS lezen zouden een vermoeden kunnen hebben wat er speelt.
Hoe staat het dan verwoord in DWS?
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Curatorium GGiN(jaarloos, alleen feiten)

Bericht door eilander »

Bloksteen schreef:
Simon0612 schreef:De mensen uit de GGiN die de WS lezen zouden een vermoeden kunnen hebben wat er speelt.
Hoe staat het dan verwoord in DWS?
Verwoording in DWS hier vermelden is uiteraard prima, vermoedens over wat er zou kunnen spelen gaan we hier niet delen. Dan lopen we het gevaar om mensen te beschadigen.
Simon0612
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:58

Re: Curatorium GGiN(jaarloos, alleen feiten)

Bericht door Simon0612 »

Uiteraard ga ik daar niet op in. Eerder heeft er een bericht over deze student in de WS gestaan en later heb ik daar nog iets over vernomen. Van mijn kant ook niet meer dan een vermoeden. Wat ik wel kwalijk vindt is dat hier openlijk allerlei insinuaties worden gedaan als dat zijn preken misschien niet zouden bevallen, hij maar naar hhk moet overgaan etc. Knip daar een beetje strakker op aub. Dat brengt enkel weer vooroordelen en een hoop onzin de wereld in.
Simon - Laatst actief: 4 januari 2024 16:00
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Curatorium GGiN(jaarloos, alleen feiten)

Bericht door Herman »

Een vermoeden is nog niet hetzelfde als een insinuatie, behalve als je het tegendeel weet. En dat weet je evenmin als iedereen, dus hou je eigen boodschap een stuk neutraler, dan knapt de discussie op.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Curatorium GGiN(jaarloos, alleen feiten)

Bericht door Tiberius »

Over zijn preken heb ik hier niets gelezen. Sterker nog: volgens mij meldde iemand dat hij nog niet eens proponeerde, dus dat kan niet.
Die opmerking over de HHK las ik meer als een wens, dan een reëel feit.
En dat beschadigen zal ook wel meevallen: dat ene berichtje in het RD heeft de ex-student en zijn gezin vele malen meer beschadigd dan wij hier op refoforum ooit zouden kunnen doen, gezien het lezersbereik.
Simon0612
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:58

Re: Curatorium GGiN(jaarloos, alleen feiten)

Bericht door Simon0612 »

Misschien beter lezen dan want er is wel degelijk een opmerking gemaakt dat zijn preken wel niet zouden bevallen. En Refoforum is zo veel schadelijker dan menigeen zich kan voorstellen. Lees alle scheuring en ellende topics nog eens door om een inschatting te krijgen. Dan was het uitschakelen van de PB functie een druppel op een gloeiende plaat…
Simon - Laatst actief: 4 januari 2024 16:00
Simon0612
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:58

Re: Curatorium GGiN(jaarloos, alleen feiten)

Bericht door Simon0612 »

Herman schreef:Een vermoeden is nog niet hetzelfde als een insinuatie, behalve als je het tegendeel weet. En dat weet je evenmin als iedereen, dus hou je eigen boodschap een stuk neutraler, dan knapt de discussie op.
Wat ik weet, dat weet jij weer niet..
Simon - Laatst actief: 4 januari 2024 16:00
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Curatorium GGiN(jaarloos, alleen feiten)

Bericht door Herman »

Simon0612 schreef:Wat ik weet, dat weet jij weer niet..
Ik kan waarnemen dat iemand met de forumnaam Simon0612 schermt met dingen te weten op basis van een niet informatief bericht van het curatorium. Dus jij weet net zo min iets als iemand anders, tenzij je Van Meijeren zelf bent, of tenzij je hem gisteren nog hebt gesproken.
Simon0612
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:58

Re: Curatorium GGiN(jaarloos, alleen feiten)

Bericht door Simon0612 »

Dan is er iets mis met je waarnemingsvermogen. Ik scherm namelijk helemaal nergens mee. Hier worden allerlei insinuaties gedaan. Waarop ik aangaf dat het wel eens op een heel ander vlak kan liggen en dat daar eerder wat over in de WS heeft gestaan. Meer of minder niet. Gezien je reacties zijn juist die weinig neutraal.
Simon - Laatst actief: 4 januari 2024 16:00
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: RE: Re: Curatorium GGiN(jaarloos, alleen feiten)

Bericht door windorgel »

Bloksteen schreef:
Simon0612 schreef:De mensen uit de GGiN die de WS lezen zouden een vermoeden kunnen hebben wat er speelt.
Hoe staat het dan verwoord in DWS?
Ik lees niets hierover in de nieuwste DWS.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Curatorium GGiN(jaarloos, alleen feiten)

Bericht door eilander »

Als niemand iets feitelijks weet te melden, stoppen we maar met deze discussie.
Gebruikersavatar
Ora et labora
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 jun 2020, 19:10

Re: Curatorium GGiN(jaarloos, alleen feiten)

Bericht door Ora et labora »

Wat naar dat de studie van student van Meijeren stopt.
Hier boven deze titel staat...alleen feiten..maar je mag toch wel je medeleven naar de naaste tonen
neem ik aan :love :livre
We live just like a day in this world... It is better to be whit our Lord then enywhere else.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Curatorium GGiN(jaarloos, alleen feiten)

Bericht door Tiberius »

Een analyse van Van Meijerens vertrek vandaag in het ND: https://www.nd.nl/geloof/geloof/1067936 ... orium-van-
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4030
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Curatorium GGiN(jaarloos, alleen feiten)

Bericht door Maanenschijn »

Tiberius schreef:Een analyse van Van Meijerens vertrek vandaag in het ND: https://www.nd.nl/geloof/geloof/1067936 ... orium-van-
Kun je een samenvatting geven van het artikel?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Gesloten