Profielwerkstuk relatie CU en SGP in Europa

Plaats reactie
LJ-Mo
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mar 2022, 20:11

Profielwerkstuk relatie CU en SGP in Europa

Bericht door LJ-Mo »

Hallo allemaal,

Ik ben Jonathan Moerman en samen met Frank de Deugd doe ik dit jaar als profielwerkstuk (PWS) onderzoek naar de relatie tussen de Christenunie en de SGP in het Europees parlement. Zoals veel van jullie al zullen weten is de samenwerking tussen de beide partijen afgelopen jaar gestopt, en wij willen graag erachter komen wat de aanleiding van dit conflict was. In ons onderzoek zouden we ook graag de stem van de kiezer mee willen nemen, en omdat we weten dat er op dit forum veel CU en SGP stemmers actief zijn, hebben we besloten om onze enquête ook hier te publiceren. We zouden het erg waarderen als u deze korte enquête invult. Bij voorbaat dank! (eventuele vragen/opmerkingen kunnen hieronder geplaatst worden)

https://forms.gle/6EF18Mofw2L2poRe9
Bruna
Berichten: 1734
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: Profielwerkstuk relatie CU en SGP in Europa

Bericht door Bruna »

Ingevuld
CvdW
Berichten: 2928
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Profielwerkstuk relatie CU en SGP in Europa

Bericht door CvdW »

Waarom moet ik inloggen?
LJ-Mo
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mar 2022, 20:11

Re: Profielwerkstuk relatie CU en SGP in Europa

Bericht door LJ-Mo »

U moet een emailadres invullen, zodat wij eventuele fraude en bots kunnen voorkomen. Er wordt verder niks met het emailadres gedaan.
Simon0612
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:58

Re: Profielwerkstuk relatie CU en SGP in Europa

Bericht door Simon0612 »

Done
Simon - Laatst actief: 4 januari 2024 16:00
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Profielwerkstuk relatie CU en SGP in Europa

Bericht door GerefGemeente-lid »

Ingevuld.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Plaats reactie