Printer

Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Printer

Bericht door Tiberius »

Kijk eens bij 123inkt.nl. Die hebben tamelijk goedkope eigen-merk inktcartridges. En bij en flinke voorraad krijg je de printer er gratis bij.
Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Printer

Bericht door Ambtenaar »

Of een laserprinter. Die zijn tegenwoordig ook niet zo duur meer.
Marco
Berichten: 3594
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:55
Locatie: Waddinxveen

Re: Printer

Bericht door Marco »

Ambtenaar schreef:Of een laserprinter. Die zijn tegenwoordig ook niet zo duur meer.
Totdat je de toner bij moet vullen.
Charles
Berichten: 1552
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Printer

Bericht door Charles »

Dat bedoel ik dus met de bomen en het bos :humhihi
Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Printer

Bericht door Ambtenaar »

Marco schreef: Totdat je de toner bij moet vullen.
Ik betaalde laatst iets meer dan € 50 voor een OEM toner met capaciteit voor 2500 pagina´s. Dat is is 2 cent per pagina. Vind ik niet heel prijzig.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Printer

Bericht door Tiberius »

Charles schreef:Dat bedoel ik dus met de bomen en het bos :humhihi
Troost je: elke boom is goed, laat je niet gek maken door de keuzestress.
Charles
Berichten: 1552
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Printer

Bericht door Charles »

Ik ben ook wel van het duurzaam. Dus niet dat over paar jaar die inktpatronen niet meer verkrijgbaar zijn ofzo.

Zoiets lijkt dan wat te zijn maar dat kleurprinten hoeft niet. MAar daar ontkom je waarschijnlijk niet aan.

https://www.123inkt.nl/Canon-Pixma-TS31 ... gL8hPD_BwE
Marco
Berichten: 3594
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:55
Locatie: Waddinxveen

Re: Printer

Bericht door Marco »

Ambtenaar schreef:
Marco schreef: Totdat je de toner bij moet vullen.
Ik betaalde laatst iets meer dan € 50 voor een OEM toner met capaciteit voor 2500 pagina´s. Dat is is 2 cent per pagina. Vind ik niet heel prijzig.
Dat is het ook niet; vooral niet als je wat meer print. Als je met die 2500 pagina's 20 jaar kan printen ligt dat toch weer wat anders. En als je toch ook kleuren wil printen wordt die toner ook wel wat duurder.

Daarom denk ik dat iemand die weinig print nog steeds beter uit is met een niet al te dure Epson, Canon of HP (van deze drie heb ik zelf de beste ervaring met Epson), en de inkt vervolgens haalt bij 123-inkt of zoiets. Niet te hard letten op originele cartridges (duur!!). Zelf haal ik ze de laatste tijd bij de Action. Doen het prima.

Na 8 jaar beginnen van mijn printer de rolletjes wat uit te drogen, trouwens. Pakt fotopapier niet meer zo goed. Maar inktpatronen zijn nog prima leverbaar (zelfs bij de Action, dus).
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Printer

Bericht door Lilian1975 »

Charles schreef:Ik ben ook wel van het duurzaam. Dus niet dat over paar jaar die inktpatronen niet meer verkrijgbaar zijn ofzo.

Zoiets lijkt dan wat te zijn maar dat kleurprinten hoeft niet. MAar daar ontkom je waarschijnlijk niet aan.

https://www.123inkt.nl/Canon-Pixma-TS31 ... gL8hPD_BwE
Cartridges. Bij ons vind ik dat je ze vaak en snel moet vervangen. We printen weinig. Is i.e.g. m.i. niet duurzaam. Steeds al dat plastic. We hebben een poosje met na vullen gedaan. Maar dat werkte toen ook maar 1 keer. En gedoe. Vond ik. M.a.w. een laserprinter lijkt mij duurzamer. En minder gedoe. Kindjes die kleurplaten uitprinten :jongle . Maar ja, ieder zijn voorkeur.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Printer

Bericht door Tiberius »

Charles schreef:Ik ben ook wel van het duurzaam. Dus niet dat over paar jaar die inktpatronen niet meer verkrijgbaar zijn ofzo.

Zoiets lijkt dan wat te zijn maar dat kleurprinten hoeft niet. MAar daar ontkom je waarschijnlijk niet aan.

https://www.123inkt.nl/Canon-Pixma-TS31 ... gL8hPD_BwE
Inderdaad. Nog mooi wit ook. :)
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Printer

Bericht door Chrisje72 »

Let op als je weinig print. Neem een printer waarbij de inktkop in de inktpatronen zit. Anders kan je de printer weggooien als de printkop uitgedroogd is
Online
Zeeuw
Berichten: 11546
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Printer

Bericht door Zeeuw »

Lilian1975 schreef:
Charles schreef:Ik ben ook wel van het duurzaam. Dus niet dat over paar jaar die inktpatronen niet meer verkrijgbaar zijn ofzo.

Zoiets lijkt dan wat te zijn maar dat kleurprinten hoeft niet. MAar daar ontkom je waarschijnlijk niet aan.

https://www.123inkt.nl/Canon-Pixma-TS31 ... gL8hPD_BwE
Cartridges. Bij ons vind ik dat je ze vaak en snel moet vervangen. We printen weinig. Is i.e.g. m.i. niet duurzaam. Steeds al dat plastic. We hebben een poosje met na vullen gedaan. Maar dat werkte toen ook maar 1 keer. En gedoe. Vond ik. M.a.w. een laserprinter lijkt mij duurzamer. En minder gedoe. Kindjes die kleurplaten uitprinten :jongle . Maar ja, ieder zijn voorkeur.
Bij ons ook. Ik print, het weinige dat ik prive print, gewoon op mijn werk.
JvW
Berichten: 759
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Printer

Bericht door JvW »

Kijk eens naar een Epson Ecotank. Iets duurder in aanschaf, maar omdat je geen cartridges nodig hebt verdien je dat heel snel terug.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Charles
Berichten: 1552
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Printer

Bericht door Charles »

Goede tip! Even bekeken en de Epson EcoTank ET-M1120 lijkt precies te doen wat ik nodig heb.
DDD
Berichten: 28472
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Printer

Bericht door DDD »

Ambtenaar schreef:
Marco schreef: Totdat je de toner bij moet vullen.
Ik betaalde laatst iets meer dan € 50 voor een OEM toner met capaciteit voor 2500 pagina´s. Dat is is 2 cent per pagina. Vind ik niet heel prijzig.
Welke printer?

Ik overweeg ook een printer voor thuis, met doorrolscanfunctie. Dat heb ik nog niet. Mijn thuisprinter is in geen zes jaar gebruikt, ik ben benieuwd of hij uberhaupt nog werkt. Hij dateert nog uit mijn studententijd.
Plaats reactie