Vraag (pc en internet)

-DIA-
Berichten: 32738
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Een vraag:

Bericht door -DIA- »

Maanenschijn schreef:
-DIA- schreef:
-DIA- schreef:
CvdW schreef:@DIA, hoe gaat het thuis? Uw broer was toch ziek?
Ik meende recent iets gelezen te hebben in een topic. Of was het iemand anders?
Ja, het word momenteel nader onderzocht. Er lijkt nog ergens een bacteriële ontsteking te zijn, waarvoor nog zwaardere antibiotica wordt toegepast. Volgende week staat een gesprek met de chirurg gepland, en daarin zullen waarschijnlijk nadere mededelingen volgen. Hij voelt zich nog wel ziek, heeft koorts, en de eerste antibiotica heeft niet geholpen. Nu denkt men dat er een andere bacteriële ontsteking zit waar de eerste medicijnen geen vat op hadden.
Voor degenen die belangstellend zijn: Het gaat nog niet goed. In oktober (lijkt echt te laat, maar kan niet anders) volgt een nieuw onderzoek, want de koorts blijft en antibiotica helpt niet.
Ook met mij is het niet goed, voel enkele dagen tintelingen en doofheid in mijn linkerarm en hand. Onze huisarts is op vakantie, maar de assistente achtte het nodig, gezien mijn medische achtergrond voor een nader onderzoek. Mede omdat dit ook gepaard gaat met diarree en misselijkheid. Nu moet ik maandag voor nader onderzoek ontlasting inleveren. Daarna zal een nader bericht volgen, Dit even omdat ik begonnen ben hier een en ander mede te delen.
Zorgelijke berichten. Beterschap en veel sterkte gewenst voor jullie beiden.
Al weten we dat er niets buiten Gods voorzinnigheid om gaat, kan het zeker spanning geven.
We voelen dat we oud worden, en wat oud is is nabij de verdwijning.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
CvdW
Berichten: 2943
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Een vraag:

Bericht door CvdW »

-DIA- schreef:
-DIA- schreef:
CvdW schreef:@DIA, hoe gaat het thuis? Uw broer was toch ziek?
Ik meende recent iets gelezen te hebben in een topic. Of was het iemand anders?
Ja, het word momenteel nader onderzocht. Er lijkt nog ergens een bacteriële ontsteking te zijn, waarvoor nog zwaardere antibiotica wordt toegepast. Volgende week staat een gesprek met de chirurg gepland, en daarin zullen waarschijnlijk nadere mededelingen volgen. Hij voelt zich nog wel ziek, heeft koorts, en de eerste antibiotica heeft niet geholpen. Nu denkt men dat er een andere bacteriële ontsteking zit waar de eerste medicijnen geen vat op hadden.
Voor degenen die belangstellend zijn: Het gaat nog niet goed. In oktober (lijkt echt te laat, maar kan niet anders) volgt een nieuw onderzoek, want de koorts blijft en antibiotica helpt niet.
Ook met mij is het niet goed, voel enkele dagen tintelingen en doofheid in mijn linkerarm en hand. Onze huisarts is op vakantie, maar de assistente achtte het nodig, gezien mijn medische achtergrond voor een nader onderzoek. Mede omdat dit ook gepaard gaat met diarree en misselijkheid. Nu moet ik maandag voor nader onderzoek ontlasting inleveren. Daarna zal een nader bericht volgen, Dit even omdat ik begonnen ben hier een en ander mede te delen.
Sterkte DIA.
Gebruikersavatar
Roos2018
Berichten: 842
Lid geworden op: 01 aug 2018, 02:16
Locatie: CA - USA

Re: Een vraag:

Bericht door Roos2018 »

-DIA- schreef: Al weten we dat er niets buiten Gods voorzinnigheid om gaat, kan het zeker spanning geven.
We voelen dat we oud worden, en wat oud is is nabij de verdwijning.
Dat kan ik me heel goed voorstellen hoor dat jullie omstandigheden spanning geeft.
Een (kleine) tegenslag leert al dat we maar kleine, kwetsbare en onbeduidende mensjes zijn, en dat ons dit allemaal kan overkomen.
Wij mede-RF-ers kunnen jullie niet helpen, maar we mogen wel met jullie mee zuchten of de Heere uitkomst wil bieden.
Wat zou het goed zijn, als we de woorden van de dichter van Psalm 122 in oprechtheid kunnen nazeggen!

Ik ken je niet persoonlijk @Dia, en dat hoeft ook niet, maar dat hoeft ook geen beletsel te zijn om aan de Heere te vragen of Hij jou en je broer helpen wil.
Sterkte en beterschap!

Lieve en warme groet vanuit een ver land,
Roos
JvW
Berichten: 761
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door JvW »

Sterkte DIA!
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Een vraag:

Bericht door merel »

Wat naar DIA. Veel sterkte toegewenst!
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6497
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Een vraag:

Bericht door Posthoorn »

-DIA- schreef:Al weten we dat er niets buiten Gods voorzinnigheid om gaat, kan het zeker spanning geven.
We voelen dat we oud worden, en wat oud is is nabij de verdwijning.
Sterkte in alles voor jullie beiden! Onderzoek pas in oktober lijkt me wel erg laat overigens... :oO
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6497
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Een vraag:

Bericht door Posthoorn »

HELP!!
Ik krijg iedere keer een melding op mijn scherm over van alles en nog wat en ook dat er een virus zit en heel dreigend en weet ik het allemaal. Hoe krijg ik dat uitgezet? Want volgens mij is het nepperij.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33250
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Een vraag:

Bericht door Tiberius »

Posthoorn schreef:HELP!!
Ik krijg iedere keer een melding op mijn scherm over van alles en nog wat en ook dat er een virus zit en heel dreigend en weet ik het allemaal. Hoe krijg ik dat uitgezet? Want volgens mij is het nepperij.
Het feit alleen al dat je die melding krijgt, is al een soort van virus.
Heb je geen virusscanner, bijvoorbeeld Windows Defender dat standaard in Windows 10 zit?
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6497
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Een vraag:

Bericht door Posthoorn »

Tiberius schreef:
Posthoorn schreef:HELP!!
Ik krijg iedere keer een melding op mijn scherm over van alles en nog wat en ook dat er een virus zit en heel dreigend en weet ik het allemaal. Hoe krijg ik dat uitgezet? Want volgens mij is het nepperij.
Het feit alleen al dat je die melding krijgt, is al een soort van virus.
Heb je geen virusscanner, bijvoorbeeld Windows Defender dat standaard in Windows 10 zit?
Ja, precies. Volgens mij heb ik wel Windows Defender.
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6497
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Een vraag:

Bericht door Posthoorn »

Posthoorn schreef:
Tiberius schreef:
Posthoorn schreef:HELP!!
Ik krijg iedere keer een melding op mijn scherm over van alles en nog wat en ook dat er een virus zit en heel dreigend en weet ik het allemaal. Hoe krijg ik dat uitgezet? Want volgens mij is het nepperij.
Het feit alleen al dat je die melding krijgt, is al een soort van virus.
Heb je geen virusscanner, bijvoorbeeld Windows Defender dat standaard in Windows 10 zit?
Ja, precies. Volgens mij heb ik wel Windows Defender.
Inmiddels heeft één van mijn broers het opgelost. :super
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33250
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Een vraag:

Bericht door Tiberius »

Mooi!
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5647
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door Dodo »

Marktplaats-vraagje. Ik had een wat duurder object te koop aangeboden en er kwamen zeven of acht biedingen op. Niet helemaal tot mijn vraagprijs, maar goed genoeg. Op een gegeven moment heb ik de hoogste (dacht ik) gepakt en heb daar op gereageerd. Nog even overlegd over verzendkosten, ze betaalde meteen en vandaag gaat het op de post. Maar ik kreeg een boze reactie van iemand die zei dat hij het hoogst had geboden en nu was het gereserveerd en "wat wordt hier voor vies spelletje gespeeld?".
Ben je verplicht het hoogste bod te accepteren? Wat voor spelletje kan er gedaan worden waar hij op doelt?
Ik wil niemand een loer draaien, maar op een gegeven moment moet je de zaak afmaken. En dan ga je met eentje in zee, en ga je niet nog dagen wachten op mogelijk vijf euro meer.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Een vraag:

Bericht door Bezorgd »

Dodo schreef:Marktplaats-vraagje. Ik had een wat duurder object te koop aangeboden en er kwamen zeven of acht biedingen op. Niet helemaal tot mijn vraagprijs, maar goed genoeg. Op een gegeven moment heb ik de hoogste (dacht ik) gepakt en heb daar op gereageerd. Nog even overlegd over verzendkosten, ze betaalde meteen en vandaag gaat het op de post. Maar ik kreeg een boze reactie van iemand die zei dat hij het hoogst had geboden en nu was het gereserveerd en "wat wordt hier voor vies spelletje gespeeld?".
Ben je verplicht het hoogste bod te accepteren? Wat voor spelletje kan er gedaan worden waar hij op doelt?
Ik wil niemand een loer draaien, maar op een gegeven moment moet je de zaak afmaken. En dan ga je met eentje in zee, en ga je niet nog dagen wachten op mogelijk vijf euro meer.

Haha. Je mag verkopen aan wie jij wil.
Logischer wijs aan de hoogste bieder, maar dat hoeft niet.
Niets van aantrekken. Sowieso vind ik dat er op Marktplaats vaak vervelend gereageerd wordt. Waarschijnlijk mede door anonimiteit.
Daarom zijn de reviews wel een uitkomst.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23840
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Een vraag:

Bericht door refo »

Dodo schreef:Marktplaats-vraagje. Ik had een wat duurder object te koop aangeboden en er kwamen zeven of acht biedingen op. Niet helemaal tot mijn vraagprijs, maar goed genoeg. Op een gegeven moment heb ik de hoogste (dacht ik) gepakt en heb daar op gereageerd. Nog even overlegd over verzendkosten, ze betaalde meteen en vandaag gaat het op de post. Maar ik kreeg een boze reactie van iemand die zei dat hij het hoogst had geboden en nu was het gereserveerd en "wat wordt hier voor vies spelletje gespeeld?".
Ben je verplicht het hoogste bod te accepteren? Wat voor spelletje kan er gedaan worden waar hij op doelt?
Ik wil niemand een loer draaien, maar op een gegeven moment moet je de zaak afmaken. En dan ga je met eentje in zee, en ga je niet nog dagen wachten op mogelijk vijf euro meer.
Sommigen bieden per pb en dat zien de anderen niet.
Ik werd ook wel eens gebeld door iemand die het hoogste bod had gedaan. Wanneer hij het kon ophalen? Nooit, het is geen Ebay, daar moet het wel.
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Een vraag:

Bericht door Mara »

Het is mij tot één keer toe gelukt om iets te verkopen op Marktplaats.
Als ik hoor wat mensen soms voor ouwe kringloopmeuk krijgen, snap ik daar niets van.
Ik heb het met Royal Albert kopjes en gebaksstel geprobeerd, een fietsendrager, tinnen miniatuurtjes,
en uiteindelijk lukte het om een set prachtige wandborden te slijten. Ik werd gebeld vlak voordat ik het
er af wilde halen. Die mevrouw kwam er helemaal voor uit Limburg rijden.
Uit dankbaarheid nam ze ook nog een Limburgse kersenvlaai mee.
Nee, ik zet geen te hoge prijs neer.
Ik kijk wat anderen vragen voor eenzelfde artikel, daar ga ik onder zitten.
Ik heb geen verkooptalent. :huhu
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Plaats reactie