Laatst gekochte boeken

Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Laatst gekochte boeken

Bericht door vlinder »

Recent heb ik een boek van Murray gelezen, maar had ik toch een gevoel van: nee. Hij neemt veel te grote stappen, gaat er in dit boek vanuit dat iedereen een heilige is en schrijft derhalve alleen maar over heilig leven wat op mij erg activistisch overkomt. Hij was toch ook de predikant waar je zondag's de kerk leeg kon aantreffen omdat hij met zijn gemeente op het strand zat te bidden? Het was wel een dagboek, dus mogelijk ligt het ook aan de samenstelling van de vertaler??

Mijn nieuwste aanwinsten zijn:
- Prekenserie van ds. de Boer over de Romeinen (2 delen)
- Institutie van Calvijn (eindelijk in het Nederlands, in het Engels hebben we hem al jaren) van Sizoo.

Helemaal gratis... :yahoo Met dank aan Jean!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Online
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Zita »

MarthaMartha schreef:
Auto schreef:
Hendrikus schreef:Dat heb je goed geregeld.
Hij is er nog wel, maar prijzig:
http://www.boekwinkeltjes.nl/uitgebreid ... =1&nieuw=1
Yep, I know :OO3
Goempie wat een geld, ik heb hem al járen, maar heb er nooit zoveel voor betaald, dat weet ik zeker.
Op Marktplaats is 'ie gewoon 5 euro.
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Auto »

Zita schreef:
MarthaMartha schreef:
Auto schreef:
Hendrikus schreef:Dat heb je goed geregeld.
Hij is er nog wel, maar prijzig:
http://www.boekwinkeltjes.nl/uitgebreid ... =1&nieuw=1
Yep, I know :OO3
Goempie wat een geld, ik heb hem al járen, maar heb er nooit zoveel voor betaald, dat weet ik zeker.
Op Marktplaats is 'ie gewoon 5 euro.
Degene die hem koopt voor 5 euro heeft dan erg veel mazzel. Want 2e hands is 40 a 50 euro normaal
Online
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Zita »

Auto schreef:
Degene die hem koopt voor 5 euro heeft dan erg veel mazzel. Want 2e hands is 40 a 50 euro normaal
:yahoo :yahoo :yahoo
Wie 'm graag wil voor die prijs (om te lezen, hè, niet om direct weer te verhandelen) stuurt mij vandaag maar even een pb'tje. Ik heb nog best wel veel ongelezen boeken staan, dus hoef niet persé nog eentje erbij; ik plaatste het bodje meer om te kijken of het nou echt 50 euro moest zijn)
Online
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Zita »

Zita schreef:
Auto schreef:
Degene die hem koopt voor 5 euro heeft dan erg veel mazzel. Want 2e hands is 40 a 50 euro normaal
:yahoo :yahoo :yahoo
Wie 'm graag wil voor die prijs (om te lezen, hè, niet om direct weer te verhandelen) stuurt mij vandaag maar even een pb'tje. Ik heb nog best wel veel ongelezen boeken staan, dus hoef niet persé nog eentje erbij; ik plaatste het bodje meer om te kijken of het nou echt 50 euro moest zijn)
Jongere was de eerste pb'er, dus de marktplaatsverkoper gaat 'm naar Jongere sturen in plaats van naar mij. Mocht ik 'm nog es tegenkomen voor een klein prijsje, dan is Helma de gelukkige.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door helma »

"Gods plan met man en vrouw"
o.r.v. Arjan Baan

praktische principes rondom sexualiteit; alleen-zijn, verkering en huwelijk.
Gebruikersavatar
Barmhartigheid
Berichten: 233
Lid geworden op: 19 sep 2008, 22:41

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Barmhartigheid »

Cap is zijn boekenkast aan het opschonen, voordat er nieuwe/andere komen :livre eerst plek maken :super

Het is echt zijn eigen initiatief, ik juich het alleen maar toe en ben er erg blij mee :yahoo
Online
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Zita »

Laatst gekregen: Weeskinderen, van Lody van de Kamp. Ik ben erg benieuwd of het een cliché-zielig-oorlogsverhaal is, of dat het echt kwaliteit heeft.
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Afgewezen »

Voor 1 Euro (eig. 50 Eurocent): Prof. dr. A. de Reuver, 'Meer dan een belofte. De doopbelofte in reformatorisch perspectief'.
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door MarthaMartha »

Afgewezen schreef:Voor 1 Euro (eig. 50 Eurocent): Prof. dr. A. de Reuver, 'Meer dan een belofte. De doopbelofte in reformatorisch perspectief'.
wow.... (ik ben eigenlijk beetje jaloers nu)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Afgewezen »

MarthaMartha schreef:
Afgewezen schreef:Voor 1 Euro (eig. 50 Eurocent): Prof. dr. A. de Reuver, 'Meer dan een belofte. De doopbelofte in reformatorisch perspectief'.
wow.... (ik ben eigenlijk beetje jaloers nu)
Als ik hem uit heb, mag jij hem wel hebben, hoor. Als je zelf de verzendkosten maar betaalt. ;)
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door MarthaMartha »

Afgewezen schreef:
MarthaMartha schreef:
Afgewezen schreef:Voor 1 Euro (eig. 50 Eurocent): Prof. dr. A. de Reuver, 'Meer dan een belofte. De doopbelofte in reformatorisch perspectief'.
wow.... (ik ben eigenlijk beetje jaloers nu)
Als ik hem uit heb, mag jij hem wel hebben, hoor. Als je zelf de verzendkosten maar betaalt. ;)
:oO Is ie zo weinig interessant dat je hem nu al weer een volgende bestemming geeft? Ik zeg geen "nee", maar hou me aanbevolen, en die euro kun je dan ook wel krijgen.... (wel 2 ook :D )..
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Afgewezen »

MarthaMartha schreef: :oO Is ie zo weinig interessant dat je hem nu al weer een volgende bestemming geeft? Ik zeg geen "nee", maar hou me aanbevolen, en die euro kun je dan ook wel krijgen.... (wel 2 ook :D )..
Haha, nee, maar dit is zo'n boekje waar ik wel kennis van wil nemen, maar dat ik niet per se hoef te hebben. De Reuver laat zien wat een aantal 'groten' in de kerkgeschiedenis over het onderwerp hebben gezegd. En als ik dat gelezen heb, dan weet ik het denk ik wel weer. :)
Enfin, ik laat het je weten wanneer ik 'm uit heb (of doorgelezen).
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door Afgewezen »

Zo, boekje is uit. MM, laat even weten of je wilt dat ik het opstuur of dat je het een keer ophaalt als je hier in de buurt bent.
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Laatst gekochte boeken

Bericht door MarthaMartha »

Afgewezen schreef:Zo, boekje is uit. MM, laat even weten of je wilt dat ik het opstuur of dat je het een keer ophaalt als je hier in de buurt bent.
Huh? dat heb je snel voor elkaar....

zie pb
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Plaats reactie