Hoe ziet de voorkant van je boekenkast eruit?

Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10423
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Hoe ziet de voorkant van je boekenkast eruit?

Bericht door Orchidee »

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
CvdW
Berichten: 2928
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Hoe ziet de voorkant van je boekenkast eruit?

Bericht door CvdW »

Ik ben een boeken verzamelaar. Eigenlijk horen al mijn boeken beneden. Ik heb in ieder geval voor elkaar dat er twee boekenkasten beneden staan. Één met deuren en één zonder. Boven staan er nog veel meer. Ik rouleer nu een deel van de boeken.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Hoe ziet de voorkant van je boekenkast eruit?

Bericht door Mara »

J.C. Philpot schreef:Deurtjes zou ik ook wel willen. 's avonds als de schemer invalt loop ik altijd nog even langs mijn geliefde boekenkast, om mijn boeken te liefkozen. Als ik ze dan over hun ruggen streel, en er blijkt veel stof op te zitten, gaat me dat niet in de koude kleren zitten.
Als je Bijbel maar geen stoflaagje krijgt, Philpot.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Hoe ziet de voorkant van je boekenkast eruit?

Bericht door Terri »

Wij willen onze woonkamer opknappen en 'ontspullen' . Er gaat heel veel uit, zo ook de boekenkast. Op de zolder ruimte genoeg, wat 'te lezen boeken' op een tafeltje en verder naar de kringloop.
Gebruikersavatar
Johannes S
Berichten: 581
Lid geworden op: 22 dec 2017, 16:55
Locatie: Dordrecht

Re: Hoe ziet de voorkant van je boekenkast eruit?

Bericht door Johannes S »

J.C. Philpot schreef:Deurtjes zou ik ook wel willen. 's avonds als de schemer invalt loop ik altijd nog even langs mijn geliefde boekenkast, om mijn boeken te liefkozen. Als ik ze dan over hun ruggen streel, en er blijkt veel stof op te zitten, gaat me dat niet in de koude kleren zitten.
Serieus? Ben je een boekenvereerder?
Van mij hoeven ze niet zo in het zicht te staan. Dus deurtjes zijn dan wel een uitkomst.

Tip tegen stof: je boeken vaker lezen.
Filippenzen 3:20 Maar onze wandel is in de hemelen, waaruit wij ook den Zaligmaker verwachten, namelijk den Heere Jezus Christus;
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Hoe ziet de voorkant van je boekenkast eruit?

Bericht door J.C. Philpot »

Johannes S schreef:
J.C. Philpot schreef:Deurtjes zou ik ook wel willen. 's avonds als de schemer invalt loop ik altijd nog even langs mijn geliefde boekenkast, om mijn boeken te liefkozen. Als ik ze dan over hun ruggen streel, en er blijkt veel stof op te zitten, gaat me dat niet in de koude kleren zitten.
Serieus? Ben je een boekenvereerder?
Van mij hoeven ze niet zo in het zicht te staan. Dus deurtjes zijn dan wel een uitkomst.

Tip tegen stof: je boeken vaker lezen.
Ik moet zeggen dat ik best wel gehecht ben aan mijn boeken. Maar zo erg als ik het beschreef is het gelukkig ook niet :)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Johannes S
Berichten: 581
Lid geworden op: 22 dec 2017, 16:55
Locatie: Dordrecht

Re: Hoe ziet de voorkant van je boekenkast eruit?

Bericht door Johannes S »

Oke :)
Filippenzen 3:20 Maar onze wandel is in de hemelen, waaruit wij ook den Zaligmaker verwachten, namelijk den Heere Jezus Christus;
Plaats reactie