Vakantie

merel
Berichten: 9678
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Vakantie

Bericht door merel »

Ad Anker schreef:Ik zit op de Verborgen Hoek. Daar zitten geen RF-ers. Vorig jaar zag ik er wel eentje.
Bruna schreef:
Ad Anker schreef:Ik zit op de Verborgen Hoek. Daar zitten geen RF-ers. Vorig jaar zag ik er wel eentje.
Het staat ook niet op zijn of haar voorhoofd.
Precies. Misschien zit ik daar ook wel ;)
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Vakantie

Bericht door Ad Anker »

merel schreef:
Ad Anker schreef:Ik zit op de Verborgen Hoek. Daar zitten geen RF-ers. Vorig jaar zag ik er wel eentje.
Bruna schreef:
Ad Anker schreef:Ik zit op de Verborgen Hoek. Daar zitten geen RF-ers. Vorig jaar zag ik er wel eentje.
Het staat ook niet op zijn of haar voorhoofd.
Precies. Misschien zit ik daar ook wel ;)
Nou, over merels gesproken. Onze jongste was gisteren met een vriendje een rondje fietsen. Hij zag een merel sneuvelen. Ze raapten hem op omdat hij nog wat bewoog en wikkelden het vogeltje in een doekje. Toen ze bij de tent kwamen was het beestje dood. Ze hebben hem samen achter de tent begraven.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Vakantie

Bericht door Mara »

Ad Anker schreef: Nou, over merels gesproken. Onze jongste was gisteren met een vriendje een rondje fietsen. Hij zag een merel sneuvelen. Ze raapten hem op omdat hij nog wat bewoog en wikkelden het vogeltje in een doekje. Toen ze bij de tent kwamen was het beestje dood. Ze hebben hem samen achter de tent begraven.
:ouin
Je leest regelmatig verhalen over dierenmishandeling, verricht soms door jonge kinderen.
Maar als kinderen zo liefdevol en zorgvuldig met een kwetsbaar dier omgaan, ontroert mij dat zeer.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Vakantie

Bericht door Ad Anker »

Mara schreef:
Ad Anker schreef: Nou, over merels gesproken. Onze jongste was gisteren met een vriendje een rondje fietsen. Hij zag een merel sneuvelen. Ze raapten hem op omdat hij nog wat bewoog en wikkelden het vogeltje in een doekje. Toen ze bij de tent kwamen was het beestje dood. Ze hebben hem samen achter de tent begraven.
:ouin
Je leest regelmatig verhalen over dierenmishandeling, verricht soms door jonge kinderen.
Maar als kinderen zo liefdevol en zorgvuldig met een kwetsbaar dier omgaan, ontroert mij dat zeer.
Mooi hè. Twee stoere jongens die de gedachte hadden om voor een stuiptrekkend vogeltje een dierenarts in te schakelen. Het was heel aandoenlijk.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Vakantie

Bericht door Mara »

Ad Anker schreef: Mooi hè. Twee stoere jongens die de gedachte hadden om voor een stuiptrekkend vogeltje een dierenarts in te schakelen. Het was heel aandoenlijk.
Zo heb ik eens met mijn oudste zoon en zijn vriendje, een slakje in een lucifersdoosje begraven.
Wij hebben door de jaren heen heel wat huisdieren moeten begraven, en daar kan nog een eenvoudige geestelijk les in liggen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Fransman
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 jun 2018, 15:19

Re: Vakantie

Bericht door Fransman »

Wij zitten momenteel lekker in Zwitserland voor 2 weken.
Tot nu toe hoef je bij de grens van Zwitserland geen documenten of een negatieve testuitslag te hebben.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18662
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Vakantie

Bericht door helma »

Fransman schreef:Wij zitten momenteel lekker in Zwitserland voor 2 weken.
Tot nu toe hoef je bij de grens van Zwitserland geen documenten of een negatieve testuitslag te hebben.
Waar zitten jullie? Wij zijn nog een weekje in Fiesch.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3023
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: RE: Re: Vakantie

Bericht door Lilian1975 »

helma schreef:
Fransman schreef:Wij zitten momenteel lekker in Zwitserland voor 2 weken.
Tot nu toe hoef je bij de grens van Zwitserland geen documenten of een negatieve testuitslag te hebben.
Waar zitten jullie? Wij zijn nog een weekje in Fiesch.
Wat leuk. Daar is onze huwelijksreis geweest. We zaten in Fiesch zelf. En beneden aan het chalet had je toen nog zo'n ouderwetse telefooncel staan. Daar belden we naar huis. Mobiel hadden we toen nog niet. Achter, stukje verder het dal in kon je met een kabelbaan omhoog. Weet ik nog. (wij zijn omhooggelopen omdat mijn man niet zo'n groot vertrouwen had in kabelbanen. En ik toen ik zwetend naar boven liep, dacht maar zo'n baan gaat wel een stuk sneller :haha ) . Kuhboden ofzo? Er liepen toen best veel orthodoxe Joden rond die op vakantiereis waren. En voor ons keken we naar de overkant op een veldje waar van die parachutespringers naar beneden kwamen. En verderop een dorpje (Ernen?) met een kerk. Er staat me iets bij dat het het muziekdorp werd genoemd.
Fransman
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 jun 2018, 15:19

Re: Vakantie

Bericht door Fransman »

Wij zitten iets boven Brig.
Mn opa en oma hebben 40 jaar geleden hier een chalet laten bouwen, dus wij zitten altijd op dezelfde plek.
Maar het blijft hier schitterend, en komen altijd met plezier hier.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Vakantie

Bericht door J.C. Philpot »

Zo te zien is er in de zomervakantie weinig betaalbaars meer te boeken, als je in Nederland wil blijven.

Wat zijn jullie ervaringen?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Ambtenaar
Berichten: 9148
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Vakantie

Bericht door Ambtenaar »

J.C. Philpot schreef:Zo te zien is er in de zomervakantie weinig betaalbaars meer te boeken, als je in Nederland wil blijven.

Wat zijn jullie ervaringen?
Wij hebben nog niet gezocht. Wachten eerst deze coronagolf af, en bepalen dan waar we naartoe kunnen.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Vakantie

Bericht door Herman »

J.C. Philpot schreef:Zo te zien is er in de zomervakantie weinig betaalbaars meer te boeken, als je in Nederland wil blijven.

Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb wat vrienden die gewoon in het bos onder een stukje zeil gaan liggen. Dat lijkt me een betaalbare optie.
Jannah
Berichten: 60
Lid geworden op: 24 apr 2021, 22:30

Re: Vakantie

Bericht door Jannah »

J.C. Philpot schreef:Zo te zien is er in de zomervakantie weinig betaalbaars meer te boeken, als je in Nederland wil blijven.

Wat zijn jullie ervaringen?
Wij hebben recent een 6 persoons huisje geboekt in Nederland. We zijn bijna 900 euro kwijt voor een week in het hoogseizoen. Voor die omgeving viel het ons nog mee, maar tot nu toe hebben we dit nog niet eerder uitgegeven voor een vakantie in Nederland.
Online
Bertiel
Berichten: 4557
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Vakantie

Bericht door Bertiel »

Voor dat bedrag zit ik drie weken in Frankrijk op een camping…
Weet nog niet welke weken ik vrij krijg, afhankelijk daarvan wordt het of de Alpen, of de Ardèche orde Dordogne
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Vakantie

Bericht door Bezorgd »

J.C. Philpot schreef:Zo te zien is er in de zomervakantie weinig betaalbaars meer te boeken, als je in Nederland wil blijven.

Wat zijn jullie ervaringen?

Bizar duur.
Vakanz huisjes in NL zijn ook heel duur , maar waren wel zo volgeboekt.
Plaats reactie