Generale Synode Gereformeerde Gemeenten 2022

GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Generale Synode Gereformeerde Gemeenten 2022

Bericht door GerefGemeente-lid »

Posthoorn schreef:
Tiberius schreef:Ik word hier serieus boos om. :mad
Vanochtend ben ik 2 uur bezig geweest om een stroom spamregistraties te verwerken en dat lek te dichten. Bovendien nog een probleem van GGlid proberen op te lossen. Beide helaas niet tot tevredenheid gelukt. Dan reageer ik vervolgens op een grappige opmerking van Bezorgd, en dan kom jij met zo'n reactie; in 2e instantie nog een keer lekker meeliftend op een vermeend anti-GG gevoel. Terwijl ik juist deze week nog een aantal serieuze reacties in dit topic gaf.Bah. :deg
Al eerder reageerde je niet serieus in deze topic en ook in de topic Gelezen, gedacht, gehoord. Ja, dat waren de precies de topics waarin ik deze reacties tegenkwam. Neemt u mij niet kwalijk. :huhu
Ik denk dat @Tiberius vanuit de emotie berichtte. Daar heb ik ook wel eens last van. Maar ik waardeer zijn grote ijver voor dit forum zeer en roep hem bij dezen nu al reeds uit tot Refoforummer van het jaar 2023! :D
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
MGG
Berichten: 3512
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: Generale Synode Gereformeerde Gemeenten 2022

Bericht door MGG »

Het RD heeft weer goed verdiend aan de synode. De drie best gewaardeerde artikelen gaan allemaal over de synode.
Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1429
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: Generale Synode Gereformeerde Gemeenten 2022

Bericht door Marck »

Emma de Jong schreef:Synodelid van de vorige synode Jan Mauritz (vroeger directeur JBGG en CGO) is vandaag overleden
Ik las het inderdaad. Bijzonder mooi hoe betrokken met de jeugd hij was.
Plaats reactie