Dat sluit elkaar totaal niet uit.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
God gaat met iedere gelovige een unieke weg. Voor diepe herkenning van bepaalde zaken is een persoonlijke relatie met de ander nodig, een artikel is hier niet geschikt voor. En wat heerlijk dat wij niet hoeven te oordelen!
-
Tja, zij verkeert niet in GerGem kringen dus de gestandaardiseerde GerGem bekering zul je bij haar niet tegenkomen. Gelukkig werkt de Heilige Geest op meer manieren.
De strijdende kerk op aarde strijdt vooral onderling.
-
Helaas zijn ze buiten de ref. gezindte niet gezond kritisch en wordt iedereen binnengehaald als zijnde echte christen.
Maar goed je kunt het pas beoordelen als je haar echt kent en ik ken haar niet dus wij kunnen ook niets zeggen.
Ik vind dan weer vooral jouw opmerking bizar. Maar dat voegt natuurlijk weinig toe aan het gesprek. Dus misschien kun je toelichten wat er zo bizar aan is?
Ik vind het heel opmerkelijk dat je over een tamelijk helder en duidelijk artikel over de overgang tot het christendom een oordeel hebt over een wel of niet bestaande innerlijke ommekeer. Het hele artikel gaat over een innerlijke ommekeer.
Ik vind het heel opmerkelijk dat je over een tamelijk helder en duidelijk artikel over de overgang tot het christendom een oordeel hebt over een wel of niet bestaande innerlijke ommekeer. Het hele artikel gaat over een innerlijke ommekeer.
-
Dat zijn de DL ook niet.Geytenbeekje schreef: ↑26 dec 2023, 21:39 Helaas zijn ze buiten de ref. gezindte niet gezond kritisch en wordt iedereen binnengehaald als zijnde echte christen.
Maar goed je kunt het pas beoordelen als je haar echt kent en ik ken haar niet dus wij kunnen ook niets zeggen.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
"De gestandaardiseerde gergembekering", sjongejonge, wat een uitspraak. Ik vind dat ik dat best bizar mag vinden. En trouwens ook de suggestie dat ik verwacht had dat Ayaan daar in zgn. GG-standaardisatie iets over zou vertellen.DDD schreef: ↑26 dec 2023, 22:30 Ik vind dan weer vooral jouw opmerking bizar. Maar dat voegt natuurlijk weinig toe aan het gesprek. Dus misschien kun je toelichten wat er zo bizar aan is?
Verder ben ik duidelijk geweest over wat ik had gehoopt en wat ik aantrof. Lees maar terug als het je nog niet duidelijk is. Blijkbaar hebben wij een andere opvatting over wat een innerlijke omkeer inhoudt.
-
Hmm, totaal geen idee wie het zou kunnen zijn?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Ik verbaas me iets over jouw uitstapje naar de GerGem kringen en gestandaardiseerde GerGem bekering. Enfin ik ben benieuwd wat je daaronder verstaat, en of dat dus ook in alle GerGem's zo gaat en tenslotte wat daar volgens jou eventueel mis aan is.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Ik ervaar dat meer als een persoonlijke sneer naar mij. Ben benieuwd wat @Onbekende er verder nog over te melden heeft.pierre27 schreef: ↑26 dec 2023, 22:39Ik verbaas me iets over jouw uitstapje naar de GerGem kringen en gestandaardiseerde GerGem bekering. Enfin ik ben benieuwd wat je daaronder verstaat, en of dat dus ook in alle GerGem's zo gaat en tenslotte wat daar volgens jou eventueel mis aan is.
Wallen onder de ogen, maar wel aan het genieten van de pup. Niet meer verwacht, toch ineens eentje beschikbaar. Het is onze eerste hond, ben erg benieuwd.
Wat leuk! Welk ras pup hebben jullie?
Laatst gewijzigd door merel op 27 dec 2023, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.