Wat doen we vandaag?

Marco
Berichten: 3605
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:55
Locatie: Waddinxveen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Marco »

Bertiel schreef: 25 apr 2024, 21:42Nice!
Mooie stad, Nice. Ooit eens naartoe gefietst (heb nog mooie foto van m'n fiets op de Promenade des Anglais)!



Of bedoel je dat niet?
Bertiel
Berichten: 4648
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

haha, maar zo ver gaan we niet!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
merel
Berichten: 9919
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Vannacht kinderen opgehaald van een schoolfeest. Vriendinnen van dochter bleven ook slapen. Vanmorgen hen alweer vroeg weggebracht. Ze gingen met school een dagje naar Aken. Vanavond hen laat weer ophalen. Verder vandaag het huis klaarmaken voor de volgende logees.
Christen
Berichten: 773
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Christen »

Piet Puk schreef: 26 apr 2024, 10:48 Wachten op een lintje.... vind dat ik nu wel lang genoeg me dienstbaar heb gemaakt met prikkelende bijdragen op Refoforum :D
Ha, ha, ha..
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3996
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Terri »

merel schreef: 26 apr 2024, 15:24 Vannacht kinderen opgehaald van een schoolfeest. Vriendinnen van dochter bleven ook slapen. Vanmorgen hen alweer vroeg weggebracht. Ze gingen met school een dagje naar Aken. Vanavond hen laat weer ophalen. Verder vandaag het huis klaarmaken voor de volgende logees.
Wellicht met het vooruitzicht op vakantie goed te doen, anders lijkt het me allemaal zeer vermoeiend, maar ja... ik ben ook geen 20 meer :D
merel
Berichten: 9919
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Terri schreef: 26 apr 2024, 16:31
merel schreef: 26 apr 2024, 15:24 Vannacht kinderen opgehaald van een schoolfeest. Vriendinnen van dochter bleven ook slapen. Vanmorgen hen alweer vroeg weggebracht. Ze gingen met school een dagje naar Aken. Vanavond hen laat weer ophalen. Verder vandaag het huis klaarmaken voor de volgende logees.
Wellicht met het vooruitzicht op vakantie goed te doen, anders lijkt het me allemaal zeer vermoeiend, maar ja... ik ben ook geen 20 meer :D
Ik ook niet :D . De kinderen hebben inderdaad vakantie, maar ik niet. Ik denk dat ik morgenavond vroeg ga slapen.
Zeeuw
Berichten: 11654
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

merel schreef: 26 apr 2024, 15:24 Vannacht kinderen opgehaald van een schoolfeest. Vriendinnen van dochter bleven ook slapen. Vanmorgen hen alweer vroeg weggebracht. Ze gingen met school een dagje naar Aken. Vanavond hen laat weer ophalen. Verder vandaag het huis klaarmaken voor de volgende logees.
De vakantie is voor hen inderdaad begonnen. Gisteren bij de ene: er komen 2 vrienden logeren, nadat we naar het zwembad geweest zijn. Vannacht om 3 uur wakker van veel gezelligheid, bleken rond 00.30 nog naar de Mc geweest te zijn, dus toen de gezelligheid maar even snel afgebouwd. Vanmorgen Koningsspelen bij de jongste. Vanmiddag even uitrusten, komt de volgende 'uh, we moeten om 14.00 in Vlissingen zijn en uh, tsja, uh, mijn vader zou rijden'. Die vader, die nergens van wist uiteraard, is ze gaan brengen. Morgen Koningsdag met van alles en nog wat. Vanavond en morgenavond maar eens op tijd erin ja. :). Gelukkig zijn ze na zo een logeerpartijtje morgen wel goed versleten.
merel
Berichten: 9919
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Herkenbaar. Wij hebben iig tot woensdag logees en ik begreep dat er in de tweede vakantie week nog een lading logees komen. Ik vind het prima. De dames gaan meestal nog wel redelijk bijtijds slapen. De jongens (6 stuks) bonjour ik naar een ander deel van het huis. Als zij dan een nacht gamen of film kijken hebben wij er weinig last van. Meestal sluiten ze de nacht af met pannenkoeken bakken en gaan daarna slapen.
Christen
Berichten: 773
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Christen »

Christen schreef: 26 apr 2024, 15:40
Piet Puk schreef: 26 apr 2024, 10:48 Wachten op een lintje.... vind dat ik nu wel lang genoeg me dienstbaar heb gemaakt met prikkelende bijdragen op Refoforum :D
Ha, ha, ha..
Trouwens... een broer Puk zou ik ook wel een lintje gunnen op een dag... dan doe ik de muziek wel :).
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Piet Puk
Berichten: 5465
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Piet Puk »

Christen schreef: 26 apr 2024, 22:19
Christen schreef: 26 apr 2024, 15:40
Piet Puk schreef: 26 apr 2024, 10:48 Wachten op een lintje.... vind dat ik nu wel lang genoeg me dienstbaar heb gemaakt met prikkelende bijdragen op Refoforum :D
Ha, ha, ha..
Trouwens... een broer Puk zou ik ook wel een lintje gunnen op een dag... dan doe ik de muziek wel :).
Ja, ik ook. Om met Puk om te moeten gaan, bedoel je toch?
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12083
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Herman »

Op weg naar een weekje camping.
DDD
Berichten: 28843
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Naar Keukenhof. We hadden gehoopt op beter weer....
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12083
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Herman »

DDD schreef:Naar Keukenhof. We hadden gehoopt op beter weer....
Ik liep gisteren door de kas van een perkgoedteler. Scheelt weer een ritje naar de bollenstreek. En binnen heb je geen last van regen.
HannekeL
Berichten: 65
Lid geworden op: 10 jul 2023, 09:59

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door HannekeL »

DDD schreef: 27 apr 2024, 09:47 Naar Keukenhof. We hadden gehoopt op beter weer....
Staat op mijn lijstje om eens te bezoeken, lijkt me prachtig.


Vandaag meehelpen met verbouwing bij mijn zusje. Steengruis scheppen en kruiwagens naar container rijden, pittig, maar wel gezellig om met zijn allen samen te doen.
Christen
Berichten: 773
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Christen »

Piet Puk schreef: 26 apr 2024, 22:31
Christen schreef: 26 apr 2024, 22:19
Christen schreef: 26 apr 2024, 15:40
Piet Puk schreef: 26 apr 2024, 10:48 Wachten op een lintje.... vind dat ik nu wel lang genoeg me dienstbaar heb gemaakt met prikkelende bijdragen op Refoforum :D
Ha, ha, ha..
Trouwens... een broer Puk zou ik ook wel een lintje gunnen op een dag... dan doe ik de muziek wel :).
Ja, ik ook. Om met Puk om te moeten gaan, bedoel je toch?
Ha, ha.. nee hoor.
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Plaats reactie