Ik herinner me een forummer die in verhitte discussies in het verleden mij altijd veelvuldig vroeg naar onderbouwing van mijn standpunten. Weet jij nog wie dat is?
Generale Synode Christelijke Gereformeerde Kerken 2024
-
Re: Generale Synode Christelijke Gereformeerde Kerken 2024
Ik geef gewoon antwoord, maar jij snapt het antwoord niet. Het is precies zoals ik schrijf: jouw vraag was suggestief, omdat de vraag een suggestie was. De suggestie staat ook al in de vraag, maar die kan ik natuurlijk herhalen: je mond houden als je lid bent van de synode, maar niet deels wel en deels niet meepraten.
Dat was ik. En je snapt het nog steeds niet. Maar je weet het: Ik heb oneindig veel geduld met je.GerefGemeente-lid schreef: ↑02 aug 2024, 19:15Ik herinner me een forummer die in verhitte discussies in het verleden mij altijd veelvuldig vroeg naar onderbouwing van mijn standpunten. Weet jij nog wie dat is?
@DDD, je het gelijk. Ik doe een suggestie. En wat mij betreft een goede.
-
Een hele kwalijke, mijn inziens. Jij hebt hem helemaal niets te eisen of te verbieden.
En je toon richting o.a. @huisman vind ik te hard en te weinig invoelend. En je weet dat hij ook gevoelig kan zijn voor zulk soort vragen. Dat vind ik niet fair.
Je hebt geen argument gegeven waarom je aan @huisman deze vraag stelt. Graag hoor ik dit alsnog.
Dan kunnen we nu weer verder waar we gebleven waren.DDD schreef:Waarom?
Bij zo'n suggestieve vraag zou je wellicht kunnen onderbouwen waarom jou dat beter lijkt.
-
Een antwoord krijgen we niet, vermoed ik zo.
Nee natuurlijk niet. Afgevaardigd hè.
-
GG-lid en @DDD broederlijk samen in dit topic. Een interessant verschijnsel. Vrijzinnigheid en Wetticisme samen tegen helderheid.
-
-
Je gaat totaal niet in op de vraag waarom jij het vindt dat @huisman zijn mond moet houden in dit draadje. Daar leggen @DDD en ik de vinger bij. Dat heeft niets met broederlijke eensgezindheid te maken. Integendeel. In de grond der zaak zijn @DDD het in deze discussie ook totaal met elkaar oneens.
En dat weet @Wim Anker ook.
Dat zegt @Ad niet. Is lezen echt zo moeilijk?GerefGemeente-lid schreef: ↑02 aug 2024, 20:59Je gaat totaal niet in op de vraag waarom jij het vindt dat @huisman zijn mond moet houden in dit draadje.
-
Dat zegt hij wel. Er staat toch geen Frans?Wim Anker schreef: ↑02 aug 2024, 21:02Dat zegt @Ad niet. Is lezen echt zo moeilijk?GerefGemeente-lid schreef: ↑02 aug 2024, 20:59Je gaat totaal niet in op de vraag waarom jij het vindt dat @huisman zijn mond moet houden in dit draadje.