Vakantie

Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1473
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: Vakantie

Bericht door Marck »

Middagje winkelen in Middelburg. Terug gekomen in verblijf met boek van Avinck.
Laatst gewijzigd door Marck op 24 sep 2024, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
JvW
Berichten: 817
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Vakantie

Bericht door JvW »

CvdW schreef: 24 sep 2024, 09:44
JvW schreef: 24 sep 2024, 08:02
CvdW schreef: 24 sep 2024, 07:23 Er zijn vele bezoektips. Is het voor kleine kinderen of juist pubers? Of alleen oudere mensen?
Boulevard Vlissingen, het Arsenaal in Vlissingen, voetveer naar Breskens. Fietstocht over eiland Walcheren, duinenwandeling tussen Vlissingen en Westkapelle. Bij Oostkapelle is al genoemd. Evenzo voor Veere en Middelburg. Er is ook een boerderij met info over imkerij. Grensgeval is Arnemuiden. Ook mooi om te bekijken. Vergeet de viswinkel/kraam in Westkapelle niet. Geniet van Walcheren!
Arsenaal in Vlissingen is volgens mij gesloten. Rondvaart in Middelburg is ook leuk en interessant. Bezoek aan de kaasboerderij in Mariekerke. Info over de imkerij: bedoel je Poppendamme? Dat is een beetje vergane glorie…
Ik heb even gecheckt en inderdaad Arsenaal is definitief gesloten. Geldt dit ook voor de uitkijktoren?
Hoe komt het dat Poppendamme vergane glorie is? Geen opvolging?
Bedankt voor de tip van de kaasboerderij in Mariekerke. Ik zie dat we toch weer eens een weekje bij camping Schoolzicht moeten afspreken en dan een bezoekje aan Mariekerke brengen.
Uitkijktoren is ook dicht volgens mij. Poppendamme is overgegaan op nieuwe eigenaren volgens mij. In ieder geval is het gesplitst, waarbij het speelgebeuren binnen niet veel meer voorstelt. Buiten wel leuk, maar dan moet je goed weer hebben. Een rondleiding in de bunkers tussen Zoutelande en Dishoek is ook erg interessant. Maar die zijn niet vaak open volgens mij.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1473
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: Vakantie

Bericht door Marck »

Gistermiddag en vanmorgen nog even goed uitgewaaid bij strand en nu weer thuis. Daagjes Walcheren waren snel voorbij.
Plaats reactie