Oranje boven....

Petrus

Bericht door Petrus »

Dat alle winkels van onder tot boven oranje-gekleurd zijn..........dat vind ik echt te idioot voor woorden, wat een onzin zeg!!!

Onze buurtsuper-eigenaar heeft er net zo'n hoge pet van op als ik, maar hij wordt er door het hoofdkantoor van de Spar toe gedwongen! Hij was gisteren bezig om z'n winkel te "versieren" maar stond te boel aardig te verzieken.

Luidkeels stond ie te verkondigen dat het toch maar voor weekje was, want dan zou Nederland er hopelijk weer uitliggen, kon ie de boel gelukkig weer opruimen......................hihihihi
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33554
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Petrus schreef:maar hij wordt er door het hoofdkantoor van de Spar toe gedwongen!
Laat je niets wijs maken, Petrus.
Elke franchise-ondernemer kan zelf beslissen of en hoe hij zijn winkel wil versieren. Wel stelt het hoofdkantoor het reclamemateriaal samen, maar het is aan hem om het te bestellen/gebruiken.
Over de folder heeft hij, aan de andere kant, weinig tot niets te zeggen.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23990
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Marnix schreef:Tuurlijk wel. Rustig voor de televisie voetbal kijken. Op en top ontspanning dus! Nauwelijks lopen (zoals de Farizeers het graag zagen.... geen matrassen slepen, hooguit een kratje bier... wat willen we nog meer)
Zondagsheiliging?
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Het is te hopen dat het land met de minste voetballiefhebbers wereldkampioen wordt.

Als Nederland wint, ontheiligen 16 miljoen mensen de zondag. Als Amerika wint slechts een stuk of 3.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Als Duistland scoort tegen Nederland, zitten er 16 miljoen te vloeken voor de tv

Als Nederland scoort tegen Duitsland, zitteen er 60 miljoen te vloeken voor de tv

Dus...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Adorote

Bericht door Adorote »

Geef het volk brood en spelen ,iets van alle tijden dus ook nu; en heb je zelfwerkzaamheid van geest ,zal je het een wordt wezen heel dat oranje boven en de bal die over de groene velden wordt geschop voor veel geld.



Met voetbal op zich niets mis met een wedstrijd ook niet ,maar dat heeft ten principale weer niets met het bovengenoemde te maken .
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33554
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Heeft iemand het voornemen opgevat om op donderdag 1 juni DV naar de debatavond over het WK voetbal in Vredenburg (Utrecht) te gaan?

Deze avond wordt georganiseerd door het RD en de SGP-jongeren, in samenwerking met de jeugdorganisaties JBGG, HHJO en LCJ.
Je kan hier aanmelden.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23990
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Nee. Ik weet wel ongeveer waar het op zal uitlopen.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33554
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

refo schreef:Nee. Ik weet wel ongeveer waar het op zal uitlopen.
Inclusief de bijbehorende argumenten?
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Verwacht jij verrassingen dan?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Ik heb kaarten besteld. Het is de bedoeling om er met een groepje heen te gaan.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33554
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Unionist schreef:Verwacht jij verrassingen dan?
***zucht***
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

refo schreef:
Marnix schreef:Tuurlijk wel. Rustig voor de televisie voetbal kijken. Op en top ontspanning dus! Nauwelijks lopen (zoals de Farizeers het graag zagen.... geen matrassen slepen, hooguit een kratje bier... wat willen we nog meer)
Zondagsheiliging?
De wedstrijd duurt maar anderhalf uur hoor. Als Nederland in de finale komt ga ik de wedstrijd zeker kijken... (maar ja ik ben dan ook niet tegen het kijken van tv op zondag) hoewel ik het op die dag altijd wel beperk.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Marnix schreef:
refo schreef:
Marnix schreef:Tuurlijk wel. Rustig voor de televisie voetbal kijken. Op en top ontspanning dus! Nauwelijks lopen (zoals de Farizeers het graag zagen.... geen matrassen slepen, hooguit een kratje bier... wat willen we nog meer)
Zondagsheiliging?
De wedstrijd duurt maar anderhalf uur hoor. Als Nederland in de finale komt ga ik de wedstrijd zeker kijken... (maar ja ik ben dan ook niet tegen het kijken van tv op zondag) hoewel ik het op die dag altijd wel beperk.
Heel consequent... is het te veel om Gods dag alleen nog geheel te respecteren?
Kratje bier betekend neem ik aan niet meer naar de kerk, of ben je dan nog wel zo dat je netjes met een kegel in de kerk ga zitten?

Genieten van mensen die zich lekker uitleven op zondag......

Sorry maar dat gaat er bij mij dus echt niet in... maar goed. als jij daar geen moeite mee kan hebben dan moet je het zelf weten, lees iig de 10 geboden nog eens goed door.. mss met een verklaring naar hedendaagse zaken erbij..
Laatst gewijzigd door olfie op 24 mei 2006, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

olfie schreef:
Marnix schreef:
refo schreef:
Marnix schreef:Tuurlijk wel. Rustig voor de televisie voetbal kijken. Op en top ontspanning dus! Nauwelijks lopen (zoals de Farizeers het graag zagen.... geen matrassen slepen, hooguit een kratje bier... wat willen we nog meer)
Zondagsheiliging?
De wedstrijd duurt maar anderhalf uur hoor. Als Nederland in de finale komt ga ik de wedstrijd zeker kijken... (maar ja ik ben dan ook niet tegen het kijken van tv op zondag) hoewel ik het op die dag altijd wel beperk.
Heel consequent... is het te veel om Gods dag alleen nog geheel te respecteren?
Kratje bier betekend neem ik aan niet meer naar de kerk, of ben je dan nog wel zo dat je netjes met een kegel in de kerk ga zitten?

Genieten van mensen die zich lekker uitleven op zondag......

Sorry maar dat gaat er bij mij dus echt niet in... maar goed. als jij daar geen moeite mee kan hebben dan is het je volste recht.
Van deze (vetgedrukt) tolerantie begrijp ik geen snars!!
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Gesloten