De prediking van het Evangelie

Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

"Zou iemand zo vriendelijk willen zijn de de eerste 2 artikelen van Eckeveld ook online te zetten? Please..."

Helaas heb ik geen scanner, maar lees jij geen Saambinder Memento?
Ik lees de Saambinder wel degelijk, alleen verdwijnen ze als ze uit zijn meestal bij het oud papier. En ik zou betreffende artikelen graag achter de hand hebben bij discussies met sommige Veluwenaren...
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Oorspronkelijk gepost door Rhodé
Oorspronkelijk gepost door memento
"Zou iemand zo vriendelijk willen zijn de de eerste 2 artikelen van Eckeveld ook online te zetten? Please..."

Helaas heb ik geen scanner, maar lees jij geen Saambinder Memento?
Ik lees de Saambinder wel degelijk, alleen verdwijnen ze als ze uit zijn meestal bij het oud papier. En ik zou betreffende artikelen graag achter de hand hebben bij discussies met sommige Veluwenaren...
Het wordt hoog tijd dat de SB ook online gaat!
M, goed idee. De jeugdbond van de GG zit tenslotte ook online, dus waarom de Saambinder niet...
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

"En dan onze belijdenis: De DL zeggen: "Doch zovelen als er door het Evangelie geroepen worden, die worden ernstiglijk geroepen. Want God betoont ernstiglijk en waarachtiglijk in Zijn Woord wat Hem aangenaam is, namelijk dat de geroepenen tot Hem komen. Hij belooft ook met ernst allen, die tot Hem komen, en geloven, de rust der zielen en het eeuwige leven". Hoe legt men dat in de GGIN dan uit? Daar loop je dan toch mee vast? "

Zie topic samensprekingen.
Plaats reactie