Roboliefde

Robothuisdieren voor ouderen zijn een gewenste ontwikkeling

Peiling eindigde op 19 mar 2006, 20:35

Mee eens
1
5%
Mee oneens
19
95%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Adorote

Bericht door Adorote »

Een ROBO hond kat ,konijn nijlpaard ,krokodil , zijn schoon vriendelijk altijd trouw en ze zijner altijd , van staatwege zouden die ROBO dieren verstrekt moeten worden voor mensen boven de 70 jaar; kortom niet mis met zo nlief ROBO beest.
limosa

Bericht door limosa »

Adorote schreef:Een ROBO hond kat ,konijn nijlpaard ,krokodil , zijn schoon vriendelijk altijd trouw en ze zijner altijd , van staatwege zouden die ROBO dieren verstrekt moeten worden voor mensen boven de 70 jaar; kortom niet mis met zo nlief ROBO beest.
oh, dat verwachtte ik nou van jou niet, je wilt mensen afschepen met een surrogaat

ik vraag me trouwens de laatste tijd wel af wat je behoeften zijn als je steeds topics van minimaal een half jaar oud naar boven zit te trekken . . . . . ? ? ?
Adorote

Bericht door Adorote »

limosa schreef:
Adorote schreef:Een ROBO hond kat ,konijn nijlpaard ,krokodil , zijn schoon vriendelijk altijd trouw en ze zijner altijd , van staatwege zouden die ROBO dieren verstrekt moeten worden voor mensen boven de 70 jaar; kortom niet mis met zo nlief ROBO beest.
oh, dat verwachtte ik nou van jou niet, je wilt mensen afschepen met een surrogaat

ik vraag me trouwens de laatste tijd wel af wat je behoeften zijn als je steeds topics van minimaal een half jaar oud naar boven zit te trekken . . . . . ? ? ?


Of het surrogaat is ,is de vraag he, je hebt mensen die echt niemand zien en die dan 8 dagen dood liggen in hun huis, dus een ROBO beest kan wel degelijk gezelschap zijn; is het ideaal, dat is een andere vraag .

Als men draden wel is na zit te lezen uit een ver verleden zijn er wel is die nog steeds er toe doen, dus waarom niet naar boven halen , het is een forum hier enop een forum moet wat gebeuren , moet er leven zijn, niks mis mee totaal niet.
Plaats reactie