Afstudeerproject bijbelclub bij kinderen met verst. hand.

edele strijdster
Berichten: 791
Lid geworden op: 30 aug 2006, 20:54

Bericht door edele strijdster »

Ha Dianne,

Hoe is't inmiddels met je opdracht? Heb je al wat meer informatie kunnen vinden? En zijn jullie al bij andere instellingen wezen kijken?
Ben benieuwd! Enne... ook of het lukt om jezelf aan de pagina's te houden :lol: 45 -55 pagina;s lijkt veel, maar zijn snel gevuld denk ik....

Succes!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Dianne
Berichten: 105
Lid geworden op: 10 jun 2004, 14:46
Locatie: Veen

Bericht door Dianne »

Ja, aan de aantal pagina's komen we wel.
We zijn inmiddels met de visie bezig. Ook betrekken we hier de methodiek van de toekomstige instelling bij. (Reggio Emilia- pedagogiek). We willen aanbevelingen aan de collega's gaan doen over hoe ze invulling kunnen geven aan de Bijbelclub. Misschien dat we ook nog een programma gaan maken, maar we weten niet of we daar genoeg tijd voor hebben. Het loopt op dit moment wel lekker in ieder geval. :)
edele strijdster
Berichten: 791
Lid geworden op: 30 aug 2006, 20:54

Bericht door edele strijdster »

Ha, Lekker dat het loopt. Visie is wel lastig denk ik? Of zijn jullie daar inmiddels al mee klaar?
Weet je, ik was net grote schoonmaak aan het houden, toen ik het boek "stap voor stap" het jaar rond tegenkwam. Eigenlijk dacht ik dat ik het weg had gegooid, maar dat was dus niet het geval. Zou jij er wat aan hebben :?: Je kan em zo krijgen.... ('t is alleen wel een oude/ gebruikte)
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Plaats reactie