Vrouw beroofd van ongeboren baby

Plaats reactie
anna

Vrouw beroofd van ongeboren baby

Bericht door anna »

Vrouw beroofd van ongeboren baby

Uitgegeven: 5 juni 2004 08:32

BOGOTA - Een Colombiaanse die acht maanden zwanger was, is beroofd geweest van haar ongeboren baby. Inmiddels is de vrouw weer herenigd met haar kind, een jongetje. Dat meldde de Colombiaanse politie in de stad Girardot, 110 kilomter ten zuidwesten van Bogota, vrijdag.

Angela Cartagena verliet woensdag het ziekenhuis in Girardot. Op straat werd ze gedrogeerd door een vrouwelijke kidnapper en meegenomen naar een huis. Daar sneden een paar mannen haar baarmoeder open met een keukenmes en namen de baby mee. Cartagena werd voor dood achtergelaten. Ze wist het huis uit te kruipen en hulp te vinden voordat ze haar bewustzijn verloor.

De vrouwelijke kidnapper werd donderdag overmeesterd door de politie. Ze had de baby bij zich. De vrouw houdt vol dat de jongen haar eigen baby is. De politie heeft een foto van de vrouw, met een pezig uiterlijk en lang ongewassen haar, op de Colombiaanse televisie getoond. De andere daders zijn nog spoorloos
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door anna
Vrouw beroofd van ongeboren baby

Uitgegeven: 5 juni 2004 08:32

BOGOTA - Een Colombiaanse die acht maanden zwanger was, is beroofd geweest van haar ongeboren baby. Inmiddels is de vrouw weer herenigd met haar kind, een jongetje. Dat meldde de Colombiaanse politie in de stad Girardot, 110 kilomter ten zuidwesten van Bogota, vrijdag.

Angela Cartagena verliet woensdag het ziekenhuis in Girardot. Op straat werd ze gedrogeerd door een vrouwelijke kidnapper en meegenomen naar een huis. Daar sneden een paar mannen haar baarmoeder open met een keukenmes en namen de baby mee. Cartagena werd voor dood achtergelaten. Ze wist het huis uit te kruipen en hulp te vinden voordat ze haar bewustzijn verloor.

De vrouwelijke kidnapper werd donderdag overmeesterd door de politie. Ze had de baby bij zich. De vrouw houdt vol dat de jongen haar eigen baby is. De politie heeft een foto van de vrouw, met een pezig uiterlijk en lang ongewassen haar, op de Colombiaanse televisie getoond. De andere daders zijn nog spoorloos

Ik zit dit echt met open mond te lezen... wat vreselijk zeg... dat dit ook al gebeurd... hoe ziek ben je?!?! I ga een boek lezen over een jordanees meisje van 17 die zwanger raakt van een jongen zonder getrouwd te zijn... hier volgt een klopjacht door haar familie op... niet op de jongen maar op haar. Ze wordt door een zwager in de brand gestoken....

Dit gebeurd altijd in zulksoort landen... verschrikkelijk... ben ik blij dat ik in Nederland woon....
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door anna
Vrouw beroofd van ongeboren baby

Uitgegeven: 5 juni 2004 08:32

BOGOTA - Een Colombiaanse die acht maanden zwanger was, is beroofd geweest van haar ongeboren baby. Inmiddels is de vrouw weer herenigd met haar kind, een jongetje. Dat meldde de Colombiaanse politie in de stad Girardot, 110 kilomter ten zuidwesten van Bogota, vrijdag.

Angela Cartagena verliet woensdag het ziekenhuis in Girardot. Op straat werd ze gedrogeerd door een vrouwelijke kidnapper en meegenomen naar een huis. Daar sneden een paar mannen haar baarmoeder open met een keukenmes en namen de baby mee. Cartagena werd voor dood achtergelaten. Ze wist het huis uit te kruipen en hulp te vinden voordat ze haar bewustzijn verloor.

De vrouwelijke kidnapper werd donderdag overmeesterd door de politie. Ze had de baby bij zich. De vrouw houdt vol dat de jongen haar eigen baby is. De politie heeft een foto van de vrouw, met een pezig uiterlijk en lang ongewassen haar, op de Colombiaanse televisie getoond. De andere daders zijn nog spoorloos

Ik zit dit echt met open mond te lezen... wat vreselijk zeg... dat dit ook al gebeurd... hoe ziek ben je?!?! I ga een boek lezen over een jordanees meisje van 17 die zwanger raakt van een jongen zonder getrouwd te zijn... hier volgt een klopjacht door haar familie op... niet op de jongen maar op haar. Ze wordt door een zwager in de brand gestoken....

Dit gebeurd altijd in zulksoort landen... verschrikkelijk... ben ik blij dat ik in Nederland woon....
weet je dat zeker dat je blij bent om in Nederland te wonen? alsof hier zoiets niet kan gebeuren, denk aan het drama van vorige week in Berghem!

[Aangepast op 8/6/04 door takkie]
england

Bericht door england »

Wel triest...! Is dat de mens...? Dan denk ik altijd maar weer aan psalm 8:Wat is de mens, dat Gij zijner gedenkt, en de zoon des mensen, dat Gij hem bezoekt? En Gij hebt hem een weinig minder gemaakt dan de engelen, en hebt hem met eer en heerlijkheid gekroond?

Dan denk ik, zou God nooit meer spijt hebben? Ik weet dta het op zich niet kan natuurlijk, maar toch! Dan kijk ik naar de mezelf, en als God het niet had behoedt, waar zou ik dan nu zijn...?! Waar de mens al niet toe in staat is!
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door takkie
weet je dat zeker dat je blij bent om in Nederland te wonen? alsof hier zoiets niet kan gebeuren, denk aan het drama van vorige week in Bergen!
k zat eigenlijk al te wachten op deze reactie.. tuurlijk overal is er wel wat... en de mensheid... is gewoon superslecht waar je ook woont... maar k denk... dat ik niet zo snel van mn ongeboren baby beroofd zal worden hier in Nederland.... althans.... lijkt me niet
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door takkie
weet je dat zeker dat je blij bent om in Nederland te wonen? alsof hier zoiets niet kan gebeuren, denk aan het drama van vorige week in Bergen!
k zat eigenlijk al te wachten op deze reactie.. tuurlijk overal is er wel wat... en de mensheid... is gewoon superslecht waar je ook woont... maar k denk... dat ik niet zo snel van mn ongeboren baby beroofd zal worden hier in Nederland.... althans.... lijkt me niet
het is inderdaad gruwelijk en niet voor te stellen, maar ik denk dat je nooit nooit kan zeggen. Nederland is niet verheven boven andere landen, integendeel zou ik zeggen. laten we in ieder geval hopen dat het nooit gebeurd
groetjes,takkie
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Ik hoorde het op de radio.

Dat er nog steeds van zulke maniakken rondlopen, vreselijk, net als laatst zo'n meisje in Eibergen. Vreselijk, wat er allemaal gebeurt. Maar wat moeten we er aan doen?
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door takkie
Oorspronkelijk gepost door Daphne

k zat eigenlijk al te wachten op deze reactie.. tuurlijk overal is er wel wat... en de mensheid... is gewoon superslecht waar je ook woont... maar k denk... dat ik niet zo snel van mn ongeboren baby beroofd zal worden hier in Nederland.... althans.... lijkt me niet
het is inderdaad gruwelijk en niet voor te stellen, maar ik denk dat je nooit nooit kan zeggen. Nederland is niet verheven boven andere landen, integendeel zou ik zeggen
uhm... schreef ik "niet zo snel"??? (dus niet nooit) en schreef ik niet... "de mensheid is gewoon superslecht... waar je ook woont"??? (dus nederland NIET uitgezonderd...)
england

Bericht door england »

bidden! En evangeliseren! Alleen als Christus regeert in de harten van mensen is er vrede...Maar of het ooit zo ver komt...
laten we dan maar bidden tot Degene die gezegd heeft: Ja, Ik kom haastiglijk. Amen, Ja, kom, Heere Jezus!
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door england
bidden! En evangeliseren! Alleen als Christus regeert in de harten van mensen is er vrede...Maar of het ooit zo ver komt...
laten we dan maar bidden tot Degene die gezegd heeft: Ja, Ik kom haastiglijk. Amen, Ja, kom, Heere Jezus!
k ben t tegenwoordig wel vaak met je eens England... k wist niet dta je ook tikkie evangelisch was.... want juist in GerGem kringen (Althans... zo komt dat bij mij over ..) zegt men niet zo snel "Ja kom, Heere Jezus"

K kan je posting helemaal onderstrepen!
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door england
bidden! En evangeliseren! Alleen als Christus regeert in de harten van mensen is er vrede...Maar of het ooit zo ver komt...
laten we dan maar bidden tot Degene die gezegd heeft: Ja, Ik kom haastiglijk. Amen, Ja, kom, Heere Jezus!
k ben t tegenwoordig wel vaak met je eens England... k wist niet dta je ook tikkie evangelisch was.... want juist in GerGem kringen (Althans... zo komt dat bij mij over ..) zegt men niet zo snel "Ja kom, Heere Jezus"

K kan je posting helemaal onderstrepen!
je hebt wel wat met de woorden NIET ZO SNEL he?:D
Ik wilde gewoon even zeggen dat het in nederland dus makkelijk kan gebeuren, en ik snap heus wel dat jij dat ook weet, maar ik schrijf het soms een beetje krom ok
england

Bericht door england »

Tsja...Daphne...Zoals ik al eerder op het forum postte,onder het naakt fietsen, mijn ouders kerken in Beekbergen, dus ik ben er pas nog in de kerk geweest...en dan kom ik er meestal erg triest uit...
Er is inderdaad niet veel te merken van een Verwachten...wel een Wachten, of Afwachten...

Toch, wie weet, ook daar kan God werken, dus daar bid ik dan maar om...

[Aangepast op 5/6/04 door england]
Orckie

Bericht door Orckie »

Oorspronkelijk gepost door england
Tsja...Daphne...Zoals ik al eerder op het forum postte,onder het naakt fietsen, mijn ouders kerken in Beekbergen, dus ik ben er pas nog in de kerk geweest...en dan kom ik er meestal erg triest uit...
Er is inderdaad niet veel te merken van een Verwachten...wel een Wachten, of Afwachten...

Toch, wie weet, ook daar kan God werken, dus daar bid ik dan maar om...

[Aangepast op 5/6/04 door england]
wat triest dat je daar triest uit de kerk moet komen.
Bij mijn weten wordt in Beekbergen de volle raad Gods verkondigd.
Mochten we er onder leren buigen.
england

Bericht door england »

Soms wordt inderdaad de volle raad Gods gepreekt, zoals die zondag dat wij er waren! Daar was ik erg blij mee!
Maar als je dan om je heenkijkt, of met mensen spreekt...dan is die blijdschap snel weg, hoor...

Het is ook wel eens gebeurd dat een predikant kwam die Christus niet noemde, en de reactie van mensen is: wat heeft die man toch een preekgaven, he, zo boeiend....Zie je, dan wordt ik errug verdrietig! Want mijn familie kerkt daar, en veel kennissen...En men weet precies wie er wel en niet bekeerd is, en is eerlijk onbekeerd, want zij willen wel bekeerd worden, maar als God het niet doet, ja dan houdt et op!

Ik ben het met je eens dat de volle waarheid er soms wel gehoord wordt, maar vaak ook niet...
Plaats reactie