Waar báál jij van???

Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

wim schreef:Van mijn buurman die mij gistermiddag tot twee maal toe vol in mijn gezicht wilde meppen. :? Gelukkig was ik sneller in het ontwijken dan hij in het slaan :mrgreen:
:shock: :shock: Leuke buren heb jij :roll:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

JolandaOudshoorn schreef:
wim schreef:Van mijn buurman die mij gistermiddag tot twee maal toe vol in mijn gezicht wilde meppen. :? Gelukkig was ik sneller in het ontwijken dan hij in het slaan :mrgreen:
:shock: :shock: Leuke buren heb jij :roll:
Tsja, daar hebben we een beetje pech mee. Die poging tot slaan was nog niet eens het ergste. Als ik 'm serieus moet nemen, gaat hij over lijken. :roll: Gelukkig zijn ze ongeveer de helft van de tijd in Portugal. Mijn buren aan de andere kant zijn heeeeel aardig. Dat compenseert wel wat. En met de rest van de straat hebben we ook geen problemen.
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

wim schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
wim schreef:Van mijn buurman die mij gistermiddag tot twee maal toe vol in mijn gezicht wilde meppen. :? Gelukkig was ik sneller in het ontwijken dan hij in het slaan :mrgreen:
:shock: :shock: Leuke buren heb jij :roll:
Tsja, daar hebben we een beetje pech mee. Die poging tot slaan was nog niet eens het ergste. Als ik 'm serieus moet nemen, gaat hij over lijken. :roll: Gelukkig zijn ze ongeveer de helft van de tijd in Portugal. Mijn buren aan de andere kant zijn heeeeel aardig. Dat compenseert wel wat. En met de rest van de straat hebben we ook geen problemen.
Waarom wil die buurman meppen?

Jij zal toch wel iets niet goed doen.

Is dit iets voor de rijdende rechter :wink:
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11566
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Bericht door Mister »

jvdg schreef: Is dit iets voor de rijdende rechter :wink:
Wat is dat :?: :?:
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Ik wed dat Wim voor overlast zorgt. Zijn avatar bewijst het één en ander ;)
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Kaw schreef:Ik wed dat Wim voor overlast zorgt. Zijn avatar bewijst het één en ander ;)
:mrgreen: :mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Mister schreef:
jvdg schreef: Is dit iets voor de rijdende rechter :wink:
Wat is dat :?: :?:
Die rijdende rechter is een min of meer "banale, populistische TV) rechter die de klagers en aangeklaagden bezoekt om recht te spreken over verkeerde aanplant van bomen en andere tot ruzie leidende zaken tussen buren.
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

JolandaOudshoorn schreef:
Kaw schreef:Ik wed dat Wim voor overlast zorgt. Zijn avatar bewijst het één en ander ;)
:mrgreen: :mrgreen:
Kan me nix anders voorstellen!! :D
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Het heeft inderdaad met geluidsoverlast te maken. Maar we hadden daar in het verleden al afspraken over gemaakt. Kennelijk was dat niet goed genoeg. Echt communicatief zijn ze daar niet over. Inmiddels zijn de afspraken aangepast in het voordeel van de buren door inschakeling van de wijkagent. Misdadigheid loont dus. De buren zijn overigens bekend bij de politie. Ze schijnen overal problemen te veroorzaken.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

wim schreef:Het heeft inderdaad met geluidsoverlast te maken. Maar we hadden daar in het verleden al afspraken over gemaakt. Kennelijk was dat niet goed genoeg. Echt communicatief zijn ze daar niet over. Inmiddels zijn de afspraken aangepast in het voordeel van de buren door inschakeling van de wijkagent. Misdadigheid loont dus. De buren zijn overigens bekend bij de politie. Ze schijnen overal problemen te veroorzaken.
is het geen idee om de viool zó te maken dat je kunt spelen, en dat via een koptelefoon te beluisteren is, zoals tegenwoordig bij orgels ook vaak het geval is???
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11566
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Bericht door Mister »

jvdg schreef:
Mister schreef:
jvdg schreef: Is dit iets voor de rijdende rechter :wink:
Wat is dat :?: :?:
Die rijdende rechter is een min of meer "banale, populistische TV) rechter die de klagers en aangeklaagden bezoekt om recht te spreken over verkeerde aanplant van bomen en andere tot ruzie leidende zaken tussen buren.
Wat moderators van teugesweurdig al niet weten zeg... :shock: :lol: :lol:
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Mister schreef:
jvdg schreef:
Mister schreef:
jvdg schreef: Is dit iets voor de rijdende rechter :wink:
Wat is dat :?: :?:
Die rijdende rechter is een min of meer "banale, populistische TV) rechter die de klagers en aangeklaagden bezoekt om recht te spreken over verkeerde aanplant van bomen en andere tot ruzie leidende zaken tussen buren.
Wat moderators van teugesweurdig al niet weten zeg... :shock: :lol: :lol:
ja, en ze kijken nog TV ook...........anders kunnen ze niet weten wat er wel en niet "banaal" en "populistisch" is..... :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11566
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Bericht door Mister »

Rens schreef:
Mister schreef:
jvdg schreef:
Mister schreef: Wat is dat :?: :?:
Die rijdende rechter is een min of meer "banale, populistische TV) rechter die de klagers en aangeklaagden bezoekt om recht te spreken over verkeerde aanplant van bomen en andere tot ruzie leidende zaken tussen buren.
Wat moderators van teugesweurdig al niet weten zeg... :shock: :lol: :lol:
ja, en ze kijken nog TV ook...........anders kunnen ze niet weten wat er wel en niet "banaal" en "populistisch" is..... :mrgreen:
Ach, ach... :roll:
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Rens schreef:
wim schreef:Het heeft inderdaad met geluidsoverlast te maken. Maar we hadden daar in het verleden al afspraken over gemaakt. Kennelijk was dat niet goed genoeg. Echt communicatief zijn ze daar niet over. Inmiddels zijn de afspraken aangepast in het voordeel van de buren door inschakeling van de wijkagent. Misdadigheid loont dus. De buren zijn overigens bekend bij de politie. Ze schijnen overal problemen te veroorzaken.
is het geen idee om de viool zó te maken dat je kunt spelen, en dat via een koptelefoon te beluisteren is, zoals tegenwoordig bij orgels ook vaak het geval is???
Die dingen bestaan (silent violin). Maar die spelen toch anders. Ik zal nu een hotelsourdine (een zware demper) voor m'n viool aanschaffen. Ik moet toch m'n oefeningen kunnen doen. Ideaal is het niet.
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

wim schreef:Het heeft inderdaad met geluidsoverlast te maken. Maar we hadden daar in het verleden al afspraken over gemaakt. Kennelijk was dat niet goed genoeg. Echt communicatief zijn ze daar niet over. Inmiddels zijn de afspraken aangepast in het voordeel van de buren door inschakeling van de wijkagent. Misdadigheid loont dus. De buren zijn overigens bekend bij de politie. Ze schijnen overal problemen te veroorzaken.
Ik herken (helaas) dit probleem.

Politie: Wij noteren

Wethouder: We begrijpen het, maar kunnen niets doen

Burgemeester: We houden het in de gaten, maar hou rekening met deze mensen, aangezien wij niets kunnen doen dan alleen maar noteren.

Héél fijn, dat je gelijk krijgt, maar je hebt er nix aan.
Gesloten