Refo.tv

Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Refo.tv

Bericht door Jongere »

Misschien een beetje off-topic, maar kunnen we ons nog ontspannen in God? Of klinkt dat wat al te mystiek?
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Refo.tv

Bericht door JolandaOudshoorn »

Jongere schreef:Misschien een beetje off-topic, maar kunnen we ons nog ontspannen in God? Of klinkt dat wat al te mystiek?
Mystiek.... denk het niet! Ik ontspan iedere dag met God. Maar dat neemt niet weg dat ik ook kan ontspannen (samen met God) met andere middelen. (bijv. op het Rf ;) )
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Re: Refo.tv

Bericht door Kaw »

Refo.tv zou ook een plek kunnen zijn voor bezinnende onderwerpen zoals preken of kooropnames.
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Refo.tv

Bericht door MarthaMartha »

Kaw schreef:Refo.tv zou ook een plek kunnen zijn voor bezinnende onderwerpen zoals preken of kooropnames.
dan zou ik maar vast voor refo.tv 1 en refo.tv 2 en refo.tv 3 gaan reserveren..............
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: Refo.tv

Bericht door albion »

Kaw schreef:Refo.tv zou ook een plek kunnen zijn voor bezinnende onderwerpen zoals preken of kooropnames.
Ach ja, dat zal wel de lading zijn....
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
Da Capo
Berichten: 444
Lid geworden op: 05 okt 2006, 09:56

Re: Refo.tv

Bericht door Da Capo »

Kaw schreef:Nee, refo.tv is al geregistreerd door mij. Ja, ik wil dat dan gaan regelen.
Het nieuws kan ik waarschijnlijk niet regelen :( Je kunt niet zomaar copyrights schenden en zeker niet als Refo.
Idd, dan zou je het kiek-scheef moeten noemen :)
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
Plaats reactie