Geert Wilders & zijn partij

Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10468
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Geert Wilders & zijn partij

Bericht door Zita »

Medereiziger schreef:Turken zijn gelukkig bekend met een scheiding van staat en kerk, dus daar hebben we weinig voor te vrezen. ;)
da's bij hun wel extreem, toch? Volgens mij weigerde de premier van Turkije bij een staatsbezoek van HM de Koningin aan Turkije bij de contraprestatie aanwezig te zijn, omdat hij bij geruchte had gehoord dat een van de aanwezige dames een hoofddoek zou dragen.
Medereiziger
Berichten: 263
Lid geworden op: 10 feb 2009, 10:55

Re: Geert Wilders & zijn partij

Bericht door Medereiziger »

Zita schreef:
Medereiziger schreef:Turken zijn gelukkig bekend met een scheiding van staat en kerk, dus daar hebben we weinig voor te vrezen. ;)
da's bij hun wel extreem, toch? Volgens mij weigerde de premier van Turkije bij een staatsbezoek van HM de Koningin aan Turkije bij de contraprestatie aanwezig te zijn, omdat hij bij geruchte had gehoord dat een van de aanwezige dames een hoofddoek zou dragen.
Hm, daar weet ik niets van.
The liberator who destroyed my property has realigned my perceptions.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10468
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Geert Wilders & zijn partij

Bericht door Zita »

Medereiziger schreef:
Zita schreef:
Medereiziger schreef:Turken zijn gelukkig bekend met een scheiding van staat en kerk, dus daar hebben we weinig voor te vrezen. ;)
da's bij hun wel extreem, toch? Volgens mij weigerde de premier van Turkije bij een staatsbezoek van HM de Koningin aan Turkije bij de contraprestatie aanwezig te zijn, omdat hij bij geruchte had gehoord dat een van de aanwezige dames een hoofddoek zou dragen.
Hm, daar weet ik niets van.
sorry, het was niet de premier, maar president Sezer. De fundamentalistisch seculiere president Sezer bleef weg bij het concert omdat hij als staatshoofd _ en hoogste vertegenwoordiger van de seculiere (niet religieuze, of beter nog in politieke zaken anti-religieuze) Turkse traditie _ niet op officiële bijeenkomsten wil verschijnen waar ook hoofddoekjes dragende vrouwen zijn.
bron: GPD
maar goed, dit is best wel offtopic :huhu
Medereiziger
Berichten: 263
Lid geworden op: 10 feb 2009, 10:55

Re: Geert Wilders & zijn partij

Bericht door Medereiziger »

[off-topic] Ik lees het inderdaad. Nu ja, liever een secularisatie dan een inmenging van kerk en staat. [/off-topic]
The liberator who destroyed my property has realigned my perceptions.
Plaats reactie