Uitje in Brussel
Uitje in Brussel
Kunnen jullie mij leuke tips geven wat betreft een uitje in Brussel. We gaan al naar het Europese parlement ('s morgens), en nu ben ik eigenlijk nog op zoek naar een middagbesteding. Wat is geschikt voor een groep van circa 30 tot 50 personen? Alle reactie is welkom.
Re: Uitje in Brussel
Wat is de globale/doorsnee samenstelling van dit gezelschap?freek schreef:Kunnen jullie mij leuke tips geven wat betreft een uitje in Brussel. We gaan al naar het Europese parlement ('s morgens), en nu ben ik eigenlijk nog op zoek naar een middagbesteding. Wat is geschikt voor een groep van circa 30 tot 50 personen? Alle reactie is welkom.
Ik ben een keer met zo'n groep in het Atomium in Brussel geweest. Ik ben niet dolenthousiast, maar 't is wel een idee. Met een leuke groep wordt het wel wat. De rondleiders daar maken er in ieder geval iets leuks van.
Ik ben bang dat t veel oudere mannen zijn (jouw leeftijd zeg maar )jvdg schreef:Wat is de globale/doorsnee samenstelling van dit gezelschap?freek schreef:Kunnen jullie mij leuke tips geven wat betreft een uitje in Brussel. We gaan al naar het Europese parlement ('s morgens), en nu ben ik eigenlijk nog op zoek naar een middagbesteding. Wat is geschikt voor een groep van circa 30 tot 50 personen? Alle reactie is welkom.
@Eilander, ja daar heb ik aan gedacht, maar eerljk gezegd zie ik daar de lol niet zo van in.
manneke pis bewonderen?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Ahum,freek schreef: Ik ben bang dat t veel oudere mannen zijn (jouw leeftijd zeg maar )
In dat geval moet me je twee kerken (een "gewone" en een kathedraal) op het programma zetten, gevolgd door een een echt Brussels stamineeke.
't Is uit de gooi, maar Manneke Pis, is dat wat?
Nou ja... kunnen wij ons heel de middag vergapen aan Manneke Pis, of is de lol er snel af?
Vergeet dat stamineeke niet, kost veel tijd, waardoor MP wel eens in het gedrang kan komen.freek schreef:Nou ja... kunnen wij ons heel de middag vergapen aan Manneke Pis, of is de lol er snel af?
Het atomium en daarna speciaal bier drinken in een leuk cafeetje
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Een pintje drinken en een frietkot bezoeken.
-
-
Laatst gewijzigd door Oosterling op 24 feb 2010, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- JolandaOudshoorn
je kan ook naar grimbergen (ligt praktisch "in" Brussel en dan naar de bier-fabriek.Mister schreef:Een pintje drinken en een frietkot bezoeken.
Verder, ik weet niet of je naar het Paleis kan?? Mocht je koning Albert zien, doe zijn adjudant dan maar de groeten van me
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- zusterelly
Paleis is volgens mij alleen in de zomerperiode open...JolandaOudshoorn schreef:je kan ook naar grimbergen (ligt praktisch "in" Brussel en dan naar de bier-fabriek.Mister schreef:Een pintje drinken en een frietkot bezoeken.
Verder, ik weet niet of je naar het Paleis kan?? Mocht je koning Albert zien, doe zijn adjudant dan maar de groeten van me
Als je googled vind je vast wel het één en ander om te bezoeken.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Pak dan de Abdij ook mee voor een mooi stukkie cultuur!JolandaOudshoorn schreef:je kan ook naar grimbergen (ligt praktisch "in" Brussel en dan naar de bier-fabriek.Mister schreef:Een pintje drinken en een frietkot bezoeken.
~~Soli Deo Gloria~~