Occultisme in boeken

WiccanGirl

Bericht door WiccanGirl »

Origineel geplaatst door voorbijganger
Juist een psycholoog kijkt naar het antwoord achter het schriftelijke of verbale woord.

Van wicca is bekend dat het geheimhouding vraagt. Die geheimhouding stopt niet bij de digitale wereld.
Bovendien: hoe stel je vast dat het wicca waren die antwoord gaven? Ook daar kunnen veel meelopers gevonden worden, of ook personen die gewoon nieuwsgierig zijn en zich gelijk wicca noemen. Zo maar wat voorbeelden.
tja daar kan je gelijk in hebben... maar zo kun je ook hier zeggen zijn de mensen die hier allemaal reageren echt christen? De mensen die reageerden zijn mensen die echt wel wicca's zijn. En dat denk ik omdat er veel meer topics daar staan waar ze ook op hebben gereageerd... En uit hun antwoorden daar kon ik op maken dat ze echt wel wisten waar ze het over hadden....

[Veranderd op 18-1-2003 door WiccanGirl]
WiccanGirl

Bericht door WiccanGirl »

Origineel geplaatst door voorbijganger
Nou het omgekeerde zul je van mij niet horen. Ik zal niet zeggen dat iedereen op dit forum christelijk is, noch dat iedereen weet waar het over gaat.

maar gelukkig ben ik niet afhankelijk van een dergelijk forum om tot een overtuiging voor mezelf te komen. Daarvoor gebruik ik vastliggende getuigenissen en bronnen die ik kan nagaan. Een forum kan dan hooguit dienen om vast te stellen of er gelijkgestemde personen zijn. voor mij een te smalle en weinig stabiele basis om een levensovertuiging op te bouwen.
ik leg mijn mening daar ook niet op vast hoor, ik wist het zelf al en heb toen aan nog wat meer mensen gevraagd hoe zij erover dachten.. That's all... Maar ja het gata ook niet van aan wie ik het gevraagd heb, het gaat om het feit dat het zo is.....
Plaats reactie