Autoracen

rotweiler

Bericht door rotweiler »

Strantrekken?? Ben jij zo sterk? Zelfs een trekker kan dat niet aan!
Maar ik was toen wat moe, en je zult het niet geloven: de volgende morgen bij het wakker worden, gingen mijn hersens werken en wist ik plotseling wat het was. Maar dat Putten het hield op Strand Nulde wist ik niet. Dat weet ik dan weer voor volgend jaar. En ik ben weer wat wijzer geworden.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

is gewoon een tractorpulling op het strand nulde
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

zie ook=http://www.beachpull.nl

[Veranderd op 17/7/02 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Rollatorrace
Beilen staat vrijdag in het teken van een bijzondere race. Vooralsnog veertig deelnemers, onder wie tien ouderen, strijden vrijdagavond voor het Nederlands kampioenschap rollatorracen. De deelnemers moeten met de rollator een parcours met een lengte van tachtig meter afleggen waar een rotonde van strobalen is ingebouwd
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
peentje

Bericht door peentje »

Autoracen mag wel, maar dan niet op zondag, en van da gevaar da is inderdaad zo, maar je moet je leven nooit op het spel zetten, allen als het gaat om het geloof.
Peentje
:stu
Plaats reactie