Ik las net dat er: 2364 leden zijn. Dat is een heleboel.
Ooit hoorde ik van iemand, die wel vier keer lid is. Onder andere namen.
Omdat hij/zij een andere email had en nog wat redenen. Hoe zit dat?
Kan ik mezelf deleten hier?
Of moet mijn naam als lid blijven staan als ik een ander iemand wil zijn op het forum?
Zoveel leden!
- Neeltje Jans
Re: Zoveel leden!
Indien er een goede reden is, kunnen we een gebruikernaam wijzigen. Je emailadres kan je zelf wijzigen.
Het is inderdaad zo dat refoforum enkele dubbele gebruikers heeft. Wij ruimen eens in de zoveel tijd alle inactieve gebruikers op.
Het aantal leden mag hoog lijken, in vergelijking met het aantal meelezers is het nog relatief laag. De bezoekerscijfers per dag zijn voor een website die zich richt op de reformatorische gezindte erg goed.
Het is inderdaad zo dat refoforum enkele dubbele gebruikers heeft. Wij ruimen eens in de zoveel tijd alle inactieve gebruikers op.
Het aantal leden mag hoog lijken, in vergelijking met het aantal meelezers is het nog relatief laag. De bezoekerscijfers per dag zijn voor een website die zich richt op de reformatorische gezindte erg goed.
Volgens mij zijn het er ook wel eens meer dan 3000 geweest...Daarvan zijn er maar 100-150(ik kan er naast zitten) min of meer aciteve forummers. De rest zullen allemaal meelezers zijnAty schreef:Ik las net dat er: 2364 leden zijn. Dat is een heleboel.
Ooit hoorde ik van iemand, die wel vier keer lid is. Onder andere namen.
Omdat hij/zij een andere email had en nog wat redenen. Hoe zit dat?
Kan ik mezelf deleten hier?
Of moet mijn naam als lid blijven staan als ik een ander iemand wil zijn op het forum?
Worden 'we' trouwens wel eens geciteerd ergens? Wat is de 'impact factor' van dit forum?
De forumregels heb ik recent elders wel op zien duiken, ja. Weliswaar zonder bronvermelding, dus misschien telt dat niet.rekcor schreef:Worden 'we' trouwens wel eens geciteerd ergens?
Pas werd ik geciteerd in Wapenveld. Er was een artikel over het klassieke stuk "Ultra-Gereformeerd en Vrijzinnig" van Prof. Dr. A. A. van Ruler.rekcor schreef:Worden 'we' trouwens wel eens geciteerd ergens? Wat is de 'impact factor' van dit forum?
Ook op de website van Afwachten of Verwachten zijn stukken van refoforum geciteerd: http://www.afwachtenofverwachten.nl/homepage.htm
Ook op geenstijl.nl, fok.nl forum, en dergelijke andere krochten van het internet worden we af en toe geciteerd.
Verder citeren "wetenschappelijke" fora onze discussies over de evolutie-theorie.
(En met een btje googelen kom je nog veel meer geciteer naar RF tegen)
Ook op geenstijl.nl, fok.nl forum, en dergelijke andere krochten van het internet worden we af en toe geciteerd.
Verder citeren "wetenschappelijke" fora onze discussies over de evolutie-theorie.
(En met een btje googelen kom je nog veel meer geciteer naar RF tegen)
- Neeltje Jans
Ik vind het wel grappig om te googelen op bepaalde 'Christelijke termen', heel vaak staat refoforum dan bovenaan!
Neeltje Jans, moeder van 4
Ok, maar dat kan ook komen doordat Google weet dat jij (=jouw ip-adres) graag op RF rondstruint.Neeltje Jans schreef:Ik vind het wel grappig om te googelen op bepaalde 'Christelijke termen', heel vaak staat refoforum dan bovenaan!