RealOne Player

Plaats reactie
bjdendekker

RealOne Player

Bericht door bjdendekker »

Sinds enige tijd heb ik de RealOnePlayer geïnstalleerd. Een mooi programma, dat wel. Hij speelt allerlei formaten af. Ik heb hem trouwens ook nodig om RM en RAM-bestanden af te spelen. Die doen het nergens anders mee.

Nu heb ik een probleem. De speler vindt dat hij uitnemend geschikt is om Mpegjes af te spelen. Ik vind van niet, want dan loopt hij steeds vast. Ik heb dus ingesteld dat MPEG door de Media Player gespeeld moet worden. Maar Real is zo overtuigd van zijn eigen gelijk, dat hij dat steeds weer terugverandert. Stop ik een video-cd in de speler, gaat Real hem afspelen, loopt -ie vast, computer resetten, scandisk, Verkenner openen, rechtsklikken op cd-romstation, openen met Windows Media Player. Hè hè, na 20 minuten krijg ik eindelijk een video te zien.

Fijn hoor, video kijken op je pc.

Weet iemand van jullie een oplossing?
appie21

Bericht door appie21 »

Doe op het bestand wat je wilt afspelen rechter muisknop +de shift toets en kies openen met kies daaruit windows media player en zet een vinkje voor : dit type bestand altijd openen met...

suc 6

[Veranderd op 11/2/03 door appie21]
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

Zover was ik ook wel, maar RealOnePlayer verandert dat eigenhandig iedere keer als ik de pc uit en aan zet.

En dat is nou zo irri!
appie21

Bericht door appie21 »

open real one player

ga naar tools >preferences

kies content
dan media types en vink dan aan wat je wel en niet wilt...

heel simpel!!!

suc6
Plaats reactie