Windows Media Player en de preek

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16893
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Windows Media Player en de preek

Bericht door Hendrikus »

Ingetwijfeld een domme vraag, maar ik stel 'm toch :wo

Voor de vakantie wil ik weer wat preken van Prekenweb op cd branden. Dat deed ik altijd (wijze raad van Pim) via Windows Media Player: als je daarmee de preek afspeelde, verscheen er een mogelijkheid in beeld om het bestand meteen op cd te branden. Waarschijnlijk heb ik nu een nieuwere versie van WMP op m'n pc, maar hoe dan ook: die mogelijkheid om de preek op cd te zetten zie ik niet meer. Zie ik iets over het hoofd?

Wie helpt?
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16893
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Opgelost!
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
ndonselaar
Berichten: 3105
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Vertel
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Over de versie, je hebt dan versie 10, een of andere update waarmee je ook muziek kan rippen van cd naar MP3, branden etc.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16893
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
Vertel
Gewoon Nero gebruiken, dat lukte perfect.
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16893
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Oorspronkelijk gepost door Marnix
Over de versie, je hebt dan versie 10, een of andere update waarmee je ook muziek kan rippen van cd naar MP3, branden etc.
Klopt.
Maar dat handige knopje waarmee je een preek naar de cd kon branden, is foetsie.

Beeeetje dom...
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Je kan anders ook gewoon even het bestand toeoegen aan de mediabibliothieek, in de Media Bibliotheek met rechts er op klikken en met links op "naar cd branden"
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
jan03
Berichten: 542
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24

Bericht door jan03 »

Sinds deze week heb ik ook een probleem met het beluisteren van preken via WMP. Ik heb sinds een week vista. Als ik een preek wil beluisteren via prekenweb of preeklinks krijg ik de volgende mededeling:

Microsoft MPEG-1 (50) codec[/B] ontbreekt. Om dit bestand af te kunnen spelen moet u het installeren. Als ik op de link druk om het te installeren krijg ik de mededeling dat dit niet te vinden is...

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Gebruikersavatar
jan03
Berichten: 542
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24

Bericht door jan03 »

jan03 schreef:Sinds deze week heb ik ook een probleem met het beluisteren van preken via WMP. Ik heb sinds een week vista. Als ik een preek wil beluisteren via prekenweb of preeklinks krijg ik de volgende mededeling:

Microsoft MPEG-1 (50) codec[/B] ontbreekt. Om dit bestand af te kunnen spelen moet u het installeren. Als ik op de link druk om het te installeren krijg ik de mededeling dat dit niet te vinden is...

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Heeft hier iemand ervaring mee? Het lukt me nog steeds niet om preken te beluisteren!
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

een ander programmaatje installeren, zoals WinAmp of RealPlahyer.
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11566
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Bericht door Mister »

VLC-player!
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

precies. En als dat niet werkt de codec opzoeken met google.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6333
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Bericht door Gian »

jan03 schreef: Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
XP instaleren.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Gebruikersavatar
jan03
Berichten: 542
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24

Bericht door jan03 »

Gian schreef:
jan03 schreef: Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
XP instaleren.
Serieus? Kan het onder vista niet normaal draaien dan?
Mona Lisa
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 feb 2007, 14:15

Bericht door Mona Lisa »

met installatie van een codecpack zou het opgelost moeten zijn
google op "codecpack" of kijk op http://www.codecpack.nl
Plaats reactie