leefbaar rotterdam stopt met formatie

Plaats reactie
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

leefbaar rotterdam stopt met formatie

Bericht door Billy »

Pim is gestopt met het formeren van een coalitie in rotterdam.

CDA ( van der tak) is afgehaakt omdat Fortuyn niet wil samenwerken met PVDA.

Pim zal waarschijnlijk nu wel in de oppositie komen.

Stellingen:
1. Pim wil liever in de oppositie dus heeft dit spel met opzet gespeeld.

2. Leefbaar Rotterdam doet de rotterdamse kiezer geen recht door de handoek in de ring te gooien.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Pim is gestopt met het formeren van een coalitie in rotterdam.

CDA ( van der tak) is afgehaakt omdat Fortuyn niet wil samenwerken met PVDA.

Pim zal waarschijnlijk nu wel in de oppositie komen.

Stellingen:
1. Pim wil liever in de oppositie dus heeft dit spel met opzet gespeeld.

2. Leefbaar Rotterdam doet de rotterdamse kiezer geen recht door de handoek in de ring te gooien.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
de Paus

Bericht door de Paus »

Fortuyn zit liever in de opposotie, want anders moet ie ook nog wethouder worden.... en dat combineren met het ambt van minister-president :mad2: :sne
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Stelling 3: CDA is dom.

Die denkt nu PF schaakmat te hebben gezet, omdat hij juist NIET met de PvdA in zee wil, maar oppositievoeren is het enige wat hij kan (vermoedelijk) en om dat naat voor te halen zal hij in het college moeten.
Mirror

Bericht door Mirror »

Volgens mij komt het grotendeels door de onwil van CDA. Ik heb het idee dat Balkenende dit niet zo tof vindt. Landelijk probeert CDA zoveel mogelijk met LF mee te lopen, dit wordt in Rotterdam een beetje onderuit gehaald. Ik kan me het goed voorstellen dat Pim weigert met PvdA samen te werken Wat is de gemeenschappelijke basis met een partij die op de voorhand schoffeert en voor racist uitmaakt?

Ruim 33% van de Rotterdamse kiezers heeft nu voor 'niets' gestemd, dat is niet zo goed voor het vertrouwen in de politiek...
Plaats reactie