WAT GAAT ER NA 15 MEI GEBUREN??

Plaats reactie
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

WAT GAAT ER NA 15 MEI GEBUREN??

Bericht door Billy »

Wat denken jullie dat er gaat gebeuren als Pim Fortuyn inderaad de 18 zetels haalt bij de kamerverkiezingen in mei ( zoals de peiling van vanavond uitwees)??

Kan men dan nog wel om pimmetje heen met een kabinetsformatie???
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Wat denken jullie dat er gaat gebeuren als Pim Fortuyn inderaad de 18 zetels haalt bij de kamerverkiezingen in mei ( zoals de peiling van vanavond uitwees)??

Kan men dan nog wel om pimmetje heen met een kabinetsformatie???
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik moet er even niet aan denken. 18 zetels voor Pim in mei.
Laten we hopen dat de afgelopen stemming een groot eken van ontevredenheid is geweest over het huidige beleid. Alleen een beleid met 18 zetels van Pim er in, laten we bidden dat dat niet zal gebeuren.
et is nu al erg genoeg, en wat zal deze blaaskaak in de praktijk kunnen doen?
Volgens mij alleen maar het opjutten van rassenhaat en andere discriminerende dingen.
Goed ik weet wel dat veel van zijn opvattingen in menige huiskring geuit wordt op verjaardagen en zo en daar heeft meneer aardig op ingespeeld. maar kan je daarmee een land regeren? nee!!! volgens mij alleen maar een land de afgrond in storten.
Ik bid elke dag voor een positief christelijke regering en laten we dan alles maar aan de Heere over laten. Hij verlaat niet wat Zijn hand begon. En Hij zal ook hierin uitkomst geven
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Zou Pim met zijn 18 zetels verwoestender zijn voor ons land dan een paars kabinet met 76 zetels?? ik betwijfel dat.

Ik zie ( momenteel) nog niet echt in dat we er met Pim op achteruitgaan.
Goddelozer als de laatste paarse kabinetten ( abortus, homohuwelijk, euthanasie, zondagsrust etc) kan toch bijna niet meer.

Op deze punten hoeven we het inderdaad ook absoluut niet van Pim te verwachten. Dus wat mij betreft is dat om het even.

kijken we naar zijn meningen over veiligheid, asielbeleid, Gezinsleven ( ondanks dat hij zelf homo is!!),Ambtenarij, bureaucratie, wachtlijsten en ga zo nog maar verder moeten we toch zeggen dat hij de vinger op de zere plek legt.
Over zijn manier van presenteren valt inderdaad te twisten. Toch schud hij heeeelll veeell wakker in Den Haag. en dat is denk ik een positief punt.

kijken we naar een persoon als Balkenende dan heeft die in sommige dingen toch min of meer Fortuyns feiten erkend en beaamd dat er inderdaad wat moet gaan gebeuren.

HET GROTE PROBLEEM van Fortuyn is denk ik dat hij heel veel signaleert ( de mening van het Volk!) maar dat hij geen reeele oplossingen bij de hand heeft.
ik bedoel maar: signaleren van wat er verkeerd is gegaan en gaat dat kunnen we allemaal ( hij is echter een van de weinige die het openmlijk in den haag doet/gaat doen) maar NU de OPLOSSINGEN voor zijn geschetste problemen.
dat zal hij in Rotterdanm en misschien ook wel op het Binnenhof waar moeten gaan maken.

Dus of Fortuyn gevaarlijker is als Borst ( d66) die passief verantwoordelijk is voor honderden doden in ons land betwijfel ik ten zeerste.


Tís allemaal niks zolang er geen christelijk bijbels gefundeerde politiek is.!!!

gr.

billy
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
BOELY

Bericht door BOELY »

Tadam, pim 29 zeteltjes, die wordt premier. Ik zie het al. Direct wordt het abbonement op de EU opgezecht. En melkert komt naast van der Vlies te zitten!!!
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Pim wordt geen premier denk ik.
Ik denk dat Pim ( stiekum) eerst wel eens 4 jaartjes in de oppositie wil om een beteje te ""relnichten"" :P :P :P
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
BOELY

Bericht door BOELY »

Is veel beter voor hem. Kan hij lekker schelden, hoeft hij geen verantwoordig af te leggen enz. Zodat hij over 4 jaar misschien nog wat zetels behoud!!!
Plaats reactie