uitvergroten ( demoniseren?) van lpf en / of kabinetsproblem

Plaats reactie
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

uitvergroten ( demoniseren?) van lpf en / of kabinetsproblem

Bericht door Billy »

Sorry, maar kan me de indruk niet onttrekken dat alle perikelenin de LPF en ook met onze nieuwe ministers door de media in deze komkommertijd sterk vergroot en gechargeerd worden uitgedragen!

Let wel de nederlandse pers is sterk links georienteerd en zal er ( tesamen met partijen als pvda, d66 en groen links) sterk op uit zijn dit rechtse kabinet onderuit te halen.

Tuurlijjk zijn er problems bij de lpf! maar bij de PVDA dan, nog niet zo lang geleden? en bij het CDA , niet te vergeten?

Let wel dat een partijbestuur los staat van de regeringscoalitie.
Er wordt nu gedaan alsof het JPB -kabinet van los zand aan elkaar hangt. Dit wil ik niet geloven!

uit betrouwbare bron weet ik dat het een hect team is. Tuurlijk zijn ze het weles niet metv elkaar eens , maar dat wordt nu meer in het openbaar uitgespeeld. En ja... dat kan die linkse nederlandse media niet aan.

Ook onder een paarse regering had het niet goed gegaan met de economie en zou er bezuingd moeten worden. Dat staat geheel los van het JPB- verhaal.

Of zitten we weer te wachten op een soort Den-Uyl kabinet!??



kortom: Boycot de MEDIA:?:?:?:?:?:?
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
an3sdej

Bericht door an3sdej »

Billy, welke pers is links? Telegraaf, NRC, AD? TROS, BNN, AVRO, EO, Commerciële zenders? Noem man en paard en niet van die generalisaties.

En wat is tegenwoordig LINKS?
Trein

Bericht door Trein »

bwahahahhahahaahhaahaaahhhahahhahahahahhahahahahahhaha
mag ik ff heeeeeeeeeel hard lachen, de lpf stabiel en betrouwbaar bwahahahhahahahahhahahah

nou ok, wel betrouwbaar dan, betrouwbaar in het zooi en ruzie maken, dat kan je hun wel toe vertrouwen

Maar ja, een topic van billie hè, dat zegt al genoeg :,

Ennehhh, die betrouwbare bron van je is er waarschijnlijk een van Bokma.

[Veranderd op 10/8/02 door Trein]
limosa

Bericht door limosa »

Dat alle perikelen binnen LPF door de komkommertijd nu worden uitvergroot ben ik wel met je eens Billy. Maar dat komt ook wel doordat er niets binnenkamers blijft. In de paarse tijd gebeurde er ook van alles maar dat werd meestal toegedekt, de bewindsman/vrouw bleef zitten en de vuile was binnen. Dat is nu ook wel anders, iedere LPFfer die een idee heeft draagt dat ook direct maar in de media uit ook als het over personen gaat en dan liefst ook gelijk maar namen noemen. Dat is toch ook het gevolg van (politieke) onervarenheid. Te hopen is dat na het zomerreces JPB de puzzelstukjes op hun plaats weet te krijgen en te houden. Dat zal nog een hele klus zijn en ik ben bang dat het hem niet gaat lukken. De meeste LPFfers zijn toch een soort ongeleid projectiel en daarmee is het slecht oorlogvoeren. En de pers, tja de pers (behalve misschien de Telegraaf maar ja da's ook niet echt goede reclame) is inderdaad niet erg op de hand van de LPF (op z'n zachts gezegd). Na de dood van Pim durven ze niet meer zo maar de afkeer van een politieke koers die rechts van het midden ligt is er natuurlijk nog steeds.

limosa
Plaats reactie