Op wie heb jij gestemd?

de Paus

Bericht door de Paus »

LEEN VAN DIJKE
madelief

Bericht door madelief »

So die zit....................
nou nog de reakties...............
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Voor het menselijk oog misschien helemaal niks bereikt dan alleen getuigen, maar gelukkig is er ook een Goddelijk oog die alles overziet en die anders kijkt dan wij mensen!

Zelfs christen worden door de tijdstroom meegesleept!!!!!!!! Men wil resultaat zien!!!!! Als er voor het menselijk oog geen resultaat is dan schrijven we het af; we lijken wel de 'wereldse' mens!!!!

God kijkt gelukkig naar ons geloof en de getuigenis ervan en niet naar getalletjes en resultaatjes!

SO DIE SIT!!!!!!!!!

Ook weleens gehoord over dat de beste stuurlui aan wal staat?
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Komen er nog reakties?????????:P
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Tja,

Wie zwijgt stemt toe!
madelief

Bericht door madelief »

Voor een deel heb je wel gelijk
Dat wel.....................

:?:,
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Ik eigenlijk ook! :P:in
bralbal

Bericht door bralbal »

Origineel geplaatst door kridje
Voor het menselijk oog misschien helemaal niks bereikt dan alleen getuigen, maar gelukkig is er ook een Goddelijk oog die alles overziet en die anders kijkt dan wij mensen!

Zelfs christen worden door de tijdstroom meegesleept!!!!!!!! Men wil resultaat zien!!!!! Als er voor het menselijk oog geen resultaat is dan schrijven we het af; we lijken wel de 'wereldse' mens!!!!

God kijkt gelukkig naar ons geloof en de getuigenis ervan en niet naar getalletjes en resultaatjes!

SO DIE SIT!!!!!!!!!

Ook weleens gehoord over dat de beste stuurlui aan wal staat?

en wat dacht je hier van?

In onze nationale en internationale politiek zet de S.G.P. geen enkele zode aan de dijk. Daarvoor ligt het gemenebest te zwaar te slapen in de moderniteit. Maar zij blijft de eigenlijke vragen -- die van de geestelijke grondslagen van de staat en de samenleving -- aan de orde stellen.Dit is een hoogst opmerkelijk verschijnsel. In het algemeen hebben de ultra-gereformeerden de band tussen het natuurlijke en het geestelijke leven vrijwel doorgesneden. Maar in het politieke knopen zij de eindjes toch weer aan elkaar.

prof.dr. A. A. van Ruler
Leendert

Bericht door Leendert »

ik mag nog nie stemme :sne :# maar als ik 18 ben weet ik wel op wie ik ga stemme :eur
Plaats reactie