SGP Partijdag 28 februari
Laat ik nu altijd al een voorstander geweest zijn van het "wij" gevoel in plaats van het mannenbroeders gevoel!
Maar goed ieder zijn meug. En ik geloof dat het bij politiek niet moet draaien om het mannen broeders gevoel maar eerder om het democratische gevoel. Wat wil het volk cq onze achterban van ons en wat zal de weg zijn die we gaan bewandelen!
Maar goed ieder zijn meug. En ik geloof dat het bij politiek niet moet draaien om het mannen broeders gevoel maar eerder om het democratische gevoel. Wat wil het volk cq onze achterban van ons en wat zal de weg zijn die we gaan bewandelen!
Hoe lang zal het nog duren, voordat ze vrouwen accepteren bij de SGP. Dat is écht een struikelblok voor m'n ouders.
En de stem van de vrouw, wordt die wel benut dan? door de man 2x te laten stemmen? Of laten jullie de stem van de vrouw verloren gaan.
(sorry, domme mensen, domme vragen....)
En de stem van de vrouw, wordt die wel benut dan? door de man 2x te laten stemmen? Of laten jullie de stem van de vrouw verloren gaan.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
beste marsm104,Oorspronkelijk gepost door marsm104
Hoe lang zal het nog duren, voordat ze vrouwen accepteren bij de SGP. Dat is écht een struikelblok voor m'n ouders.
ga even naar betreffende topic over vrouwen en sgp.
wil ik wel verder discusieeren hierover.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Tja das nog erger dan vrouw zijn.Oorspronkelijk gepost door marsm104Wij hebben in onze kerk toch regelmatig een bijeenkomst van het CU. Lijkt me te vergelijken met een partijdag. Verder kan ik er niet veel van zeggen, ik heb politiek nog niks in te brengen :!Oorspronkelijk gepost door BillyOorspronkelijk gepost door Egbertmannenbroeders onder elkaar héé. Het 'ons kent ons' gevoel en dat wordt nog gemist bij de CUOorspronkelijk gepost door bjdendekker
Wat is er leuk aan zo'n partijdag?
:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u
[Edit]
--> ik ben nog maar 17 snik snik
[/edit]
[Aangepast op 15/1/04 door marsm104]
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Oorspronkelijk gepost door bjdendekkerTja das nog erger dan vrouw zijn.Oorspronkelijk gepost door Egbert
[
--> ik ben nog maar 17 snik snik
[/edit]
kijk en voor deze leeftijdscategorie heeft de SGP nu juist de meeste aandacht
(ongeacht je man of vrouw ben)
en is er op DV 3 april 2004 de SGP Jongerendag!!!!!
en is er het kwartaalblad Ons Contact en heel veel
regionale SGP-jongerenbijeenkomsten
kijk op http://www.sgpj.nl
[Aangepast op 17/1/04 door SGpeetje]
Zeg ik dacht dat dit een forum was voor discussies en niet voor propaganda voor de één of andere politieke partij. Maar forgive me if i am wrong.
je mag van mij best zeggen voor welke partij je bent hoor maar ik vind dit verdacht veel op zieltjes winnen gaan lijken en dat lijkt me toch echt niet de bedoeling!!!!!
je mag van mij best zeggen voor welke partij je bent hoor maar ik vind dit verdacht veel op zieltjes winnen gaan lijken en dat lijkt me toch echt niet de bedoeling!!!!!
Bedankt voor de tip. Zal er over nadenken. Het is alleen té ver reizen. Maar ik zal er op letten!kijk en voor deze leeftijdscategorie heeft de SGP nu juist de meeste aandacht
(ongeacht je man of vrouw ben)
en is er op DV 3 april 2004 de SGP Jongerendag!!!!!
en is er het kwartaalblad Ons Contact en heel veel
regionale SGP-jongerenbijeenkomsten
kijk op http://www.sgpj.nl
[Aangepast op 17/1/04 door SGpeetje]
[Aangepast op 19/1/04 door marsm104]
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
-
- Contacteer: