Frankrijk heeft een heel andere traditie wat betreft Godsdienstvrijheid dan Nederland. Daarom is de situatie niet te vergelijken, jammer genoeg. Ik begrijp ook zeer goed waarom frankrijk zo handelt. Eind 18e eeuw waren de katholieken bij de Revolutie het haasje, sindsdien is iedereen een burger. Nu gaan de moslims zich onderscheiden tussen de burgers, en levert dat veel problemen op. Daarom probeert de Franse regering dat onderscheid te nivelleren, door een akket maatregelen aan te nemen.
Voor Nederland mag wat mij betreft hetzelfde gelden. Ik heb persoonlijk geeen moeite mee als het speciaal onderwijs zou verdwijnen.
ik heb dan ook geen kinderen.
weer demonstratie AEL
Zaterdag 27 maart aanstaande zal op de Dam in Amsterdan Sjeikh Ahmed Yassine worden herdacht. Naast het herdenken van de oprichter en leider van Hamas, willen we aanstaande zaterdag ook onze steun betuigen aan het Palestijns verzet.
AEL roept alle symphatisanten van het Palestijns verzet op om zaterdag naar de Dam en met haar komst haar steun te betuigen aan het verzet.
Dag: zaterdag 27 maart
Tijd: 13:30-15:00
Plaats: De Dam, Amsterdam
Er zal geen tocht plaatsvinden. De herdenking zal plaatsvinden op de Dam.
Schande!! Let op mijn woorden. Dit worden rellen.
AEL roept alle symphatisanten van het Palestijns verzet op om zaterdag naar de Dam en met haar komst haar steun te betuigen aan het verzet.
Dag: zaterdag 27 maart
Tijd: 13:30-15:00
Plaats: De Dam, Amsterdam
Er zal geen tocht plaatsvinden. De herdenking zal plaatsvinden op de Dam.
Schande!! Let op mijn woorden. Dit worden rellen.
oooooh dat mag je niet zeggen.... het is veel leuker om dat met z'n allen te ontkennen. :,Oorspronkelijk gepost door Herman
Misschien kunnen we er dan ook een paar raketten op afvuren. Zijn we ook van die Nederlands Palestijnen af.
Dat doen we namelijk wel, de politie zal er wel naast staan, met hun handen in het haar...
[Aangepast op 25/3/04 door marsm104]
Met vriendelijke groet, Rick Marsman