Europa Transparant

christa

Bericht door christa »

van buitenen is tenminste eindelijk eens een vent die doet wat-ie zegt en zegt wat-ie doet!!!

en daarom -omdat er al hypocrisie genoeg is, méér dan genoeg- heb ik van harte op vanbuitenen gestemd!

en dat hij een christen is, en dat niet onder stoelen of banken steekt, vind ik geweldig!
limosa

Bericht door limosa »

Ik heb niet op hem gestemd. Maar even in het algemeen: ik heb niet zoveel moeite met one-issue partijen. Als het er maar niet teveel worden. Als er genoeg partijen zijn die in de breedte werken en voor continuiteit zorgen kan het geen kwaad een paar van die op één onderwerp gerichte partijen te hebben. 't Is een soort van projectmatig politiek bedrijven. Maar teveel is niet goed, dan vervaagd de samenhang tussen de verschillende onderwerpen.
wim314

Bericht door wim314 »

indd... van buitenen ziet het ook vanuit principe om hier aandacht aan te besteden...en dit is wellicht de beste manier daarvoor... fraude is stelen....

Zijn getuigenis in bijv. het financiele dagblad deed mij eigenlijk overtuigen dat we hier te maken hebben met een man van principe, spirit, moed en doorzettingsvermogen...prima idee zo. Zijn doel is ook het opheffen van zijn eigen partij... hij snapt het
Plaats reactie