Leuk en lekkerGritje schreef:We hebben zojuist met de hele familie oliebollen gebakken. Eens kijken hoeveel we er maandag nog hebben
Hoe moet ik me dat voorstellen:"met de hele familie"?
Leuk en lekkerGritje schreef:We hebben zojuist met de hele familie oliebollen gebakken. Eens kijken hoeveel we er maandag nog hebben
Tja, vandaag met 3 pannen naast elkaar bakken. Dit doen we bij mijn ouders. En dan komt een groot gedeelte van de familie mee om te helpen bakken en natuurlijk opetenOrchidee schreef:Leuk en lekkerGritje schreef:We hebben zojuist met de hele familie oliebollen gebakken. Eens kijken hoeveel we er maandag nog hebben
Hoe moet ik me dat voorstellen:"met de hele familie"?
Een interkerkelijk stuk? Of is interkelijk Zeeuws?Zeeuw schreef:Vanmorgen met 2 vrienden een interkelijk stuk ge-mtb’t. De rest van de dag huishoudelijke zaken en op t forum kijken.
Oh, interkerkelijk als afkomstig uit drie verschillende kerken.Roeline schreef:Een interkerkelijk stuk? Of is interkelijk Zeeuws?Zeeuw schreef:Vanmorgen met 2 vrienden een interkelijk stuk ge-mtb’t. De rest van de dag huishoudelijke zaken en op t forum kijken.
Mooi, dat is nog eens echt mountainbiken in de werkelijke zin van het woord.Zeeuw schreef:Oh, interkerkelijk als afkomstig uit drie verschillende kerken.Roeline schreef:Een interkerkelijk stuk? Of is interkelijk Zeeuws?Zeeuw schreef:Vanmorgen met 2 vrienden een interkelijk stuk ge-mtb’t. De rest van de dag huishoudelijke zaken en op t forum kijken.
He! Zit je nog bij de baas?Lourens schreef:Na heel lang geleden weer eens een bezoek brengen aan RF en eens rustig wat doorlezen.
Jazeker, wel andere plek en functie (wat was ik toen ik hier nog kwam? Geen idee meer), maar in ieder geval nog dezelfde baas, al 39,5 jaar.BJD schreef:He! Zit je nog bij de baas?Lourens schreef:Na heel lang geleden weer eens een bezoek brengen aan RF en eens rustig wat doorlezen.
Mij net zo alleen wat korter qua jarenLourens schreef:Jazeker, wel andere plek en functie (wat was ik toen ik hier nog kwam? Geen idee meer), maar in ieder geval nog dezelfde baas, al 39,5 jaar.BJD schreef:He! Zit je nog bij de baas?Lourens schreef:Na heel lang geleden weer eens een bezoek brengen aan RF en eens rustig wat doorlezen.
Gratis? Dat is wel gaaf. Zou ik ook graag eens willen doen. En dan het liefst ook de tips erbij hoe het goed aan te pakken.Dodo schreef:Ik krijg straks iemand van het wijkteam die warmtefoto's van het huis gaat maken. Ik ben heel benieuwd waar de warmte lekt. Waarschijnlijk op veel plekken, het is een jaren zeventig huis.