Islamitische Scholen

Plaats reactie
de Paus

Bericht door de Paus »

Weet je wat voor consequenties het heeft als je deze scholen gaat sluiten? Ik stel voor deze scholen niet te sluiten, maar om ze onder toezicht te stellen van een hogere instantie.

de paus
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

We kunnen dze scholen wel verbieden maar wat gebeurt er met onze eigen reformatorische scholen.
ben er van overtuigd dat die van de overheid dan ook geen bestaansrecht meer hebben.

Hier wordt de Heidelbergse Cathechismus geleerd die de Roomse mis een VERVLOEKTE AFGODERIJU noemt en leert!

Op grond van art. 36 moeten we de Islamitische ( maar ook Roomse!!!) scholen weren omdat er een valse Godsdienst wordt geleerd.

Brrrrr.. anno 2002 wordt het er allemaal niet makkeleijker op met onze Grondwet en een Vrijheid van meningsuiting en een Scholenvrijheid..

Optie: Streng toezicht op deze scholen of de integratie er wel door bevordert en uitgedragen word. Zo niet ? School sluiten en de onderwijzers / bestuursleden terug sturen naar hun eigen land. :mad2:
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
de Paus

Bericht door de Paus »

Optie: Streng toezicht op deze scholen of de integratie er wel door bevordert en uitgedragen word. Zo niet ? School sluiten en de onderwijzers / bestuursleden terug sturen naar hun eigen land. :mad2:
Terug sturen naar eigen land? Kom op man! Zelfs Janmaat ging niet zo ver! Dit is discriminatie van de bovenste plank. Ik raad je stevig aan deze opmerking terug te nemen.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Mening terug nemen?? Discriminatie?? geen denekn aan paus.!!

Mensen die Fundamentalistisch Islamitische gedachten verspreiden en uitdragen ( begrijp me goed, dit zijn dus absoluut NIET ALLE buitenlanders!!) moeten inderdaad terug naar land van herkomst!!
In Iran, Irak, Saouda Arabie , Marokko daar horen die en niet HIER!!!!!!!!!!!

Die zijn een groot gevaar voor de nederlandse samenleving en cultuur.

Op dez mensen is mijn mening gestoelt dus nogmaals ik ben geen rechts-extremist of janmaat!

begrepen?



Optie: Streng toezicht op deze scholen of de integratie er wel door bevordert en uitgedragen word. Zo niet ? School sluiten en de onderwijzers / bestuursleden terug sturen naar hun eigen land. :mad2:
Terug sturen naar eigen land? Kom op man! Zelfs Janmaat ging niet zo ver! Dit is discriminatie van de bovenste plank. Ik raad je stevig aan deze opmerking terug te nemen.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
de Paus

Bericht door de Paus »

billy, je vergeet dat die leraren en leraressen ook gewoon hun pabo-diploma hebben moeten halen... en dat ze al jaren in Nederland wonen, waarschijnlijk in overgrote meerderheid van de tweede generatie allochtonen zijn... en dan nog weer deze mensen terug sturen?? Nee... hier heb ik geen enkel begrip voor. Ontneem hen dan eerst maar eens de leerbevoegdheid.

de paus
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Pabo diploma wel of niet maakt m.i. niks uit!

als de bevoegdheid wordt weggenomen bij dit soort mensen blijven ze toch hun gedachtengoed uitdragen middels Moskees, jeugdwerk, stichtingen en verenigingen.

Dus dat uitdragen van moslimfundamentalisme is niet afhankelijk van hun onderwijsbevoegdheid!

KORTOM ERUIT!!! met die fundamentalistische lui

:mad2: :? :mad2: :?
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
de Paus

Bericht door de Paus »

als de bevoegdheid wordt weggenomen bij dit soort mensen blijven ze toch hun gedachtengoed uitdragen middels Moskees, jeugdwerk, stichtingen en verenigingen
Jaja... alle moskeeen zijn zekers slecht en al het jeugdwerk is slecht... Ach, ze hebben tenminste jeugdwerk.
Dus dat uitdragen van moslimfundamentalisme is niet afhankelijk van hun onderwijsbevoegdheid!
Waarom heet dit topic dan Islamitische SCHOLEN? Volgens mij gaat het meer of fundamentalisten.
KORTOM ERUIT!!! met die fundamentalistische lui

:mad2: :? :mad2: :?
Geen commentaar.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

De discussie en onderzoek van de BVD richt zich op anti-westerse propaganda en moslimfundamentalisme ( haat tegen westen)die uitgedragen wordt op 20 % van de islamitische scholen. Die ook nog eens worden gesteund vanuit het Oosten.

wat betreft je cinische opmerking over moskees paus zijn er moskees waar dan WEL een goede leer wordt uitgedragen?

op grond van art. 36 NGB mogen er al helemaal geen moskeeeen zijn in Nederland!!

waarom lever je ineens geen commentaar meer?
beetje flauw, tuurlijk mag je een andere mening hebben maar schaar me niet onder een stelletje rechtse discriminanten.

Ik probeer gewoon een heldere kijk erop los te laten. !! en de laatste tijd in de politiek meerdere met mij ( bijvb. Balkenende e.a.)
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
de Paus

Bericht door de Paus »

wat betreft je cinische opmerking over moskees paus zijn er moskees waar dan WEL een goede leer wordt uitgedragen?
Ja, er zijn moskeeen waar de islam op een goede manier wordt geleerd. Dat is zonder al dat fundamentalisme.
op grond van art. 36 NGB mogen er al helemaal geen moskeeeen zijn in Nederland!!
Daar tegenover zet ik gewoon onze grondwet, die zegt dat er wel degelijk (en dat is een groot voorrecht in dit land) moskeeen mogen zijn.
waarom lever je ineens geen commentaar meer?
beetje flauw, tuurlijk mag je een andere mening hebben maar schaar me niet onder een stelletje rechtse discriminanten.
Waarheid is altijd hard.
Ik probeer gewoon een heldere kijk erop los te laten. !!
Dat is dus mislukt. Je bent beland in het bespotten en wegspotten van een bepaalde groep mensen over de kam van enkele fundamentalisten binnen die groep. Dat noem ik nogal kortzichtig.

de paus
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Ik reken me ook niet tot de mannen die stemmen moeten winnen en zo van alles ineens vlak voor mei gaan roepen.

Toch is er (politiek) genoeg inhoudelijk bewijs dat het niet goed gaat in die moskees en op die scholen ( aanzet tot islam fundamentalisme), om de mond open te doen.

Er kan niet geneog op het GEVAAR van de Islam gehamerd worden.

(jammer dat fortuyn e.a. het met en andere motivatie doen dan wij met een andere achtergrond)

Niettemin zou ik blij zijn als er daadwerkelijk wat aan gedaan word de komende kabinetsperiode.

wat betreft je laatste opmerking voorbijganger:

Kan een Moslim met een (extreem)fundamentalistische Islam mening/visie respect hebben voor een rechtstaat als Nederland? nee toch?

Volgens mij ( uit ervaring weet ik hetzelf bij ondervinding) kan je beter te doen hebben met een verwesterde (en/of"ongelovige") moslim dan met een streng-islamitische.

wat betreft het fundamentalistische van refo-partijen en scholen: Daar wordt 100% zeker geen HAAT opgezet tegen andersdenkenden en /of niet-gelovigen. dat maakt het verschil
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Trein

Bericht door Trein »

Billy, ik moet van je kotsen. Die beroemde Nazi met snor uit 40/45 had het niet beter kunnen verwoorden dan jij


[Edited on 3/6/02 by Trein]
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

TREIN,

Gister stond er een intervieuw met Kees van der Staaij van de SGP in het RD.

hieronder een stukje uit het intervieuw betreffende ""fundamentalisme"" en het verschil tussen gerefoirmeerden en Moslims

misschien heb je er wat aan.

De volledige weergave van het intervieuw kun je vinden op:http://www.refdag.nl/website/artikel.as ... m=2002-3-5

Kees van der Staaij:


Na 11 september en de toen openbaar gekomen dreiging van het moslimextremisme is ook het orthodox-christelijke geloof -en zijn ook zij die dat geloof uitdragen- onder de banvloek van het verwijt van â€
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Plaats reactie