Een beetje aandacht voor mijzelf

Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Als het maar geen boos getinte brief is, maar een brief tot opbouw van elkaar. We zijn allemaal Christenen, volgelingen van Hem. Laat dat ook blijken!

Hoop dat die brief wat meer niveau heeft, dan de gemiddelde reactie op dit forum...
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12083
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Bericht door Herman »

Oorspronkelijk gepost door memento

Wel, God bereid Zelf het hart toe
Ik dacht, ook door middel van het Woord. Dat deel van het Woord dat afgezig was.

Maar goed, laat ik mijn uiteenzettingen stoppen en me scharen bij diegenen die bij de volgende begrafenis gaan folderen.
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door Rhodé
Achnee,

folderen bij een begrafenis wekt alleen maar ergernis.
Laten we nu een liefdevolle briefschrijven aan de dominee, die bereikt tenslotte een grote groep mensen. Ook zou een brief aan het Koningshuis beter zijn dan folderen. Voor onze kroonprins werkt email waarschijnlijk weer beter (met een link naar prekenweb, natuurlijk).

[Aangepast op 31/3/04 door Rhodé]
Denk een aan wijlen Ds. Zandt, hoe die gesprektijd aangevraagd had bij de koningin, eerst afgewezen, later was hij welkom, het was een waarschuwend woord die hij bracht in het koningshuis.

"face to face" lijkt me een beter optie.

Maar wie zal dat gaan doen?

'K zelf zou er misschien tegen opzien.
Dit in verband hoe brengen we het er zelf af.
england

Bericht door england »

Goed idee, inderdaad! Maar het kan ook goed zijn zoals Rhode zegt, eerst een brief met de uitnodiging het mondeling toe te lichten...
Plaats reactie