Ik vind dit niet echt geloofwaardig, Omtzigt is al weken het bekendste kamerlid. En dan alledrie precies hetzelfde vergeten? TjaAmbtenaar schreef:Ik vermoed dat met name Rutte en Ollongren net iets meer aan hun hoofd hebben dan jij.Zita schreef:Ik dacht dat mijn geheugen slecht was. Maar Rutte, Jorritsma en Ollongren weten alledrie niet meer wat minder dan twee weken geleden is gebeurd. Dat is toch nog wel een tikje vergeetachtiger dan ik. Sneu voor hen.
Kabinetsformatie 2021
-
Re: Kabinetsformatie 2021
-
Moet zeggen dat ik haar een handige debater vind en dat ze een sterke uitstraling heeft, hoewel ik niks heb met haar opvattingen. Maar Azarkan vind ik ook een goed kamerlid.Jantje schreef:Dat vroeg ik me ook al af.Hollander schreef:In welke opzichten?Mistig schreef:Ik vind haar een aanwinst voor de tweede kamer.Zita schreef:Mevrouw Kaag heeft wel een vrij vervelend corrigerend toontje.
-
Vind jij dat dhr Rutte aan kan blijven ?Ambtenaar schreef:Ik vermoed dat met name Rutte en Ollongren net iets meer aan hun hoofd hebben dan jij.Zita schreef:Ik dacht dat mijn geheugen slecht was. Maar Rutte, Jorritsma en Ollongren weten alledrie niet meer wat minder dan twee weken geleden is gebeurd. Dat is toch nog wel een tikje vergeetachtiger dan ik. Sneu voor hen.
Zo ja : Waarom ?
Zou het vreemd zijn als we opmerken dat God hierin blaast? We kunnen een grote overwinning behalen, veel zelfvertrouwen, maar als je geen rekening met Gods weg houdt, dan kan een groot geachte zekerheid zomaar ineenstorten. Dan kan het zomaar geheel anders lopen, zo dat ook niet één mens had kunnen bedenken.
Wie had begin vorig jaar bedacht dat onze kerkdiensten werden wat ze nu zijn? Niemand die daar rekening mee hield. Hoewel er wel de waarschuwingen waren dat het niet goed ging. En als het nu nog niet goed gaat.... wat moet er dan nog gebeuren? Misschien is het goed te bedenken dat een mens zijn weg overdenkt maar dat het bestuur van God zo geheel anders kan zijn, en daar zouden we mee moeten rekenen als wij en onze vaderen God verlaten hebben.
Wie had begin vorig jaar bedacht dat onze kerkdiensten werden wat ze nu zijn? Niemand die daar rekening mee hield. Hoewel er wel de waarschuwingen waren dat het niet goed ging. En als het nu nog niet goed gaat.... wat moet er dan nog gebeuren? Misschien is het goed te bedenken dat een mens zijn weg overdenkt maar dat het bestuur van God zo geheel anders kan zijn, en daar zouden we mee moeten rekenen als wij en onze vaderen God verlaten hebben.
© -DIA- 33.330 || 16 Years of Struggle (03.10.2008-31.10.2024)
Ik hoop dat Rutte mag blijven.
Dan moet je hem maar opdragen in het gebed, of hij ook de Waarheid mag leren kennen. En ook de Weg en het Leven.Ad Anker schreef:Ik hoop dat Rutte mag blijven.
Zo raar vind ik dit niet. Hij maakt het laatste jaar werkweken van 80-100 uur. Hij spreekt dagelijks heel veel mensen. Dat zij het alle drie niet meer weten staaft Rutte's verklaring dat het iets onbeduidends was en niet relevant.Zita schreef:Ik dacht dat mijn geheugen slecht was. Maar Rutte, Jorritsma en Ollongren weten alledrie niet meer wat minder dan twee weken geleden is gebeurd. Dat is toch nog wel een tikje vergeetachtiger dan ik. Sneu voor hen.
-
Waarom hoop je dat ?Ad Anker schreef:Ik hoop dat Rutte mag blijven.
Hij durft niet voor zichzelf te bidden. Dan moeten wij het maar voor hem doen-DIA- schreef:Dan moet je hem maar opdragen in het gebed, of hij ook de Waarheid mag leren kennen. En ook de Weg en het Leven.Ad Anker schreef:Ik hoop dat Rutte mag blijven.
-
Het gaat over de 2e kamer-DIA- schreef:Zou het vreemd zijn als we opmerken dat God hierin blaast? We kunnen een grote overwinning behalen, veel zelfvertrouwen, maar als je geen rekening met Gods weg houdt, dan kan een groot geachte zekerheid zomaar ineenstorten. Dan kan het zomaar geheel anders lopen, zo dat ook niet één mens had kunnen bedenken.
-
Maar vind jij dat hij mag blijven ?merel schreef:Zo raar vind ik dit niet. Hij maakt het laatste jaar werkweken van 80-100 uur. Hij spreekt dagelijks heel veel mensen. Dat zij het alle drie niet meer weten staaft Rutte's verklaring dat het iets onbeduidends was en niet relevant.Zita schreef:Ik dacht dat mijn geheugen slecht was. Maar Rutte, Jorritsma en Ollongren weten alledrie niet meer wat minder dan twee weken geleden is gebeurd. Dat is toch nog wel een tikje vergeetachtiger dan ik. Sneu voor hen.
-
Persoonlijk vind ik wel jammer
1. Als de SGP tegen de motie van Wilders gaat stemmen.
2. Dat ze niet iets van de Bijbel in het debat hebben gebracht, had ik wel gedacht.
2. Dat ze niet iets van de Bijbel in het debat hebben gebracht, had ik wel gedacht.
- Albert1987
Ik hoop dat de SGP tegen die motie gaat stemmen en Rutte blijft steunen.Geytenbeekje schreef:Persoonlijk vind ik wel jammer
Hij sprak de waarheid, ik heb hem gezien, het was heel echt.
en nu is mevrouw Ologren aan het praten die precies hetzelfde zegt.
Zeven tips voor premier Rutte en inmiddels begrijp ik ook voor minister Ollongren:
https://www.google.nl/amp/s/uwassistent ... format=amp
https://www.google.nl/amp/s/uwassistent ... format=amp
Oh? en die heeft hier niet mee van doen? Nou, dan kon het wel eens nog veel moeilijker worden. We hebben onze volksvertegenwoordigers gekozen. De uitslag weten we: We hebben voor een antichristelijke volksvertegenwoordiging gekozen.Geytenbeekje schreef:Het gaat over de 2e kamer-DIA- schreef:Zou het vreemd zijn als we opmerken dat God hierin blaast? We kunnen een grote overwinning behalen, veel zelfvertrouwen, maar als je geen rekening met Gods weg houdt, dan kan een groot geachte zekerheid zomaar ineenstorten. Dan kan het zomaar geheel anders lopen, zo dat ook niet één mens had kunnen bedenken.