Kabinetsformatie 2021

Henk J

Re: Kabinetsformatie 2021

Bericht door Henk J »

Ambtenaar schreef:
Zita schreef:Ik dacht dat mijn geheugen slecht was. Maar Rutte, Jorritsma en Ollongren weten alledrie niet meer wat minder dan twee weken geleden is gebeurd. Dat is toch nog wel een tikje vergeetachtiger dan ik. Sneu voor hen.
Ik vermoed dat met name Rutte en Ollongren net iets meer aan hun hoofd hebben dan jij.
Ik vind dit niet echt geloofwaardig, Omtzigt is al weken het bekendste kamerlid. En dan alledrie precies hetzelfde vergeten? Tja
Henk J

Bericht door Henk J »

Jantje schreef:
Hollander schreef:
Mistig schreef:
Zita schreef:Mevrouw Kaag heeft wel een vrij vervelend corrigerend toontje.
Ik vind haar een aanwinst voor de tweede kamer.
In welke opzichten?
Dat vroeg ik me ook al af.
Moet zeggen dat ik haar een handige debater vind en dat ze een sterke uitstraling heeft, hoewel ik niks heb met haar opvattingen. Maar Azarkan vind ik ook een goed kamerlid.
Geytenbeekje

Bericht door Geytenbeekje »

Ambtenaar schreef:
Zita schreef:Ik dacht dat mijn geheugen slecht was. Maar Rutte, Jorritsma en Ollongren weten alledrie niet meer wat minder dan twee weken geleden is gebeurd. Dat is toch nog wel een tikje vergeetachtiger dan ik. Sneu voor hen.
Ik vermoed dat met name Rutte en Ollongren net iets meer aan hun hoofd hebben dan jij.
Vind jij dat dhr Rutte aan kan blijven ?
Zo ja : Waarom ?
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Zou het vreemd zijn als we opmerken dat God hierin blaast? We kunnen een grote overwinning behalen, veel zelfvertrouwen, maar als je geen rekening met Gods weg houdt, dan kan een groot geachte zekerheid zomaar ineenstorten. Dan kan het zomaar geheel anders lopen, zo dat ook niet één mens had kunnen bedenken.
Wie had begin vorig jaar bedacht dat onze kerkdiensten werden wat ze nu zijn? Niemand die daar rekening mee hield. Hoewel er wel de waarschuwingen waren dat het niet goed ging. En als het nu nog niet goed gaat.... wat moet er dan nog gebeuren? Misschien is het goed te bedenken dat een mens zijn weg overdenkt maar dat het bestuur van God zo geheel anders kan zijn, en daar zouden we mee moeten rekenen als wij en onze vaderen God verlaten hebben.
© -DIA- 33.330 || 16 Years of Struggle (03.10.2008-31.10.2024)
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Ik hoop dat Rutte mag blijven.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Ad Anker schreef:Ik hoop dat Rutte mag blijven.
Dan moet je hem maar opdragen in het gebed, of hij ook de Waarheid mag leren kennen. En ook de Weg en het Leven.
merel

Bericht door merel »

Zo raar vind ik dit niet. Hij maakt het laatste jaar werkweken van 80-100 uur. Hij spreekt dagelijks heel veel mensen. Dat zij het alle drie niet meer weten staaft Rutte's verklaring dat het iets onbeduidends was en niet relevant.
Geytenbeekje

Waarom hoop je dat ?
merel

Bericht door merel »

-DIA- schreef:
Dan moet je hem maar opdragen in het gebed, of hij ook de Waarheid mag leren kennen. En ook de Weg en het Leven.
Hij durft niet voor zichzelf te bidden. Dan moeten wij het maar voor hem doen ;)
Geytenbeekje

-DIA- schreef:Zou het vreemd zijn als we opmerken dat God hierin blaast? We kunnen een grote overwinning behalen, veel zelfvertrouwen, maar als je geen rekening met Gods weg houdt, dan kan een groot geachte zekerheid zomaar ineenstorten. Dan kan het zomaar geheel anders lopen, zo dat ook niet één mens had kunnen bedenken.
Wie had begin vorig jaar bedacht dat onze kerkdiensten werden wat ze nu zijn? Niemand die daar rekening mee hield. Hoewel er wel de waarschuwingen waren dat het niet goed ging. En als het nu nog niet goed gaat.... wat moet er dan nog gebeuren? Misschien is het goed te bedenken dat een mens zijn weg overdenkt maar dat het bestuur van God zo geheel anders kan zijn, en daar zouden we mee moeten rekenen als wij en onze vaderen God verlaten hebben.
Het gaat over de 2e kamer :offtopic
Geytenbeekje

merel schreef:
Zo raar vind ik dit niet. Hij maakt het laatste jaar werkweken van 80-100 uur. Hij spreekt dagelijks heel veel mensen. Dat zij het alle drie niet meer weten staaft Rutte's verklaring dat het iets onbeduidends was en niet relevant.
Maar vind jij dat hij mag blijven ?
Geytenbeekje

Persoonlijk vind ik wel jammer

1. Als de SGP tegen de motie van Wilders gaat stemmen.
2. Dat ze niet iets van de Bijbel in het debat hebben gebracht, had ik wel gedacht.
Albert1987

Bericht door Albert1987 »

Geytenbeekje schreef:Persoonlijk vind ik wel jammer

1. Als de SGP tegen de motie van Wilders gaat stemmen.
2. Dat ze niet iets van de Bijbel in het debat hebben gebracht, had ik wel gedacht.
Ik hoop dat de SGP tegen die motie gaat stemmen en Rutte blijft steunen.
Hij sprak de waarheid, ik heb hem gezien, het was heel echt.
en nu is mevrouw Ologren aan het praten die precies hetzelfde zegt.
Piet Puk

Bericht door Piet Puk »

Zeven tips voor premier Rutte en inmiddels begrijp ik ook voor minister Ollongren:

https://www.google.nl/amp/s/uwassistent ... format=amp
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Geytenbeekje schreef:
-DIA- schreef:Zou het vreemd zijn als we opmerken dat God hierin blaast? We kunnen een grote overwinning behalen, veel zelfvertrouwen, maar als je geen rekening met Gods weg houdt, dan kan een groot geachte zekerheid zomaar ineenstorten. Dan kan het zomaar geheel anders lopen, zo dat ook niet één mens had kunnen bedenken.
Het gaat over de 2e kamer :offtopic
Oh? en die heeft hier niet mee van doen? Nou, dan kon het wel eens nog veel moeilijker worden. We hebben onze volksvertegenwoordigers gekozen. De uitslag weten we: We hebben voor een antichristelijke volksvertegenwoordiging gekozen.
Plaats reactie