Documentaire Urker Mannenkoor

Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Mara »

Marnix schreef:Waarom? Gaan er dan mensen op zondag werken omdat je op maandag boer zoekt vrouw terugkijkt?
Nee, maar je kijkt op zondag uit principe niet. Als je dan programma's op gaat nemen of terugkijken, kun je net zo goed op zondagavond kijken.
Wat is dan het verschil ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33452
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Tiberius »

Mara schreef:
Marnix schreef:Waarom? Gaan er dan mensen op zondag werken omdat je op maandag boer zoekt vrouw terugkijkt?
Nee, maar je kijkt op zondag uit principe niet. Als je dan programma's op gaat nemen of terugkijken, kun je net zo goed op zondagavond kijken.
Wat is dan het verschil ?
Dat je het dan niet op zondag doet.
Ik werk ook niet op zondag. Maar ik lees wel op maandag de mailtjes die 's zondags binnengekomen zijn.
Wat is het verschil?
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Mara »

Tiberius schreef:
Mara schreef:
Marnix schreef:Waarom? Gaan er dan mensen op zondag werken omdat je op maandag boer zoekt vrouw terugkijkt?
Nee, maar je kijkt op zondag uit principe niet. Als je dan programma's op gaat nemen of terugkijken, kun je net zo goed op zondagavond kijken.
Wat is dan het verschil ?
Dat je het dan niet op zondag doet.
Ik werk ook niet op zondag. Maar ik lees wel op maandag de mailtjes die 's zondags binnengekomen zijn.
Wat is het verschil?
Die mailtjes kies je zelf niet voor, alhoewel ik zelden een mail op zondag binnenkrijg, alleen van die automatische mails van bedrijven, die komen ook snachts binnen. Je hebt een bepaald principe, als je je dan in bochten gaat wringen of er creatief mee omgaat, wat is dan de waarde van het principe ?
Het programma bekijken doe je welbewust en actief !
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
ZWP
Berichten: 1690
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:43

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door ZWP »

Mara schreef:Die mailtjes kies je zelf niet voor, alhoewel ik zelden een mail op zondag binnenkrijg, alleen van die automatische mails van bedrijven, die komen ook snachts binnen. Je hebt een bepaald principe, als je je dan in bochten gaat wringen of er creatief mee omgaat, wat is dan de waarde van het principe ?
Het programma bekijken doe je welbewust en actief !
Je doet het welbewust en actief niet op zondag, dat lijkt me alleen maar positief?
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door BJD »

Mara schreef:
Tiberius schreef:
Mara schreef:
Marnix schreef:Waarom? Gaan er dan mensen op zondag werken omdat je op maandag boer zoekt vrouw terugkijkt?
Nee, maar je kijkt op zondag uit principe niet. Als je dan programma's op gaat nemen of terugkijken, kun je net zo goed op zondagavond kijken.
Wat is dan het verschil ?
Dat je het dan niet op zondag doet.
Ik werk ook niet op zondag. Maar ik lees wel op maandag de mailtjes die 's zondags binnengekomen zijn.
Wat is het verschil?
Die mailtjes kies je zelf niet voor, alhoewel ik zelden een mail op zondag binnenkrijg, alleen van die automatische mails van bedrijven, die komen ook snachts binnen. Je hebt een bepaald principe, als je je dan in bochten gaat wringen of er creatief mee omgaat, wat is dan de waarde van het principe ?
Het programma bekijken doe je welbewust en actief !
dus je kijkt ook geen journaal op maandag met beelden van gebeurtenis van een dag eerder?
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Marnix »

Mara schreef:
Marnix schreef:Waarom? Gaan er dan mensen op zondag werken omdat je op maandag boer zoekt vrouw terugkijkt?
Nee, maar je kijkt op zondag uit principe niet. Als je dan programma's op gaat nemen of terugkijken, kun je net zo goed op zondagavond kijken.
Wat is dan het verschil ?
Dat laatste kan inderdaad ook, maar als je de zondag geen geschikte dag vindt om televisie te kijken en men doet het daarom op maandag, houdt men de zondag dus wel vrij voor andere zaken. Dat is het verschil. Net als Tiberius aangeeft wel mailtjes die op zondag binnen zijn gekomen (bij bedrijven waar op zondag ook gewerkt wordt gebeurt dat wel) op maandag leest, maar niet op zondag.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10467
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Orchidee »

Mara schreef:
BJD schreef:
Gian schreef:Toch maar even 558.000 kijkers...!
Wat zal er deze week meer gekeken worden op uitzending gemist?
Docu Urker Mannenkoor of Boer zoekt vrouw ? :huhu
Nou dat is hypocriet zeg :bobo
Op zondag komt de tv niet aan, maakt niet uit, we kijken op maandag wel ?
Je kijkt op zondag, of je kijkt het niet :)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Mara »

Orchidee schreef:
Mara schreef:
BJD schreef:
Gian schreef:Toch maar even 558.000 kijkers...!
Wat zal er deze week meer gekeken worden op uitzending gemist?
Docu Urker Mannenkoor of Boer zoekt vrouw ? :huhu
Nou dat is hypocriet zeg :bobo
Op zondag komt de tv niet aan, maakt niet uit, we kijken op maandag wel ?
Je kijkt op zondag, of je kijkt het niet :)
Tja, dat probeer ik te zeggen, maar ofwel men wil het niet begrijpen, of doet alsof.
De zondag staat voor ons apart, dat wil ik ermee zeggen.
Ik ben blij dat we dit vast kunnen houden, daar er steeds meer losgelaten moet worden !
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door BJD »

Mara schreef:Tja, dat probeer ik te zeggen, maar ofwel men wil het niet begrijpen, of doet alsof.
De zondag staat voor ons apart, dat wil ik ermee zeggen.
Ik ben blij dat we dit vast kunnen houden, daar er steeds meer losgelaten moet worden !
Dat wil ik ook proberen te zeggen.. De zondag staat voor mij apart.. En daarom kijkt (mijn vrouw :huhu ) op maandag.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16782
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Hendrikus »

BJD schreef:
Mara schreef:Tja, dat probeer ik te zeggen, maar ofwel men wil het niet begrijpen, of doet alsof.
De zondag staat voor ons apart, dat wil ik ermee zeggen.
Ik ben blij dat we dit vast kunnen houden, daar er steeds meer losgelaten moet worden !
Dat wil ik ook proberen te zeggen.. De zondag staat voor mij apart.. En daarom kijkt (mijn vrouw :huhu ) op maandag.
't Is net als met die Urker vissers. De visjes die ze op zondag niet vangen, vangen ze er op maandag wel bij.
~~Soli Deo Gloria~~
Willem
Berichten: 1933
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:33

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Willem »

Wat een kul topic. Ben overigens wel benieuwd welke programma's degenen kijken op maandag, die op zondag worden uitgezonden. Mara heeft natuurlijk helemaal gelijk. Niemand heeft het toch ook in z'n hoofd gehaald om de zondagseditie van de Telegraaf op maandag te laten bezorgen om vooral niets van het nieuws te missen? Waarom zou je dan op maandag wel het journaal van zondag moeten bekijken?

ps. Doe het apparaat overigens gewoon de deur uit, dan hoeven we dit soort "joodse" discussies over wat nu wel of niet is toegestaan ook niet te voeren. Het God wat en de wereld wat stelt een mens voor ingewikkelde keuze's....
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Mara »

Willem schreef:Wat een kul topic. Ben overigens wel benieuwd welke programma's degenen kijken op maandag, die op zondag worden uitgezonden. Mara heeft natuurlijk helemaal gelijk. Niemand heeft het toch ook in z'n hoofd gehaald om de zondagseditie van de Telegraaf op maandag te laten bezorgen om vooral niets van het nieuws te missen? Waarom zou je dan op maandag wel het journaal van zondag moeten bekijken?

ps. Doe het apparaat overigens gewoon de deur uit, dan hoeven we dit soort "joodse" discussies over wat nu wel of niet is toegestaan ook niet te voeren. Het God wat en de wereld wat stelt een mens voor ingewikkelde keuze's....
Daar heb jij gelijk in !
Maar soms moet je al blij zijn met een compromis :hum
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door BJD »

Mara schreef:
Willem schreef:Wat een kul topic. Ben overigens wel benieuwd welke programma's degenen kijken op maandag, die op zondag worden uitgezonden. Mara heeft natuurlijk helemaal gelijk. Niemand heeft het toch ook in z'n hoofd gehaald om de zondagseditie van de Telegraaf op maandag te laten bezorgen om vooral niets van het nieuws te missen? Waarom zou je dan op maandag wel het journaal van zondag moeten bekijken?

ps. Doe het apparaat overigens gewoon de deur uit, dan hoeven we dit soort "joodse" discussies over wat nu wel of niet is toegestaan ook niet te voeren. Het God wat en de wereld wat stelt een mens voor ingewikkelde keuze's....
Daar heb jij gelijk in !
Maar soms moet je al blij zijn met een compromis :hum
ik begon niet.. ;) ik heb alleen gezegd als je het journaal van maandag kijkt heb je ook beelden van de zondag. Willem.. het RD van maandag brengt het nieuws van zondag wel.
Willem
Berichten: 1933
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:33

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door Willem »

BJD schreef:
Mara schreef:
Willem schreef:Wat een kul topic. Ben overigens wel benieuwd welke programma's degenen kijken op maandag, die op zondag worden uitgezonden. Mara heeft natuurlijk helemaal gelijk. Niemand heeft het toch ook in z'n hoofd gehaald om de zondagseditie van de Telegraaf op maandag te laten bezorgen om vooral niets van het nieuws te missen? Waarom zou je dan op maandag wel het journaal van zondag moeten bekijken?

ps. Doe het apparaat overigens gewoon de deur uit, dan hoeven we dit soort "joodse" discussies over wat nu wel of niet is toegestaan ook niet te voeren. Het God wat en de wereld wat stelt een mens voor ingewikkelde keuze's....
Daar heb jij gelijk in !
Maar soms moet je al blij zijn met een compromis :hum
ik begon niet.. ;) ik heb alleen gezegd als je het journaal van maandag kijkt heb je ook beelden van de zondag. Willem.. het RD van maandag brengt het nieuws van zondag wel.[/quote]

Yep, op Maandag gaat men bij het RD het nieuws verzamelen en naar de lezer brengen. Of wil jij hier suggereren dat de redactie van het RD op zondag de krant vast half vol schrijft?
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: Documentaire Urker Mannenkoor

Bericht door BJD »

Willem schreef:
BJD schreef: ik begon niet.. ;) ik heb alleen gezegd als je het journaal van maandag kijkt heb je ook beelden van de zondag. Willem.. het RD van maandag brengt het nieuws van zondag wel.
Yep, op Maandag gaat men bij het RD het nieuws verzamelen en naar de lezer brengen. Of wil jij hier suggereren dat de redactie van het RD op zondag de krant vast half vol schrijft?
Nee, maar die nieuwsfoto's zijn natuurlijk wel zondags gemaakt. Zeg niet dat ze dat zelf doen maar ze gebruiken ze wel. m.i. geen probleem. Net zoals een bepaald prog kijken wat op zondags is uitgezonden maar dat je dan op maandag kijkt.
Plaats reactie