Vakantie 2004

kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Ik hoop een jongenskamp (Danielkamp) je gaan leiden. Dit is totaal een week.
Daarnaast waarschijnlijk met vrienden een weekje weg.
Verder misschien nog een reis maar dat weet ik niet zeker.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23974
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Wij gaan (voor de vierde keer)hier heen.


[Aangepast op 9/1/04 door refo]
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Lucy
Waarschijnlijk gaan Alex en ik in mei een weekje naar Egypte. Lijkt me een bijzonder mooi land. We hebben een mooi hotel gezien aan de Rode Zee. Iemand van OSW wel eens in Egyote geweest? Trouwens nog een tip voor een goedkope zonvakantie:
http://www.sunweb.nl

Groeten Lucy
Ja een paar keer, alleen dat was niet in de toeristische gebieden. Ik ben in port Said en Suez en Cairo geweest en een paar keer door het suez kanaal gevaren en mijn ervaringen met de Egyptenaars waren waarschijnlijk dezelfde als eens Mozes en het volk Israël die hadden, bijzonder slecht. Ik zou persoonlijk niet gauw naar een arabisch land met vakantie gaan. Maar let wel dat komt omdat ik als zeevarende daar veel ben geweest, als toerist zal je waarschijnlijk wel beter ontvangen worden

Ps. let wel op dat de rode zee een van de warmste plekken op aarde is. Nu zal het in mei misschien wel mee vallen, maar houd daar rekening mee [en veel heel veel haaien :)]

[Aangepast op 9/1/04 door Egbert]
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

durf ´t bijna niet te zeggen maar als alles goed gaat



ROMA
:bou:
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door refo
Wij gaan (voor de vierde keer)hier heen.
Leuk... waar is "HIER"? Misschien ligt het aan mij hoor maar IK zie helemaal geen "hier"

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Daarom trekt mij dat soort landen ook niet. Ik zal dus niet zo snel met de auto die kant opgaan. Mijn kerk wil mij naar Slowakije hebben, naar onze zustergemeente. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Ik wil er wel met het vliegtuig heen, maar niet met de auto. Helemaal niet in een hete zomer. We krijgen dan een busje mee, zonder airco. Nou ik dus niet!
Hey Matthijsje...

:pu vin je ut errug als ik ju nie zo goe snap? Ik dach dat ik vernomen had dat JIJ juist zo graag auto reed???? Offfuhhhh heb ik t mis... maargoed whatever!!!

Ik vind het mooi om mensen te helpen daarzo. Ik ga dus met mijn koor naar Roemenie (als het door gaat!) daar gaan we dus o.a. onze zustergemeente in Arrad bezoeken, spullen brengen, financiel een klein druppeltje op de hete plaat brengen, en zingen voor die mensen!

Ik ga dus eerst op winnnnnnnntersport en dan misschien als alles door gaat in maart of april misschien ... naar Rome, OF in de zomer.... nou maargoed dat weet ik dus nog niet zo goed!

Daphne
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Oorspronkelijk gepost door Emmet
maar was toch wel ver, 2 dagen reizen!
Daarom trekt mij dat soort landen ook niet. Ik zal dus niet zo snel met de auto die kant opgaan. Mijn kerk wil mij naar Slowakije hebben, naar onze zustergemeente. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Ik wil er wel met het vliegtuig heen, maar niet met de auto. Helemaal niet in een hete zomer. We krijgen dan een busje mee, zonder airco. Nou ik dus niet!

Ik wil hooguit 10 uur rijden voor een vakantiebestemming. Anders het vliegtuig. Aan reiskosten maakt dat tegenwoordig niet zoveel meer uit.

Ik zal dus ook nooit met een toeringcar op vakantie gaan.
Hoe veel betaal je dan aan reiskosten met de auto? Twee jaar terug naar de oekraïne geweest met de auto en dat was ong 700 guldens[ toen nog] goedkoper [maar ja ik rij ook niet zo hard]
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Hey Matthijsje...

:pu vin je ut errug als ik ju nie zo goe snap? Ik dach dat ik vernomen had dat JIJ juist zo graag auto reed???? Offfuhhhh heb ik t mis... maargoed whatever!!!
Ja ik mag ook wel graag autorijden, maar geen paar dagen achter elkaar en helemaal niet in mijn vakantie! Enne, de wegen zijn daar vast ook niet geweldig..
Liever Turks dan Paaps
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door EgbertHoe veel betaal je dan aan reiskosten met de auto? Twee jaar terug naar de oekraïne geweest met de auto en dat was ong 700 guldens[ toen nog] goedkoper [maar ja ik rij ook niet zo hard]
Zo das dan wel een stuk goedkoper.. Maar de vliegtarieven zijn ook laag hoor. Helemaal als je met Ryan Air vliegt.. Een paar maanden geleden kon je vanaf vliegveld Eelde (Dr.) voor 1 Eurocent naar Londen City.. Maar dat was slechts voor één week. Nu kost het ongeveer 10 euro. Ex. luchthaven belasting. Maar goed, dan ist nog spotgoedkoop.
Liever Turks dan Paaps
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Ik zit te denken om dit jaar naar Australie te gaan met Avanta. Lijkt me echt super. 3 jaar geleden wilde ik er ook al heen, maar toen kende ik Avanta nog niet!:$

Groet,
Matthijs
Liever Turks dan Paaps
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Bart-rk
durf ´t bijna niet te zeggen maar als alles goed gaat



ROMA
:bou:
FOEI bart



:D;):,
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23974
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Ik zal het langzaam uitleggen.

Wij...... gaan.... (voor.... de...... vierde ....... keer) ...... hier .... heen.

Wie.... wil .... zien .... waarheen.... klikt .... op ..... het ....wooordje.... hier.
Ik heb het expres vet laten afbeelden.
Gebruikersavatar
lammert
Berichten: 166
Lid geworden op: 11 mar 2003, 18:34
Locatie: Nunspeet
Contacteer:

Bericht door lammert »

Wij gaan twee weken naar onderstaand adres. :u:u

http://www.valdor.lu

Lammert
england

Bericht door england »

Hoera Maninne! Ik heb nu al zin in de zomer! Alhoewel, nu heerlijk binnen met een houtvuurtje is ook niks mis mee!

Ik weet nog niet wat wij doen van de zomer, wie weet vereren we Nederland nog wel met een bezoekje!
Plaats reactie