Het weer

Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Wat een heerlijke avond mensen,nog steeds kunnen we buiten op het terras zitten en genieten van de heerlijke temperatuur en zoals gebruikelijk ons lekkere glasje wijn is ook al ingeschonken.
Een recept van de dokter om af te vallen en het bier te vervangen voor een glas rode wijn.:D Dus eigenlijk ben ik bezig met een wijntherapie:,
En werkt dat Jelle????????
Dan ga ik dat ook doen.
Ik kan je zeggen Maninne: het werkt. het gaat wel langzaam maar het gaat wel goed op deze manier.:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Jelle
In afwachting of die REFO nu nog langs komt, zit ik lekker met mijn laptoppie in de tuin. Ja zeker niet binnen zitten met dit weer.
Ook vandaag weer zo'n 27 graden op de thermometer, dus weer tijd om volop van het weer te genieten.
Leuk he, we genieten weer van het weer en als het weer meezit kunnen we nog weer meer van het weer genieten.:,
En als jij het nog warmer krijgt, kan je met laptoppie en al in die sloot achter je huis gaan zitten :D
daar zitten teveel kikkers in lecram en ik ben bang voor springende kikkers in het water als ik er ook in zta.:,
Olli

Bericht door Olli »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Jelle
In afwachting of die REFO nu nog langs komt, zit ik lekker met mijn laptoppie in de tuin. Ja zeker niet binnen zitten met dit weer.
Ook vandaag weer zo'n 27 graden op de thermometer, dus weer tijd om volop van het weer te genieten.
Leuk he, we genieten weer van het weer en als het weer meezit kunnen we nog weer meer van het weer genieten.:,
En als jij het nog warmer krijgt, kan je met laptoppie en al in die sloot achter je huis gaan zitten :D
daar zitten teveel kikkers in lecram en ik ben bang voor springende kikkers in het water als ik er ook in zta.:,
Misschien een idee om die kikkers te onteigenen? :,:, Dan ben je er mooi vanaf!
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Kikkers?
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Kikkers?
:bou::bou:
Jelle

Bericht door Jelle »

Vandaag gign het even mis vanmorgen een grauwe lucht en regen, vanmiddag weer tropisch warm en de fiets weer genomen om een 30 km te fietsen. Als beloning een dikke vette ijs bij het bruggetje van de Reeuwijkse plassen.
Morgen ziet er weer goed uit:D
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Vandaag gign het even mis vanmorgen een grauwe lucht en regen, vanmiddag weer tropisch warm en de fiets weer genomen om een 30 km te fietsen. Als beloning een dikke vette ijs bij het bruggetje van de Reeuwijkse plassen.
Morgen ziet er weer goed uit:D
U lijkt Erwin Krol wel zeg....:+:+:+:+

K ga vanmiddag denk ik eens op 't strand kijken....
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Vandaag gign het even mis vanmorgen een grauwe lucht en regen, vanmiddag weer tropisch warm en de fiets weer genomen om een 30 km te fietsen. Als beloning een dikke vette ijs bij het bruggetje van de Reeuwijkse plassen.
Morgen ziet er weer goed uit:D
U lijkt Erwin Krol wel zeg....:+:+:+:+

K ga vanmiddag denk ik eens op 't strand kijken....
Als je maar niet naar al die toples mannen gaat liggen kijken.:,:,

Trouwens blijf niet te lang weg want vanavond is er kans op een enkele regenbui.
Morgen weer nieuwe kansen op zonnig weer.

Morgen wel even de barbecue proef laten werken. Admin en vrouw en kinderen komen testen of de barbecue het wel goed doet, zodat eventuele aanpassingen nog op tijd gerealiseerd kunnen worden.:,
Jongere
Berichten: 7757
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Afbeelding
:cool:



veeeeeel te warm :i
als ik ergens niet tegen kan is het dat mijn broek aan mijn stoel blijft plakken van het zweet... :(:i:bu:!
yugh
:D
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Jongere
Afbeelding
:cool:



veeeeeel te warm :i
als ik ergens niet tegen kan is het dat mijn broek aan mijn stoel blijft plakken van het zweet... :(:i:bu:!
yugh
:D

lekkerweertiehoor:,:,:,:,
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Inmiddels is het 33 graden celcius op mijn kamer... ik zal vandaag niet zo actief computeren :!
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Inmiddels is het 33 graden celcius op mijn kamer... ik zal vandaag niet zo actief computeren :!
bij mij gisteren 21 graden, maar je ik heb een airco he, anders kan ik mijn werk niet verrichten.
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Het is hier al aan het onweren vanaf vanmorgen half 7! Af en toe een uurtje wat minder, dan weer een paar harde klappen. Ik heb lekker mijn ramen open maar er staat geen zuchtje wind dus het koelt niet echt af. Ik ga nu mijn pc uitzetten want het gaat weer harder onweren...
prinses

Bericht door prinses »

... regen en onweer vanmorgen, maar afkoelen doet het niet, 't is super benauwd. Is dit een gezond klimaat?
Adorote

Bericht door Adorote »

Hoe is het mogelijk hier 20 graden onder nul 30 cm sneeuw,en zicht op zomer weer is deze maand wel verkeken.:D
Plaats reactie