Kerstpakket

Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2897
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Bericht door FlyingEagle »

Ar-Jan schreef:
memento schreef:Ik krijg geen kerstpakket :(
Volgens FE is dat alleen weggelegd voor mensen die (hard) werken :wink:
nee dat lot is alleen beschoren voor mensen die (hard)werken :P
Corydoras
Berichten: 965
Lid geworden op: 01 jun 2005, 13:59

Bericht door Corydoras »

Ik krijg 'm volgende week, dus dat blijft nog even een verrassing :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
lammert
Berichten: 166
Lid geworden op: 11 mar 2003, 18:34
Locatie: Nunspeet
Contacteer:

Bericht door lammert »

memento schreef:Ik krijg geen kerstpakket :(

Ik ook niet!
Houthakker

Bericht door Houthakker »

Eigenlijk vind ik dit maar een pijnlijke topic voor mensen die werkeloos zijn of in de W.A.O. zitten of anderzinds in moeilijke omstandigheden verkeren en allemaal geen kerstpakket krijgen.

Groet,
Houthakker.
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

Houthakker schreef:Eigenlijk vind ik dit maar een pijnlijke topic voor mensen die werkeloos zijn of in de W.A.O. zitten of anderzinds in moeilijke omstandigheden verkeren en allemaal geen kerstpakket krijgen.

Groet,
Houthakker.
Daar zorgt de kerk toch zeker wel voor!!??
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Ik heb een heel royaal kerstpakket gekregen.
Geschatte waarde (incl. grote kunststof bewaarbox) ca. € 100,00.
Verder nog alcoholische dranken, kerstkrans, rollade, wafels etc.

Maar om eerlijk te zijn voel ik me haast schuldig als ik weet dat zovelen niets en dan bedoel ik ook werkelijk niets hebben.

Bij m'n vorige werkgever stelden wij meestal de waarde van een pakket t.b.v. een goed doel. (weeshuis o.i.d.)

Daar ben ik meer voorstander van.

En dan nog.....geven van je overvloed is niet moeilijk.........
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Houthakker schreef:Eigenlijk vind ik dit maar een pijnlijke topic voor mensen die werkeloos zijn of in de W.A.O. zitten of anderzinds in moeilijke omstandigheden verkeren en allemaal geen kerstpakket krijgen.

Groet,
Houthakker.
Dat bedoel ik! (zie mijn posting)
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Breekijzertje schreef:
Houthakker schreef:Eigenlijk vind ik dit maar een pijnlijke topic voor mensen die werkeloos zijn of in de W.A.O. zitten of anderzinds in moeilijke omstandigheden verkeren en allemaal geen kerstpakket krijgen.

Groet,
Houthakker.
Dat bedoel ik! (zie mijn posting)
Uhm, zit wel wat in...

Echter, dan zouden we ook niet over dure auto's, huizen, etc mogen discussieren.
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

memento schreef:
Breekijzertje schreef:
Houthakker schreef:Eigenlijk vind ik dit maar een pijnlijke topic voor mensen die werkeloos zijn of in de W.A.O. zitten of anderzinds in moeilijke omstandigheden verkeren en allemaal geen kerstpakket krijgen.

Groet,
Houthakker.
Dat bedoel ik! (zie mijn posting)
Uhm, zit wel wat in...

Echter, dan zouden we ook niet over dure auto's, huizen, etc mogen discussieren.
Daar zit ook wat in.
Ik bedoel, daar zouden Christenen ook niet over moeten discussieren.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

memento schreef:
Breekijzertje schreef:
Houthakker schreef:Eigenlijk vind ik dit maar een pijnlijke topic voor mensen die werkeloos zijn of in de W.A.O. zitten of anderzinds in moeilijke omstandigheden verkeren en allemaal geen kerstpakket krijgen.

Groet,
Houthakker.
Dat bedoel ik! (zie mijn posting)
Uhm, zit wel wat in...

Echter, dan zouden we ook niet over dure auto's, huizen, etc mogen discussieren.
Ik zeg niet dat je er niet over mag discussieëren.
(je ziet wat dit al voor stof oplevert toch.........)
Daar zijn we een forum voor......... :mrgreen:
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23929
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

En zo eindigt dit topic toch nog goed.
We hebben in de gaten dat andere mensen geen kerstpakket krijgen. Goed van ons!!

Een kerstpakket is van oorsprong iets om arme mensen (lees:werrnemers) eens een keer goed te doen. Voel je er dus arm mee en mensen die hem niet krijgen kun je benijden.

En niemand moet zich geremd voelen om het pakket ongeopend aan een ....... te geven. (Op de puntjes mag je zelf iets invullen. 'k Wil niemand beledigen.)

(Zou wel jammer zijn als er dit jaar net een vette envelop met inhoud in zou zitten. Misschien even openmaken? Envelop (?) eruit en de ananasschijven en after eight voor .......)
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2897
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Bericht door FlyingEagle »

even voor de goede orde, als je opslag krijgt.... denk je dan ook direct aan mensen die geen opslag krijgen of geen werk hebben? Als je jarig bent en je krijgt cadautjes.... denk je dan ook aan mensen die nooit hun verjaardag kunnen vieren?
Als je zomers op vakantie gaat.... denk je dan ook aan mensen die nooit op vakantie kunnen?

als je het hele jaar door het zijne geeft aan goede doelen, mag je dan niet blij zijn als je een kerstpakket krijgt van je baas?
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

En als je klaagt dat je mobiel zo vaak gaat en dat je zoveel e-mails krijgt, denk je dan ook aan mensen die geen geld hebben om mobiel of computer aan te schaffen hebben en dit wel graag zouden willen..........?
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

refo schreef:En zo eindigt dit topic toch nog goed.
We hebben in de gaten dat andere mensen geen kerstpakket krijgen. Goed van ons!!

Een kerstpakket is van oorsprong iets om arme mensen (lees:werrnemers) eens een keer goed te doen. Voel je er dus arm mee en mensen die hem niet krijgen kun je benijden.

En niemand moet zich geremd voelen om het pakket ongeopend aan een ....... te geven. (Op de puntjes mag je zelf iets invullen. 'k Wil niemand beledigen.)

(Zou wel jammer zijn als er dit jaar net een vette envelop met inhoud in zou zitten. Misschien even openmaken? Envelop (?) eruit en de ananasschijven en after eight voor .......)
Ik vind dit geen sympathieke reactie!
De toonzetting bevalt me niet.........................
Leonius

Bericht door Leonius »

FlyingEagle schreef:even voor de goede orde, als je opslag krijgt.... denk je dan ook direct aan mensen die geen opslag krijgen of geen werk hebben? Als je jarig bent en je krijgt cadautjes.... denk je dan ook aan mensen die nooit hun verjaardag kunnen vieren?
Als je zomers op vakantie gaat.... denk je dan ook aan mensen die nooit op vakantie kunnen?

als je het hele jaar door het zijne geeft aan goede doelen, mag je dan niet blij zijn als je een kerstpakket krijgt van je baas?
Allemaal geen probleem volgens mij, maar ik beluister hier ook reacties waaruit ontevredenheid spreekt met betrekking tot het gekregene. En dan is het goed te beseffen dat er mensen zijn die helmaal niets krijgen. Leer wat te relativeren en wees blij als je iets gehad hebt!
Plaats reactie