Waar báál jij van???

Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Afgewezen schreef:... van vakantieverhalen.
De eerste helft van het jaar moet je aanhoren waar mensen heen gaan, de tweede helft van het jaar waar ze zijn geweest. :?
Leuk toch? Wij zijn de 'Frankrijk-verhalen' aan het afbouwen en beginnen dan langzaam aan de 'Oostenrijk-verhalen' voor komende winter.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Bericht door Afgewezen »

Pim schreef:
Afgewezen schreef:... van vakantieverhalen.
De eerste helft van het jaar moet je aanhoren waar mensen heen gaan, de tweede helft van het jaar waar ze zijn geweest. :?
Leuk toch? Wij zijn de 'Frankrijk-verhalen' aan het afbouwen en beginnen dan langzaam aan de 'Oostenrijk-verhalen' voor komende winter.
Kijk, dat bedoel ik nou. :roll: :cry:
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

Afgewezen schreef:
Pim schreef:
Afgewezen schreef:... van vakantieverhalen.
De eerste helft van het jaar moet je aanhoren waar mensen heen gaan, de tweede helft van het jaar waar ze zijn geweest. :?
Leuk toch? Wij zijn de 'Frankrijk-verhalen' aan het afbouwen en beginnen dan langzaam aan de 'Oostenrijk-verhalen' voor komende winter.
Kijk, dat bedoel ik nou. :roll: :cry:
Hoe was jouw vakantie, afgewezen?
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Bericht door Afgewezen »

Miscanthus schreef:
Afgewezen schreef:
Pim schreef:
Afgewezen schreef:... van vakantieverhalen.
De eerste helft van het jaar moet je aanhoren waar mensen heen gaan, de tweede helft van het jaar waar ze zijn geweest. :?
Leuk toch? Wij zijn de 'Frankrijk-verhalen' aan het afbouwen en beginnen dan langzaam aan de 'Oostenrijk-verhalen' voor komende winter.
Kijk, dat bedoel ik nou. :roll: :cry:
Hoe was jouw vakantie, afgewezen?
Erg prettig. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Miscanthus schreef:dat mijn hoofdtelefoon naar z'n grootje is. Mijn kinderen hebben hem waarschijnlijk als gewone luidspreker gebruikt en nu kraakt de ene luidspreker.
't was een hele mooie van 100 Euri :cry: :cry: :cry:
Nergens meer te koop...snif snif
ff marktplaatsen naar een leuke sennheiser ;)

Afgewezen, waarom baal jij daarvan? Ik ben 3 jaar niet op vakantie geweest maar ik gun anderen die dat wel gaan hun plezier en ook hun verhalen daarover... kan ik van genieten.

Waarom is het zo'n probleem? Je bent toch niet jaloers? Gij zult niet begeren uws naastens vakanties ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Petrus

Bericht door Petrus »

Marnix schreef:
Afgewezen, waarom baal jij daarvan? Ik ben 3 jaar niet op vakantie geweest maar ik gun anderen die dat wel gaan hun plezier en ook hun verhalen daarover... kan ik van genieten.
Ik ben zélf voor het laatst op vakantie geweest (ahum, drie hele dagen......) in 1993, daarna nooit meer, de pecunia lieten dat niet toe.

Maar ik mag graag de vakantieverhalen van anderen lezen, en zeker als die gaan over landen waar ik in mijn jongerenjaren zelf ook ben geweest.
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Afgewezen schreef:
Miscanthus schreef:
Afgewezen schreef:
Pim schreef: Leuk toch? Wij zijn de 'Frankrijk-verhalen' aan het afbouwen en beginnen dan langzaam aan de 'Oostenrijk-verhalen' voor komende winter.
Kijk, dat bedoel ik nou. :roll: :cry:
Hoe was jouw vakantie, afgewezen?
Erg prettig. :mrgreen:
Naar Saasbalen geweest zeker?

:mrgreen:
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Bericht door Afgewezen »

Marnix schreef:Waarom is het zo'n probleem? Je bent toch niet jaloers? Gij zult niet begeren uws naastens vakanties
Jaloers???? Nou, echt niet. Ik heb altijd medelijden als ik al die mensen zie stressen omdat ze zonodig met vakantie moeten!
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16800
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Afgewezen schreef:... van vakantieverhalen.
De eerste helft van het jaar moet je aanhoren waar mensen heen gaan, de tweede helft van het jaar waar ze zijn geweest. :?
Nou, vooruit, aardig vakantieverhaal...

Tegenwoordig kun je bij verschillende zaken je (vakantie)foto's rechtstreeks laten afdrukken in een fotoboek. Kost een paar cent, maar 't ziet er wel mooi uit: via de bestelsoftware stel je zelf je fotoalbum samen, compleet met verschillende achtergrondjes, bijschriften, foto's van verschillende formaat, creatief "opgeplakt" en wel (desgewenst scheef of elkaar overlappend, wat je maar wilt). En dat hele zaakje wordt dan keurig afgedrukt en ingebonden in een fotoboek met ook je eigen foto en opschrift op de omslag.

Ik dacht: laat ik 't eens proberen, bij het Kruidvat. Goed, album besteld, gemopper aangehoord van huisgenoten die het toch wel duur vonden... De bevestiging kwam vorige week per mail: uw opdracht is gereed en kan over 2 à 3 werkdagen bij het filiaal in uw woonplaats worden afgehaald. Ik maandag naar het Kruidvat: niks. Dinsdag: niks. Woensdag: niks. Toen begon ik me toch wel een beetje zorgen te maken...

Uiteindelijk komt woensdagmiddag de post - met een pakketje van het Kruidvat. Jawel, het album! Met een brief erbij: bij de kwaliteitscontrole was gebleken dat het album niet aan de strenge kwaliteitseisen van het Kruidvat voldeed. Daarom had het wat langer geduurd en stuurden ze het album nu per post - en kreeg ik het gratis!
En wat was nou de fout? De foto op de voorzijde van de omslag was niet mooi in het midden afgedrukt, maar tegen de rechter marge. Ook de titel op de rug was niet mooi gecentreerd.
Nou, daar slaap ik geen minuut minder om.

Kruidvat: dankjewel :wink:

Zie ook dit artikel uit het AD
Petrus

Bericht door Petrus »

In het donker rijden op de snelweg met hoosbuien..................levensgevaarlijk zoals sommigen dan rijden: dik 160/170 op de linkerbaan, terwijl ze nooit ofte nimmer meer kunnen remmen als de nood aan de man/vrouw komt!!
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Slapeloze nachten omdat de kat op je bed ligt en je te lui bent om dat beest uit je kamer te verwijderen. (eigen schuld dikke bult dus)
moderne gelovige

Bericht door moderne gelovige »

Dat herken ik heel goed Tamarinde! Ik liet poezebeeest dan altijd maar liggen, lekker warm in de winter, tegen je koude voeten. maarre zo in de vroege ochtenduren tussen half vijf en zes uur had poezebeest er genoeg van en begon te klieren: eerst bewegen onder de dekens en daarna dreinen voor de slaapkamerdeur en tot slot mauwen voor de buitendeur. Grrr, weg slaap!
Katten in bed niet doen!
Petrus

Bericht door Petrus »

Tamarinde schreef:Slapeloze nachten omdat de kat op je bed ligt en je te lui bent om dat beest uit je kamer te verwijderen. (eigen schuld dikke bult dus)
Tjonge Tamarinde, laat ik daar nou hélémáál niks van gemerkt hebben???????????????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23961
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Straatfeesten....
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

Dat memento nu op 1 oor ligt en ik niet..... :(
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gesloten