eigen homepages

Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
weten jullie dat ik het maken van een eigen homepage een heidens gemartel vind???


Het kan geen kwaad om met de heidenen bezig te zijn Anemoon, alleen mag je ze niet martelen, dat is weer niet christelijk:D
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
heeft iemand van de deskundigen enig idee hoe het komt dat er 9 van de 10 keer niets gebeurt wanneer ik klik op: mijn homepage, rechts in het balkje waarin ook staat: vandaag gepost, chat, prikbord etc???

of nee, dan kom ik alleen in de homepages, wil ik dan iemands page bekijken en klik daarop, dan gebeurt er echt helemaal nix...


Nouhou, Anemoontje, als ik op: mijn homepage, klik, kom ik mooi in een menu met allemaal mooie homepages, waaronder ook een van ene Anemoon, waar volgens mij al aardig wat instaat mede met de bijzondere hulp van een vaardige Maninne, lijkt mij zo.:,:,:,

Ik zou eens naar mijn pc laten kijken of misschien zit de stekker er wel niet in:D
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
nou moet je eens even heel goed naar me luisteren jelle, jij met je stekker...

kijk, het feit dat ik bepaald niet technisch ben op computergebied wil nog niet zeggen dat ik gans onnozel ben! :sm

ik kom ook in dat keuzemenu met allerlei homepages en ik wil graag die van maninnen en van nicname bekijken, maar kom daar niet in

:$


:,:,:,:,:,:,:,:,:,:, jou opmerking geeft weer een nieuwe topic aan.:,:,:,:,:,
Heb je nog honger:pu:,
Gebruikersavatar
klavar
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2004, 07:34
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door klavar »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
nou moet je eens even heel goed naar me luisteren jelle, jij met je stekker...

kijk, het feit dat ik bepaald niet technisch ben op computergebied wil nog niet zeggen dat ik gans onnozel ben! :sm

ik kom ook in dat keuzemenu met allerlei homepages en ik wil graag die van maninnen en van nicname bekijken, maar kom daar niet in

:$
Bovenstaande word zeker geblokt door kliksafe of te wel solcon.

Groet,
Klavar
Als er maar muziek in zit.

http://www.klavarorganist.nl
Plaats reactie